Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla on Partiolaisten joulukalenteri jonka osti 5 vuotta sitten. Se on minun joulukalenteri tänä vuonna.
No et menetä mitään :D Niissä on aina ne samat kuvat esim 6. luukku tulee olemaan kalenterissasi Suomen lippu ja niin uusimassakin versiossa. Nuo on ihan kusetusta nuo partiolaisten kalenterit.
Sehän se on just parasta niissä. Yhtenä vuotena lucianpäivänä yrmeännäköisestä punkkarista kuoriutui Lucia-neito.
Tarina kertoo, että jonain vuonna ei ollut muistettu tekijälle kertoa näistä, niin nousi paha meteli siitä, kun itsenäisyyspäivänä luukusta tuli ties mikä kameli.
Useampi vuosi jäänyt väliin, enkä ole ostanut minkäänlaista. Postilaatikosta tulee joka vuosi tylsät kuvakalenterit. Mieli tekisi ostaa suklaapatukkakalenteri, niitä olisi ihan tuossa lähikaupassakin tyrkyllä.
Vierailija kirjoitti:
Jos olisi vaikka Ukrainan apu-kalenteri, voisin ostaa. Tai muuhun ajankohtaiseen hyväntekeväisyyteen.
Helppoa lahjoittaa raha esim. MobilePaylla, ainakin Unicefille, SPR:lle ja Pelastakaa Lapset ry:lle. Menee hyvään tarkoitukseen.
Ostan perushuonekalukalenterin, peruskodinkonekalenterin, perusliinavaatekalenterin, peruskattilasarja- ynnä kasari-paistinpannukalenterit.
Eiköhän ne tärkeimmät siinä.
Kiva apumiestonttu olisi jo Joulua.
Lopultakin sain aikaiseksi ja hommasin sipsikalenterin.
Koffin joulukalenterin ja avaan kaikki luukut 2.12. ja hankin seuraavana päivänä Olvin joulukalenterin tasoittavaksi🍻🍺
Taivas miten lapsellista porukkaa!!
Vierailija kirjoitti:
Taivas miten lapsellista porukkaa!!
Lapsellisia on nämä haukkujat. Siinä ei ole mitään väärää, että aikuinen haluaa hemmotella itseään.
Elevenin kosmetiikkakalenterin ja partiolaisten joulukalenterin mikä on perinne jo pitkältä aikaa
Mieheni osti itselleen kaksi erilaista Kalastajan joulukalenteria ja Batman suklaakalenterin.
Minä ostin itselleni Hello Kitty suklaakalenterin.
Ostin lumenen kalenterin ja paketissa tuli lisäksi 4 kokonaista purkkia kasvorasvaa! Aika hienot kaupanpäälliset. Suklaakalenterin ajattelin hankkia lisäksi.
Tätä kun lukee niin voisin tosiaan ostaakkin itselleni sellaisen LEGO joulukalenterin ja availla niitä yksikseni..
M36
Olkoon kuin lapsellista tahansa, mutta Harry Potter kalenterin ostin. Olen ollut Potter fani vuodesta 98
N31
Vierailija kirjoitti:
Harkitsin Dermosilin kalenteria, mutta onneksi sen sisältö oli lueteltu. Turhan monta hiuslenksua ängetty mukaan, en tee niillä mitään.
Ja mä harmittelin jo et hitsi kun ostin jo joulukalenterin kun en tajunnut että Dermosililläkin on. Mutta nyt ei enää harmita, en mäkään kaipaa hiuslenksuja. :-)
Kalenterin, mikä sisältää käsintehtyä suklaata. Hinta aika hirvittävän suolanen 42e mutta aina aiempina vuosina oon menny max. 7e kalentereilla, mutta kerrankos sitä ostaa tommosen ökykalenterin. Voi sitte loppuelämän taas mennä niillä euron kalentereilla :D
24 syytä jättää muija jouluaattona teen ja lähden..
Vierailija kirjoitti:
24 syytä jättää muija jouluaattona teen ja lähden..
Sulla on vielä puolitoista viikkoa aikaa hankkia se muija.
En mitään enää, lakkasin uskomasta joulupukkiin kun löysin sen vaateet yläkomerosta, ja 26 vuotta oon pukkia hemmotellut, ja viimeiset kymmenen vuotta muutenkin kuin poskelle pussaamalla.
Se saat analn sika ei kertonut mulle olevansa naapuri.
Vierailija kirjoitti:
Cincityn Tuhman joulukalenterin. Viime jouluna sain seksiä jelkein joka päivä joulukuussa, kun luukkujen "antimia" piti testata.
Tilanteesi vaikuttaa tosi huonolta, jos joudut mättämään rahaa tiskiin, jotta saat seksiä.
Onneksi meillä homma toimii ilman lahjuksia tai apuvälineitä.
Lakukalenteri ja veikkaus.