Onko teillä naista, joka ei todellakaan pihtaa koskaan?
Kommentit (35)
Täällä ois yks tollanen, meillä se on mies kuka antaa Liian harvoin
Ei ole mutta on ollut. Sai tarpeeksi ja koko ajan keksittiin uusia juttuja, ei tullut aika pitkäksi. Hyvä kun saatiin työt, opiskelut ja harrastukset edes jotenkin hoidettua sen muutaman vuoden aikana josta pari vuotta asuttiin yhdessä. Sain jopa hänen luvalla ja vielä hänen junailtua asian, käydä hänen sinkkukaveria, joka eli kuulemma munan puutteessa, hoitamassa yhden kerran.
Harmi vain että muuten ei asiat osunut yhtä hyvin yhteen. Vielä suhteen päättymisen jälkeen puoli vuotta harrastettiin seksiä kun " et tiedä miten reppanoita maailma on täynnä / parempaa naista seksiin saa hakea" oli fiilikset. Mutta sitten se jäi muun elämän melskeessä.
Vielä yli 25 vuoden jälkeen muistelen haikeana ja, myönnän, toivon että jospa joskus vielä.....vaikka ei kai se samalta enään tunnu? Tai mistäs sen tietää?
On. Välillä pitää itse pihtailla kun ei viitsis ihan jokainen päivä naida.
Vaimoni antaa aina jos haluan. Toki jos hän on väsynyt tai ei ole muusta syystä kovin halukas, niin en halua itsekään, koska nautin vain jos vaimokin nauttii.
On. Mulla on. Joka päivä naidaan. Yli 20 v mennyt näin, tuskin loppuu koskaan, ellei sairastuta johonkin, mikä estää seksin harrastamisen. Olen onnekas tiedän, kun palstaa olen lukenut. On täällä muitakin samanlaisia. Ja mistään ei ole tarvinnut luopua, tai mikään ei ole jäänyt tekemättä seksin takia. Lapset on hoidettu, ja omakotitalo maksettu. Myös muuta harrastettu. Kerron tämän koska muissa ketjuissa usein on puhuttu, että jää muut asiat, kun koko ajan panee. Siihen menee päivässä minuutista tuntiin. Voi toki mennä kauemminkin, mutta meillä se aika on pois sitten jostain remppa vai muutto hömppäsarjoista. Valintakysymyksiä.
On.
ILOTALOISSA :)) - Suosittelen.
Olispa. Pitkä, fiksu, osaava ja osallistuva isokaluinen mies menee aivan hukkaan, kun kohdalle on osunut vain alhaisella libidolla varustettuja naisia.
On. Koko ikä, eli 46 vuotta ollut vaimon kanssa ja seksiä ollut aina kun hän on ollut halukas. On myös ollut riittävän halukas, joten en voi hyvällä omalla tunnolla sanoa, että olisi pihdannut. Joka viikko on naitu koko ikä vähintään kerran ja silloin halukkaan vaimon kanssa. Olisi voinut hitusen enemmänkin naida, mutta toisaalta pieni paine kasseissa antanut hyvin potkua ja intoa pillun kimppuun. Säännöllisyys on ollut meillä se juttu ja se, että tiennyt koko ajan saavansa jatkossakin.
juu nuorena kun hinailin neitoja himaan niin urin aina milloin oli kk että sitten ei vahingossa juuri sinä vklp tullut siteiden kera himaan , siihen väliin hinasin aina sellasen lyylin jolla ei ollut silloin kk niin panemisen määrä pysyi vakiona. no aikuisena loukutin menemään lasten äitiä vaikka sillä on kk tai painoin ryppyreikään kuten raskausaikana mikä sopi minulle. sen jälkeen sitten ollutkin naisia jotka antaa aina kun haluan
Vierailija kirjoitti:
Täällä ois yks tollanen, meillä se on mies kuka antaa Liian harvoin[/
Mikä on tuo liian harvoin ? Onko kerran
viikossa liian harvoin
Oli. Sitten jouduin pihtarimuijan kanssa naimisiin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikossa liian harvoinMiehenä vastaan, että seksi kuuluu jokaiseen normaaliin arkipäivään. On asioita, jotka siirtävät ajatukset muualle ja silloin voi laistaa, mutta onnellisimpia ovat parit, joilla on läheisyyttä päivittäin.
On, mutta uusi suhde (kohta puoli vuotta yhdessä). Seksiä on valtavasti, 1-4 kertaa päivässä. Joku 6 kerran päiväkin on sekaan sattunut jos ei ole nähty pariin päivään. Siinä alkoi jo tuntua että pelivälineen iho ei kestä enää...
M46
Kyllähän se on niin päin, että mies ei jaksa naisen tahdissa sitten kuitenkaan, jos naisella on korkea libido. Mutta ei haittaa, jos mies on hyvä, täytyy harrastaa sooloseksiä.
Vierailija kirjoitti:
Oli. Sitten jouduin pihtarimuijan kanssa naimisiin.
Ei kukaan joudu naimisiin. Sulta kyllä kysyttiin että tahdotko. Vissiin vastasit tahtovasi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
viikossa liian harvoinKerran viikossa on ihan liian harvoin. Mutta välillä menee vielä toinen viikko kun ilman. Ja si saa kehnon esileikin ja kaks min panoo. Tosi ihanaa joo naiselle kuka on ihan himoissaan ja kiimainen. Välillä on viikkoja ku joka päivä iha levoton ja kiimainen mut turha miehelle sitä näyttää.
Vierailija kirjoitti:
Olispa. Pitkä, fiksu, osaava ja osallistuva isokaluinen mies menee aivan hukkaan, kun kohdalle on osunut vain alhaisella libidolla varustettuja naisia.
No luulisi, että noilla spekseillä varustettu mies olisi kysyttyä tavaraa markkinoilla. Jokin on siis päin persettä.
On tai siis olen.Olen aina valmis ja haluaisin saada päivittäin mutta mies ei jaksa, pysty, halua kuin ehkä 1xkk Max.
No pärjään omin avuin + apuvälineitä. Tyydytään itseni joka ilta ennen nukahtamista vähintään. Jos oon etänä niin usein myös aamulla.
Ei jos vain yhtä pitää. Kolmen kanssa alkaa jo saada halutessaan.