Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?

Vierailija
08.11.2022 |

Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€

Kommentit (853)

Vierailija
321/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten noi mielensäpahoittajat jaksaa? Vttu, kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun tuntematon aikuinen hankkii itselleen kalenterin. 😂

Joo itse asiaan, lumenen kosmetiikkakalenteri ja vähän oon miettinyt kultajousen korukalenteria, kun on vielä tänään tarjouksessa. 🤔

Vierailija
322/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En minkäänlaista.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
323/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin Fazerin joulukalenterin (sen missä tulee konvehteja).

Vierailija
324/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin sipsi, limu ja patukkakalenterin itselleni m35

Vierailija
325/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miten noi mielensäpahoittajat jaksaa? Vttu, kyllä minä nyt niin mieleni pahoitin, kun tuntematon aikuinen hankkii itselleen kalenterin. 😂

Joo itse asiaan, lumenen kosmetiikkakalenteri ja vähän oon miettinyt kultajousen korukalenteria, kun on vielä tänään tarjouksessa. 🤔

Sinullako vain on oikeus mielipiteeseen?

Vierailija
326/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

No just näinhän mä sanoin.

Siinä vaiheessa, kun alkaa haukkumaan tuntemattomia kalenterin ostajia, on kyllä syytä vilkaista peiliin.

Vierailija
327/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Siinä vaiheessa, kun alkaa haukkumaan tuntemattomia kalenterin ostajia, on kyllä syytä vilkaista peiliin.

Älä itse hauku toisia.

Vierailija
328/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itse hauku toisia.

Voi v*ttu, hauhau. Miten se on muilta pois, jos joku haluaa kalenterin?

Vierailija
329/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Partiolaisten kalenterin, jossa kuva täydentyy luukuista tulevilla kuvilla. Se vain ihan parasta

Vierailija
330/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itse hauku toisia.

Jos jonkun mielestä on lasten hommaa, on se hänen mielipide.

Eri

Vierailija
331/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä olikin hauska ketju. En tiennytkään, että on olemassa juusto-, hillo-, puuro-, sipsi-, ja kuivalihakalenterit. Pitääkin katsella tarkemmin kaupan kalentereita.

Vierailija
332/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä Suomesta saa sipsikalentereita, ellei netistä tilaa ulkomailta?

Vierailija
333/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä Suomesta saa sipsikalentereita, ellei netistä tilaa ulkomailta?

Ei vissiin mistään tänä vuonna. 😔

Vierailija
334/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Älä itse hauku toisia.

Jos jonkun mielestä on lasten hommaa, on se hänen mielipide.

Eri

Mielipiteitä saa olla, mutta ei tarvitse alkaa nimittelemään ja arvostelemaan ihmisiä.

Vierailija
335/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Herkkäihoiset tietää varmaan itse kannattaako hankkia kosmetiikkakalenteri. Miksi seksistä tulee suorittamista lelujen kanssa? Rakkauden tunnustus pitäisi perheessä olla ihan arkista, kuten puhelut sisaruksille. Miten se Herkkukalenteri automaattisesti lihottaa? Eiköhän enemmän oo merkitystä sillä mitä sinne kitusiin työntää vuoden muinakin päivinä. Vai muuttuuko se herkku jotenkin lihottavammaksi nimenomaan joulukuussa?

Vierailija
336/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

chilikalenteri t. chilipää

Vierailija
337/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En mitään, jos tarvitsen sälää tai karkkia tms. niin ostan ihan irtokappaleina.

Vierailija
338/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Irtokarkkikalenteri (haribo)

Vierailija
339/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

kompiaiskalenteri

Vierailija
340/853 |