Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huulirypyt - onko mitään tehtävissä?

Vierailija
08.11.2022 |

Puren hammasta päivin sekä öin, olen viettänyt liki koko elämäni suu tiukasti suipistettuna ja nyt 45-vuotiaana alkaa juonteet olla jo aika pahat.

Onko mitään tehtävissä? Neulattomat ja neulalliset vaihtoehdot kiinnostaa.

Kommentit (36)

Vierailija
21/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hei siskot ! Etteks te tiiä ?

No, tietenkin suun yläpuolelle laitetaan aina myös SILMÄNYMPÄRYS VOIDETTA

Tosin se ei tehoa jo TULLEISIIN ryppyihin.

Vierailija
22/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Suojautumalla auringolta lapsesta asti.

Eivät ne rypyt ihossa ole, vaan ihon alla.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Opetelkaa vanhentumaan arvokkaasti, ilman mitään " lisäaineita". Jokainen vanhenee, se kuuluu elämään. Nämä täyteaineita käyttävät vanhenevat todella rumasti. Näyttävät kaikki samoilta, pumpatuilta pallonaamoilta. Luonnollinen on kaunista.

Vierailija
24/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Opetelkaa vanhentumaan arvokkaasti, ilman mitään " lisäaineita". Jokainen vanhenee, se kuuluu elämään. Nämä täyteaineita käyttävät vanhenevat todella rumasti. Näyttävät kaikki samoilta, pumpatuilta pallonaamoilta. Luonnollinen on kaunista.

Olen melko lailla samaa mieltä ripsien pidennyksiä käyttävistä, että näyttävät kaikki ihan kamalilta. Mutta lienee niin, että vain ne ylilyönnit pistää silmään. Todennäköisesti olen tavannut ihmisiä, joilla on ripsien pidennyksiä, jotka ovat niin luonnollisen näköisiä, että en ole ajatellut asiaa heisän kohdallaan.

Uskoisin, että täyteaineitakin voisi olla mahdollista käyttää samoin.

Jos joku neulaton keino auttaa yhtään, ehkä sitä mieluummin kuin täytteitä. Mutta voi olla, että täytteitäkin voisin kokeilla. Tämä on ainoa asia, joka minua häiritsee ikääntyvässä kehossani. Pääsääntöisesti ruttuisuus ja elämän jäljet ihmisessä on kaunista.

Ap

Vierailija
25/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen laittanut pari kertaa täyteainetta huulten ryppyihin. Siitä en tykännyt kun ekalla kerralla laittoi vähän botoxia täyteaineet lisäksi ylähuulen kohdalle jossa pahiten rypistän. Ja joo tässä ei ole siis kyse huulien täyttämisestä, ne säilyy ennallaan. Mustelmat tuli kyllä et kandee viikon olla jossain piilossa. Oli kun olisin syönyt mustikkaa enkä pyyhkinyt suuta.

Vierailija
26/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sensai total lip treatment on kuulemma hyvä tuohon ongelmaan, mutta hinta voi vähän järkyttää.

No eihän satanen ole kallis, jos se toimii. Mutta liekö nuo voiteet toimivia ryppyihin, jotka on jo olemassa?

Ap

Vierailija
27/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ,että on geeneissä, miten äidilläsi, sisarilla, tädeillä. Itse olen 74 v , eikä mitään ryppyä suun ympärillä, eipä juuri muuallakaan. Koskaan en ole voiteita käyttänyt ,muuten kuin meikinalusvoidetta.

On geeneissä, ikävä kyllä kudostyyppi taitaa olla vähän heikonlainen meillä. Mutta iso vaikutus on myös sillä, että puren hammasta ja vedän suuta tiukasti suppuun unissani ja hereillä, tiedostamatta ihan jatkuvasti.

Ap

Jotain rentouttavaa hierontaa, voice massage?

Vierailija
28/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ole mitään tehtävissä. Katso Aira Samulinia. Kaikille ne tulevat kuoleman edessä.

Vierailija
29/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

tupakoinnin lopettaminen

Se olisi pitänyt tehdä paljon aiemmin, nyt on myöhäistä.

No entä jos ei ole koskaan edes aloittanut tupakointia ja silti on huulirypyt? Mulla on.

N43

Vierailija
30/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta iso vaikutus on myös sillä, että puren hammasta ja vedän suuta tiukasti suppuun unissani ja hereillä, tiedostamatta ihan jatkuvasti.

Ap

No varmaan kannattaa lopettaa se? Ei mikään hoito auta, jos ongelman aiheuttajaa ei poisteta. Selvitä syy ja paneudu siihen, äläkä yritä vain hoitaa seurauksia.

Ps ei auringossa tarvitse _maata_ että se aiheuttaa vaurioita, ihan seisominen, istuminen, kävely tai mikä vaan kelpaa.

Vierailija
31/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset
Vierailija
32/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nykypäivä on hirveä. Normaali ikääntyminen on kauheaa. Täytyy täyttää ryppyjä. Miksi ei voida ikääntyä luonnollisesti? Itsellä, 60v, huuliryppyjä, otsaryppyjä. En ikinä menisi kosmeettisiin toimenpiteisiin. Miksi? Kotona vihanneksia / kukkia kasvatellessa, taloa remontoidessa, eivät suurypyt paljon vaivaa. En edes huomaa ryppyjä, kun elämässä on tärkeämpääkin tekemistä. Puita hakatessa on kiva nauraa näille tyhjäpäisten ongelmille. Sauna lämpiää, mäntysuopalla peseydyn.

Vierailija
33/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luulen ,että on geeneissä, miten äidilläsi, sisarilla, tädeillä. Itse olen 74 v , eikä mitään ryppyä suun ympärillä, eipä juuri muuallakaan. Koskaan en ole voiteita käyttänyt ,muuten kuin meikinalusvoidetta.

On geeneissä, ikävä kyllä kudostyyppi taitaa olla vähän heikonlainen meillä. Mutta iso vaikutus on myös sillä, että puren hammasta ja vedän suuta tiukasti suppuun unissani ja hereillä, tiedostamatta ihan jatkuvasti.

Ap

Jotain rentouttavaa hierontaa, voice massage?

Tämä auttaa varmasti: https://antishop.fi/shop/suurengas-nanninipistimilla

Sitten vielä pyydät miestäsi apuun, sillä sperma tekee hyvää iholle!

Vierailija
34/36 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta iso vaikutus on myös sillä, että puren hammasta ja vedän suuta tiukasti suppuun unissani ja hereillä, tiedostamatta ihan jatkuvasti.

Ap

No varmaan kannattaa lopettaa se? Ei mikään hoito auta, jos ongelman aiheuttajaa ei poisteta. Selvitä syy ja paneudu siihen, äläkä yritä vain hoitaa seurauksia.

Ps ei auringossa tarvitse _maata_ että se aiheuttaa vaurioita, ihan seisominen, istuminen, kävely tai mikä vaan kelpaa.

Voi sinnuu.

Ap

Vierailija
35/36 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole ikinä tupakoinut, en viihdy aurinkoa ottamassa enkä suipista huuliani. Siitä huolimatta minulla on huuliryppyjä. Ei kannata syyllistää itseänsä turhista asioista.

Vierailija
36/36 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täyte ainetta ja sama naamaa ryppyihin.Jos ei auta kirukin veistä,  vaikka pankki lainalla.Tai lihotat itsesi ,johan iho suoristuu ja kiristyy naamassa.