Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko teillä naista, joka ei todellakaan pihtaa koskaan?

Vierailija
08.11.2022 |

Siis saatte pillua ihan tarpeeksi aina.

Kommentit (35)

Vierailija
21/35 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

juu nuorena kun hinailin neitoja himaan niin urin aina milloin oli kk että sitten ei vahingossa juuri sinä vklp tullut siteiden kera himaan , siihen väliin hinasin aina sellasen lyylin jolla ei ollut silloin kk niin panemisen määrä pysyi vakiona. no aikuisena loukutin menemään lasten äitiä vaikka sillä on kk tai painoin ryppyreikään kuten raskausaikana mikä sopi minulle. sen jälkeen sitten ollutkin naisia jotka antaa aina kun haluan

Vastenmielistä luettavaa se , mitä nyt kirjoituksesta selvää sai.

Vierailija
22/35 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo on 63 v. ja hakuaa joka päivä. Välillä vois olla vapaa päiväkin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/35 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vaimo 60+, yhdessä yli 35 vuotta. Aina on kumpikin innostunut toisen aloitteeseen.

Vierailija
24/35 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltu lähes 15v naimisissa, liki 20v yhdessä. Ei ole kertaakaan vaimo kieltäytynyt seksistä. Itse ei aloitetta kovin usein tee mutta jos minä teen niin heti valuvan märkänä

Vierailija
25/35 |
09.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olispa. Pitkä, fiksu, osaava ja osallistuva isokaluinen mies menee aivan hukkaan, kun kohdalle on osunut vain alhaisella libidolla varustettuja naisia.

No luulisi, että noilla spekseillä varustettu mies olisi kysyttyä tavaraa markkinoilla. Jokin on siis päin persettä.

Jep. Korona tuli väliin, enkä ole ollut tyrkyllä kolmeen vuoteen.

Vierailija
26/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen, joka ei ole 15 v suhteen aikana pihdannut koskaan. Olen aina suostunut ja kiihotun nopeasti. Haluan seksiä lähes päivittäin. Mutta...

Olenpa tässä alkanut vähän pihtausta suunnittelemaan. Mies on nimittäin torjunut minut usein, väsymykseen vedoten. Tekisi mieli maistattaa vähän omaa lääkettään. Eli tokaista vain kohteliaasti, että päätä särkee ja väsyttää, ei tänään.

Mielipiteitä?

Vierailija
27/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eipä taida mies muistaa aikaa, jolloin ei seksiä ollut heti saatavilla, kun himottaa.

Vierailija
28/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä sen 12 v aikana, kun olemme yhdessä olleet. Mies sen sijaan on pihdannut jo pitkään, seksiä oli viimeksi 1,5 v sitten.

Vierailija
29/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen nainen, joka ei ole 15 v suhteen aikana pihdannut koskaan. Olen aina suostunut ja kiihotun nopeasti. Haluan seksiä lähes päivittäin. Mutta...

Olenpa tässä alkanut vähän pihtausta suunnittelemaan. Mies on nimittäin torjunut minut usein, väsymykseen vedoten. Tekisi mieli maistattaa vähän omaa lääkettään. Eli tokaista vain kohteliaasti, että päätä särkee ja väsyttää, ei tänään.

Mielipiteitä?

Ei ole hyvä idea kostaa. Jos hän on oikeasti tosi väsynyt niin voi olla, että seksi ei onnistuisi halusta huolimatta. Kulttuurillisista seikoista johtuen miehen pienetkin ongelmat erektion saamisessa koetaan hyvin nöyryyttävänä. Kokeileppa kysyä, haluaisiko hän tyydyttää sinut ilman, että hänen tarvitsee osallistua itse.

Vierailija
30/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joo, ennen oli yksi nymfo jota en jaksanut katsella kuin puoli vuotta. Olis pitänyt naida joka päivä ja useasti. Pari viikkoa uudessa suhteessa se oli ihan ok, mutta ei toiminut enää kuukaudesta toiseen samalla kaavalla. Suuttui jos en viitsinyt alkaa joka päivä naimaan. Eihän sellainen ollut enää ihan normi meininkiä?

Nykyinen ehdottelee itsekin just sopivalla tahdilla, suurinpiirtein 2-5 kertaa viikossa.

Vierailija
31/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kummallisia miehiä täällä. Meillä on seksiä jokapäivä, molemmat haluaa. Mitä kummaa siinä on?

Meillä ei sänkyä aamulla pedata...sinne kiva syöksyä milloin haluaa.

Vierailija
32/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä sen 12 v aikana, kun olemme yhdessä olleet. Mies sen sijaan on pihdannut jo pitkään, seksiä oli viimeksi 1,5 v sitten.[/quote

No onhan tuo 1,5 v sitten ihan järkyttävää! Tiedätkö mikä syynä?

Vierailija
33/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä sen 12 v aikana, kun olemme yhdessä olleet. Mies sen sijaan on pihdannut jo pitkään, seksiä oli viimeksi 1,5 v sitten.

Teillä onkin paha tilanne. Itse olisin jo eronnut.

Vierailija
34/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En ole koskaan kieltäytynyt seksistä sen 12 v aikana, kun olemme yhdessä olleet. Mies sen sijaan on pihdannut jo pitkään, seksiä oli viimeksi 1,5 v sitten.[/quote

Hän on sanonut niin selviä tekosyitä tyyliin väsyttää tai huono päivä, että pitää vain arvailla. Voi johtua mistä vain, ehkä kokee minut rumaksi, ehkä hänellä on toinen, ehkä hänellä on huono itsetunto, tai ehkä on patoutunutta vihaa minua kohtaan (tänään hän on ollut mykkäkoulussa jostain syystä). Todella vaikea sanoa toisen puolesta.

Vierailija
35/35 |
25.04.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hän on sanonut niin selviä tekosyitä tyyliin väsyttää tai huono päivä, että pitää vain arvailla. Voi johtua mistä vain, ehkä kokee minut rumaksi, ehkä hänellä on toinen, ehkä hänellä on huono itsetunto, tai ehkä on patoutunutta vihaa minua kohtaan (tänään hän on ollut mykkäkoulussa jostain syystä). Todella vaikea sanoa toisen puolesta.

Tosi huono homma. Pitäisi miehen sanoa suoraan mistä kyse.