Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?

Vierailija
08.11.2022 |

Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€

Kommentit (853)

Vierailija
301/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)

Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.

Se nyt vaan kuuluu jouluun ja joulun odotukseen.

Niin kuuluu, lapsilla!

Vierailija
302/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Teekalenterin niin kuin aina. English tea shop.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
303/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)

Minä ostin itselleni lego-joulukalenterin. T. 32-vuotias nainen. Joka päivä töitten jälkeen aijon rakennella, jihuuu!

Älä odota liikoja, et ihmeemmin pääse rakentelemaan päivittäin, kun luukun takaa paljastuu aina joku yksi pieni palikka 😄

Vierailija
304/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Baileys ja Halvan Salmiakkikalenteri, miehellä Dumle ja Halvan Salmiakkikalenteri.

Mitkä teidän painoindeksit on tällä hetkellä?

Tsekatkaa joulun jälkeen sitten uudelleen.

Vierailija
305/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En hanki itselleni mitään kalenteria. Vuosi sitten ompelin kaksi kalenteria. Toisen nyt 6-vuotiaalle, toisen varttuneelle ystävälle. Ne täytän tänäkin vuonna. Aikuisen kalenteriin tulee runo ja teepussi per päivä, lapsen kalenteriin tilpehööriä Barbeille, joita on kertynyt omalle lapselleni, joka on teini jo.

Vierailija
306/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Askartelin vaimolle itse kalenterin jossa on joka luukussa erilainen dildo. Netistä tilattu kaikki.

Anteeksi henkilökohtainen kysymys, mutta ootko impotentti?🤭

Vierailija
307/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vinkki jos olette harkinneet yves rocherin kalenteria itselle tai lahjaksi, nyt sen saa singles päivän tarjouksena -11%. Ainakin vielä tänään.

Vierailija
308/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Miksi nykyään niin moni aikuinen ostaa itselleen kalenterin? Onko aikuisista tullut henkisesti lapsia.

Niin kuuluu, lapsilla!

Sinäkö sen päätät?

Vierailija
309/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla on Baileys ja Halvan Salmiakkikalenteri, miehellä Dumle ja Halvan Salmiakkikalenteri.

Mitkä teidän painoindeksit on tällä hetkellä?

Tsekatkaa joulun jälkeen sitten uudelleen.

Mikä on sun äo?

Vierailija
310/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen harkinnut Lancomen kalenteria. On kyllä aika tyyris n. 180 euroa.

Vierailija
311/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Vierailija
312/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuoksukalenteri t. turkisnainen espoosta 😄

Vierailija
313/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin kuuluu, lapsilla!

Oot varmaan sama ankeuttaja, jonka mielestä lapsettomat aikuiset ei saa viettää joulua, koska se on lasten juhla.

Vierailija
314/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko järkeä jo etukäteen päättää, että joka päivä jouluun saakka vedän jonkun suklaapatukan + 400 kaloria ja siihen jouluruuat vielä päälle? Ylimääräistä on uutena vuonna ihan varmasti ainakin se viisi kiloa. Ihan sama jotkut kosmetiikkakalenterit, joka päivälle joku random tuote, iho kiittää, varsinkin herkkä iho on ihmeissään jouluun mennessä. Tai tuo tuhmakalenteri, hirveää suorittamista tehdään mukavasta asiasta. Tuleeko siitä sitten joku masennus, kun jouluna huomaa, että eipä jaksetukaan käytää juuri mitään näistä, eipä kiinnostanutkaan sitten pitemmän päälle tai sitten, että onko nyt pakko käyttää näitä kaikkia, hankalaa. Olen itse keksinyt itselleni sellaisen hemmottelukalenterin, jossa olen ihan lapulle kirjoittanut asioita, jotka jollakin tavalla palauttavat tai saavat hyvälle tuulelle, esim. Ajattele tänään 30 myönteistä ajatusta, tai tee hengitysharjoitus tai kuuntele klassinen kappale YouTubesta silmät kiinni keskellä päivää, tai sano lapselle ja miehelle, että rakastat heitä. Soita siskolle, käy kävelyllä tai venyttele hartioita. Se on sata kertaa kivempi kuin joku seksiromu tai suklaapatukka. Ja ilmainen vielä, ei lihota tai aiheuta paineita.

Eiköhän jokainen tiedä itse, mikä itselleen on hyväksi. Noi sun juttus on sellaisia mitkä on monelle itsestäänselvyys ja arkea. Ainakin mä sanon mun miehelle ja lapsille päivittäin rakastavani heitä, siskolle soittelen usein.

Vierailija
315/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lasten.

Vierailija
316/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noi joulukalenterit on lasten juttu. Miksi ihmeessä aikuisen pitäisi taantua lapsen tasolle?

Vierailija
317/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noi joulukalenterit on lasten juttu. Miksi ihmeessä aikuisen pitäisi taantua lapsen tasolle?

Tämä keskustelu koskee niitä, jotka on hankkinut kalenterin. Mutta ymmärrän, että noin veemäinen ihminen ei osaa lukea. Se ei ole millään tavalla sulta pois, kun joku hankkii kalenterin. Tällaisina aikoina on ihan sallittua ilahduttaa itseään.

Vierailija
318/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ostin myös tuon patukkakalenterin.

Vierailija
319/853 |
13.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

MITÄ SE SULLE KUULUU!

Vierailija
320/853 |