Flunssaiset ihmiset ruuhkabussissa
Kuljen bussilla töihin, koska vaihtoehtoja ei ole. Ruuhkabusseissa on nykyään aina vähintään yksi ja yleensä useampikin selvästi flunssainen ihminen. Miten jotkut kehtaa mennä tartuttamaan muita? Minä jään aina kotiin kun olo on vähänkin tukkoinen, koska tunnen vastuuni muita kohtaan. Eikö muut ajattele lainkaan muita kuin itseään?
Kommentit (68)
minä jöän aina kotiin kun olen tukkoinen
Tällä mentaliteetillä olisin 2vkoa kotona ja yhden töissä. Flunssan oireet ei ole syy jäädä kotiin, kuume ei ole syy jäädä kotiin, vuotava nokka ei ole syy jäädä kotiin - syy jäädä kotiin on oma tuntemus ja se, mihin kykenee. Ei pienessä kuumeessakaan tarvi kotiin jäädä, jos kokee, että pystyy hoitamaan työnsä. Samoin alilämpöisenä tullaan töihin.
Ne muut ajattelee työnantajaansa,ei itseään.
Minä käytän maskia busseissa, en halua mitään tartuntaa.
Mä vaikutan flunssaiselta ympäri vuoden, ihan vaan allergioiden vuoksi.
Syksyllä menin terveenä bussiin, viikon päästä oli jäytävä noro. Bussissa oli koululaisryhmä ja tunkkainen ilma. Voi olla että taloyhtiön hissi, kauppa, ruoka/juoma tai joku muukin lähteenä.
Ellei ole kuumetta, niin töihin mennään, vaikka miten räkä tursuaisi. Poissaoloon täytyy olla peruste. Laiskurit jäävät kotiin herkuttelemaan minun rahoillani heti kun pikkunuha yllättää. Sairaspäivistä tai lomailusta ei kuuluisi maksaa palkkaa. Äänestä sinäkin kokoomusta, niin laitetaan pinnarit kuriin!
Vierailija kirjoitti:
Ellei ole kuumetta, niin töihin mennään, vaikka miten räkä tursuaisi. Poissaoloon täytyy olla peruste. Laiskurit jäävät kotiin herkuttelemaan minun rahoillani heti kun pikkunuha yllättää. Sairaspäivistä tai lomailusta ei kuuluisi maksaa palkkaa. Äänestä sinäkin kokoomusta, niin laitetaan pinnarit kuriin!
Kuume ei ole sen mittari mennäänkö töihin vai ei, tai ylipäänsä sen onko kipeä. Minulle ei koskaan tule kuumetta vaikka olisin kuinka kipeä.
Saikuttajille löytyy vaikka mitä syitä, loppuneista ffp2 maskeista lähtien
Vierailija kirjoitti:
Tällä mentaliteetillä olisin 2vkoa kotona ja yhden töissä. Flunssan oireet ei ole syy jäädä kotiin, kuume ei ole syy jäädä kotiin, vuotava nokka ei ole syy jäädä kotiin - syy jäädä kotiin on oma tuntemus ja se, mihin kykenee. Ei pienessä kuumeessakaan tarvi kotiin jäädä, jos kokee, että pystyy hoitamaan työnsä. Samoin alilämpöisenä tullaan töihin.
Alilämpö on myytti. Oma tuntemus ei ole peruste jäädä kotiin, vaan lääkärin on todettava sairaus tapaamalla mahdollinen pinnari henk. koht. Tämä etäklinikkapelleily on ihan mahdotonta. Ja omalla ajalle sairastetaan, minä en sitä maksa! Äänestäkää kokoomusta, niin laitetaan yhdessä huijarit rautoihin!
edes maski suun eteen jos kipeenä tullaan ruuhkabussiin
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuume ei ole sen mittari mennäänkö töihin vai ei, tai ylipäänsä sen onko kipeä. Minulle ei koskaan tule kuumetta vaikka olisin kuinka kipeä.
Jos ei ole kuumetta, niin silloin et ole kipeä. Töihin pinnari!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Niin ei olekaan Kuumeessakin voi töitä tehdä, jos olotila antaa myöten. Oleeellista on juuri se olotila. Ei mittarilämpö 37,2C tarkoita, että pakko jöädä kotiin vaikka olo on muuten hyvä Tuo on täysin yksilöllistä ja olotilan mukaan se mennään
Miksi kuljet bussissa jos noin kovasti pelkää?
Elämästä tulisi ihan mahdotonta, jos joka pärskähdyksestä pitäisi jäädä kotiin. Sitä paitsi mulla on vasomotorinen nuha, joten nokka vuotaa läpi talven.
Käyttäköön FFP2-maskia ne jotka pelkää tartuntaa.
Vierailija kirjoitti:
edes maski suun eteen jos kipeenä tullaan ruuhkabussiin
Minä EN ota rokotetta tai pidä maskia, mutta minä HALUAN rakastella äitiäni. Meneekö tunteisiin rokotepakottajalla?
Miksi alanuolitatte ja dissaatte? Perustelkaa edes,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alilämpö on myytti. Oma tuntemus ei ole peruste jäädä kotiin, vaan lääkärin on todettava sairaus tapaamalla mahdollinen pinnari henk. koht. Tämä etäklinikkapelleily on ihan mahdotonta. Ja omalla ajalle sairastetaan, minä en sitä maksa! Äänestäkää kokoomusta, niin laitetaan yhdessä huijarit rautoihin!
Myytti?
Minulla on yleensä aina flunssassa mittarissa 35C.
Oma tuntemus siitä, mihin jaksaa ja kylenee on juuri, jolloin jäädään kotiin. Toisille pieni lämpö ei merkkas mitään, toisille se tuntuu ikävältä.
Pakko mennä töihin aina kun jalat kantaa, koska inflaatio. Jokainen euro tulee tarpeeseen.