Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.
Itse olen vuorotöissä ja joulun pyhät hyvin todennäköisesti töissä. Hankittiin miehen kanssa neljä kalenteria: kaksi yhteistä ja yhdet omat. Saa sitten viettää joulua pitkin joulukuuta eikä muita lahjoja tarvitse hankkia :)
En minkäänlaista
En vietä joulua
Minä en tuhlaa turhuuksiin. Näen kyllä puhelimen kalenterista mikä päivä on menossa. Lapsella on kuvakalenteri josta näkee joulupukin tms muun kuvan ja tietää milloin jouluaatto on. Tylsältä kuulostaa varmasti mutta joulunaon sitten kiva avata lahjat jotka on toiveiden mukaisia eikä ole kämppä täynnä kiinan krääsää ja halpaa suklaata.
Seurakunnan ja partiolaisten
Satanistit eivät vietä joulua tai käytä joulukalentereita. 666.
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhlaa turhuuksiin. Näen kyllä puhelimen kalenterista mikä päivä on menossa. Lapsella on kuvakalenteri josta näkee joulupukin tms muun kuvan ja tietää milloin jouluaatto on. Tylsältä kuulostaa varmasti mutta joulunaon sitten kiva avata lahjat jotka on toiveiden mukaisia eikä ole kämppä täynnä kiinan krääsää ja halpaa suklaata.
Mitalinko haluat? 🥉Meillä on kalenterit aikuisille, lapsille ja koirille. Lahjat on siitä huolimatta toiveiden mukaisia.
Kosmetiikkakalenteri löytyy ja tuoksukalenterin ajattelin tilata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitalinko haluat? 🥉Meillä on kalenterit aikuisille, lapsille ja koirille. Lahjat on siitä huolimatta toiveiden mukaisia.
Kosmetiikkakalenteri löytyy ja tuoksukalenterin ajattelin tilata.
Kannattaa tilata Lancomen se Lumenen on joku ihme halpis t. turkistäti Espoosta
Ensimmäistä kertaa kolmeenkymmeneen vuoteen taitaa jäädä joulukalenteri hankkimatta, kiitos Marinin hintojen
Vierailija kirjoitti:
Partiolaisten joulukalenterin. Tykkään siitä kuvan päivittyminen -ideasta.
Samat sanat. En tykkää kalentereista, joissa on tavaroita tai syötävää vaan mieluisimpia on nuo uusilla yksityiskohdilla täydentyvät kuvakalenterit.
Ostin partiolaisten kalenterin.
Haluaisin kalenterin, jonka tuotto menee hyvään tarkoitukseen.
Omassa kalenterissani ei näy joulua ollenkaan...missähän maassa se on valmistettu?
Minulla on idea. Kalenteri, joka edeltää joulukalenterin ensimmäisen luukun avaamista. Marraskuun kalenteri siis. Luukut lupailisivat kaikenlaista katteetonta, kurja pettymys seuraisi toistaan ja makeaa hamuavat suut maiskuttaisivat aamu aamun jälkeen tyhjää. Kunnes! Joulukuun ensimmäinen päivä koittaisi ja kaikki tontut saisivat avata ehdan joulukalenterin ihka ensimmäisen luukun, josta paljastuisi peukalonpään kokoinen suklaanpalanen! Voi sitä riemua!
Lapsille hankin. Itse aikuisena tyydyn katsomaan kalenterista missä kohtaa joulun odotusta mennään.
Olette hyvin älykäs 😂😂😂😂😂😂😂😂