Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Huulirypyt - onko mitään tehtävissä?

Vierailija
08.11.2022 |

Puren hammasta päivin sekä öin, olen viettänyt liki koko elämäni suu tiukasti suipistettuna ja nyt 45-vuotiaana alkaa juonteet olla jo aika pahat.

Onko mitään tehtävissä? Neulattomat ja neulalliset vaihtoehdot kiinnostaa.

Kommentit (36)

Vierailija
1/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pumppaa huulet täyteen fillereitä, niin rypyt oikenevat.

Vierailija
2/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Botox

Kasvojooga osin

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

tupakoinnin lopettaminen

Vierailija
4/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suojautumalla auringolta lapsesta asti.

Vierailija
5/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä väliä? Mieluummin luonnollisena, kuin pumpattuna pusukalana.

Vierailija
6/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

tupakoinnin lopettaminen

Se olisi pitänyt tehdä paljon aiemmin, nyt on myöhäistä.

Vierailija
7/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ja olisi ollut. Jos olisit kuollut 30-35v, nyt se on hiukkasin myöhässä, kun olet halunnut nauttia elämästä vielä 45v.

Ikävä kyllä, olet auttomaattisesti myöhässä, olisi pitänut kuolla nuorena, jos eletty elämä ei saa näkyä kasvoissa ja kropassa.

Vierailija
8/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tämä neuvo ei auta APtä, osaatko mitään muuta kun olla jälkiviisas?

Vierailija
9/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se neuvo olikin palstan nuorille naisille, jos eivät halua päätyä siihen jamaan missä ap on nyt. Jotkut nimittäin vieläkin ottaa aurinkoa, usko tai älä.

Vierailija
10/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näytän 70-vuotiaalta. Keskustelukaverit katsovat ylähuultani eikä silmiäni. Olen elänyt vaikean elämän ja sen tuska on saanut kasvoni rypistymään. Se, että näen rypistyneen huuleni peilistä, ja nyt jo keskustelukumppanien kasvoilta, muistuttaa minua traumaattisista kokemuksista elämässäni. Häivyttämällä ryppyjä saisin olla henkisten arpieni kanssa vielä "näkymätön" huutomerkin sijaan.

Vierailija
11/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Se neuvo olikin palstan nuorille naisille, jos eivät halua päätyä siihen jamaan missä ap on nyt. Jotkut nimittäin vieläkin ottaa aurinkoa, usko tai älä.

En ole koskaan ollut auringossa makaaja.

Ap

Vierailija
12/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan ollut auringossa makaaja.

Ap

Et myöskään ole suojautunut aurinkovoiteilla pienestä saakka kelistä riippumatta. Se olisi auttanut.

Vierailija
13/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä pitäisi tehdä? Kyllä tuossa iässä ryppyjä on ja lisää tulee. Näin käy kaikille. Voit tehdä vaikka sen että hyväksyt asian, et tule nuorenemaan vaikka tekisit mitä.

Vierailija
14/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sensai total lip treatment on kuulemma hyvä tuohon ongelmaan, mutta hinta voi vähän järkyttää.

Vierailija
15/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luulen ,että on geeneissä, miten äidilläsi, sisarilla, tädeillä. Itse olen 74 v , eikä mitään ryppyä suun ympärillä, eipä juuri muuallakaan. Koskaan en ole voiteita käyttänyt ,muuten kuin meikinalusvoidetta.

Vierailija
16/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pistoshoidot. En ymmärrä tätä paheksuntaa niitä kohtaan... Ihmiset kuvittelevat niistä mitä ihmeellisempiä asioita, mutta eivät pystyisi oikeasti sanomaan, kenen kasvoja on hoidettu. Ns. normi-ihmiset ottavat pieniä määriä ja se parantaa ulkomuotoa ja saa toivottua tulosta. Ihan turha on kauhistella tai lytätä, kun toiset haluavat nähdä vaivaa ulkoisen olemuksen eteen. Se on ihan ok.

Vierailija
17/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kysy kosmetologilta.

Vierailija
18/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Näytän 70-vuotiaalta. Keskustelukaverit katsovat ylähuultani eikä silmiäni. Olen elänyt vaikean elämän ja sen tuska on saanut kasvoni rypistymään. Se, että näen rypistyneen huuleni peilistä, ja nyt jo keskustelukumppanien kasvoilta, muistuttaa minua traumaattisista kokemuksista elämässäni. Häivyttämällä ryppyjä saisin olla henkisten arpieni kanssa vielä "näkymätön" huutomerkin sijaan.

Jos se noin paljon häiritsee, niin pistoshoidot auttaa. Kyse ei siis ole mistään ankanhuulien hommaamisesta vaan nimenomaan ryppyjen silottamisesta. Hinnoista en tiedä, mutta vaikka se ei olisikaan hirveän kallista niin noita hoitojahan joutuu uusimaan aina muutamien kuukausien välin, tai muuten palataan lähtöpisteeseen. Siinä mielessä ei varmaankaan ihan tyhjätaskujen hommaa?

Vierailija
19/36 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Luulen ,että on geeneissä, miten äidilläsi, sisarilla, tädeillä. Itse olen 74 v , eikä mitään ryppyä suun ympärillä, eipä juuri muuallakaan. Koskaan en ole voiteita käyttänyt ,muuten kuin meikinalusvoidetta.

On geeneissä, ikävä kyllä kudostyyppi taitaa olla vähän heikonlainen meillä. Mutta iso vaikutus on myös sillä, että puren hammasta ja vedän suuta tiukasti suppuun unissani ja hereillä, tiedostamatta ihan jatkuvasti.

Ap