Miten joillakin naisilla on KAIKKI?
Tiedän yhden naisen, jolla on kaikki palikat natsanneet kohdilleen elämässä. En tunne häntä, mutta seurannut lähinnä somesta ja muualta. Nainen syntyi rakastavaan ja suht vauraaseen perheeseen, aikuisena on triljoona kaveria, on kaunis kuin mikä, on palvova mies ja ihanat lapset. Menestyy työelämässä ja kipuaa yhä korkeammalle urapolulla. Kaikki pitävät hänestä, mikä on uskomatonta, eikö tuollaisille olla yleensä kateellisia? Olen muutaman kerran tavannut ja nyt se huono puoli. Oli mun mielestä melko tylyn oloinen, mutta sitten mietin, että en yllä hänen tasolleen ja siitä se johtui, kaltaisilleen on varmaan ihana kuten käy ilmi kun on niin tykätty.
Tunnetko tällaisia supernaisia?
Kommentit (62)
Mä työskentelen alalla, jossa on aika paljon tällaisia "menestyjiä". Toki geenit ja lapsuusajan kotiolot vaikuttavat siihen, miten menestys määritellään, onko se rahaa, uraa, parisuhdetta, venettä, omaisuutta. Mutta kaikilla meillä on omanlaisia ongelmia. Aika on kuitenkin rajattu, kaikilla on se 24 tuntia vuorokaudessa. Osa näistä menestyjistä pahoittelevat sitä, etteivät ole olleet tarpeeksi lastensa kanssa, osalle eroaminen parisuhteesta olisi epäonnistuminen, osa haluaa miellyttää omia vanhempiaan, eivätkä uskalla elää omannäköistä elämää.
Minun isä on "silmäätekevä" ja vielä osittain samalla alalla kuin minä, mutta meillä on ihan tavallinen sukunimi ja kun en asiaa erikseen ole esille tuonut, niin mistäs se asia olisi kenellekään rekryssä selvinnyt. Ja toisaalta ei isä ihan niin julkkis ole että kaikki sen tietäisi, eikä ole vielä semmoista rekryä tullut vastaan jossa rekrytoija olisi henkilökohtaisesti ollut hänen kanssaan tekemisissä. Harvemmin ne korkeimmat pomot on niitä rekrypäätöksiä tekemässä kuitenkaan, ja heidän kanssaan isäni asioi.