Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ostin lumenen kalenterin ja paketissa tuli lisäksi 4 kokonaista purkkia kasvorasvaa! Aika hienot kaupanpäälliset. Suklaakalenterin ajattelin hankkia lisäksi.
Mistä tilasit?
Tuolta hajuves-kaupasta - https://t.ly/qCNu Nuo Lumenen kalenterit on kyllä jo loppuunmyytyjä.
Akat jonotti kilpaa noita kalentereita ja mulle ei jäänyt!!
Jee, nyt on kosmetiikkakalenterit Black friday-alessa! Lumenen kalenteri on 53 e.
Vierailija kirjoitti:
Ensimmäistä kertaa kolmeenkymmeneen vuoteen taitaa jäädä joulukalenteri hankkimatta, kiitos Marinin hintojen
Tarkoitat siis kai "kiitos Putinin hintojen"?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tuhlaa turhuuksiin. Näen kyllä puhelimen kalenterista mikä päivä on menossa. Lapsella on kuvakalenteri josta näkee joulupukin tms muun kuvan ja tietää milloin jouluaatto on. Tylsältä kuulostaa varmasti mutta joulunaon sitten kiva avata lahjat jotka on toiveiden mukaisia eikä ole kämppä täynnä kiinan krääsää ja halpaa suklaata.
Mitalinko haluat? 🥉Meillä on kalenterit aikuisille, lapsille ja koirille. Lahjat on siitä huolimatta toiveiden mukaisia.
Kosmetiikkakalenteri löytyy ja tuoksukalenterin ajattelin tilata.Kannattaa tilata Lancomen se Lumenen on joku ihme halpis t. turkistäti Espoosta
Nämähän on kaksi täysin erilaista tuotetta. Lumenen kalenterissa on enimmäkseen ihonhoitotuotteita ja lancomessa meikkejä. Molemmat on laadukkaita.
Vierailija kirjoitti:
Jee, nyt on kosmetiikkakalenterit Black friday-alessa! Lumenen kalenteri on 53 e.
Joo, nyt näyttää olevan hinnat melkein puolittuneet.
En mitään, koska joulukalenteri on kristittyjen hapatusta.
Ihmettelen suuresti kirkosta eronneita joulunviettäjiä, miten kaksinaamaisia olette 🧻
Patukkakalenteri tuli ostettua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kosmetiikkakalenterin
Minkä merkkisen? Minulla on tämä https://t.ly/qCNu Lumenen kalenteri
Multa löytyy tuo sama
Ei ollut tarkoitus ostaa, mutta eilen se kinderin talon näköinen (ei se matala talo vaan se korkea harjakattoinen) kinderkalenteri oli puoleen hintaan alle 8€ niin ostin sitten sen. Harmittaa kun ostin lapsille m&m ja patukat kalenterit liian aikaisin kun m&m oli eilen enää 4€ ja patukat 12€.
Vierailija kirjoitti:
En vielä mitään, mutta tekisi mieli kans ostaa tuo Fazerin suklaapatukka-kalenteri
possu
Siinä 666 kalenterissa onkin luukkuja lähes kahdeksi vuodeksi.