Minkälaisen joulukalenterin hankit itsellesi tänä vuonna?
Itse ostin Lidlistä patukkakalenterin joka maksoi 24,90€
Kommentit (853)
Ostin itselleni Veikkauksen joulukalenterin. Mies antoi partiolaisten kalenterin, kun ei ollut iljennyt olla ostamatta sellaista marketin aulassa niitä kaupitelleita lapsilta.
Vierailija kirjoitti:
Ostan varmaan jonkun hyvän suklaakalenterin. Haluaisin myös neuloa joulukalenterihuivin -tai sukat. Neuleohjeesta julkaistaan joka päivä pieni pätkä, ja neule on jouluna valmis. Yhden huivin ja yhdet sukat olen jo aiemmin tuolla tavalla tehnyt, se oli kivaa!
Toi neulomis juttu kuulostaa kivalta, en oo ennen kuullutkaan. Kiitos ideasta
Tilasin Lakrids by Bülowilta joulukalenterin, jossa luukkujen alta paljastuu lakritsikarkkeja. Sairaan ylihinnoiteltu karkkiloota, mutta kerran elämässä....
Ostin rescueyhdistys Kulkureiden hyväntekeväisyysjoulukalenterin. Se on kaunis ja sisältää joka päivälle jonkun puuhan koiran kanssa. kiva kun tuotto menee hyvään tarkoitukseen.
Ostin Kouvolan lakritsin kalenterin 😊
Yllätyin, että 286 vastaajasta kenelläkään muulla ei ollut samaa!
Skincity täällä, oli ainakin viime vuonna hyvä, tuotteet riitti koko vuodeksi. Siis nuo naamiot sun muut retinolit
Vierailija kirjoitti:
Kaaoksen kesyttäjät ammattijärjestäjällä on oma joulukalenteri, joka luukusta tulee uusi siivous / tavaranhävittämisvinkki. Hommasin sen ja toivon että jouluun mennessä on näkyvästi vähemmän tavaraa.
Mikä tää tällainen siis on? Minäkin haluan!
Mietin ostanko Cocopandan oman https://www.cocopanda.fi/product/3233612/cocopanda-joulukalenteri-2022 vai Baborin https://nenna.fi/tuote/advent-calendar-48-ml-babor kalenterin... Viime vuonna oli Essie:n kalenteri!
Vierailija kirjoitti:
Sinfulia mainostetaan joka toisessa mainoksessa. Sairas yhteiskunta.
😄😄
Minions suklaakalenterin, syyksi että tykkään niitten elokuvista ja on söpöjä :)
Ei tarvi ihmetellä miksi kansa lihoo...
Vierailija kirjoitti:
Ei tarvi ihmetellä miksi kansa lihoo...
Juh, kyllä se on ihan vaan joulukalenterin vika. 🤦
Mauri Kunnaksen suklaakalenterin. Maksoi ehkä 2€.
Haluaisin kovasti Jo Malonen tuoksukalenterin! On vaan vähän liian hintava... :(
Olen aikuinen ihminen, en osta itselleni joulukalenteria.
Lapsetkin ovat jo niin isoja, ettei heillekään enää tarvitse hankkia.
Vierailija kirjoitti:
Olen aikuinen ihminen, en osta itselleni joulukalenteria.
Lapsetkin ovat jo niin isoja, ettei heillekään enää tarvitse hankkia.
Ok, haluatko mitalin? 🏅
Aikuisella ihmisellä on täysi oikeus ilahduttaa ja hemmottelua itseään. Joulukalenterin osto ei vähennä kenenkään aikuisuutta.
Vierailija kirjoitti:
Ostin Minecraft joulukalenterin jossa on minecraft-aiheisia yllätyksiä. Olen muuten 28-vuotias mies(lapsi)
Voi pientä 😄
Ostan varmaan jonkun hyvän suklaakalenterin. Haluaisin myös neuloa joulukalenterihuivin -tai sukat. Neuleohjeesta julkaistaan joka päivä pieni pätkä, ja neule on jouluna valmis. Yhden huivin ja yhdet sukat olen jo aiemmin tuolla tavalla tehnyt, se oli kivaa!