Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Luin lehdestä, että 90-luvun supermallit trendaavat. Vihdoin kauneutta!

Vierailija
08.11.2022 |

Vihdoin levispeppuja ja kauniita malleja - toivottavasti.
Kauniita malleja ei ollakaan nähty sitten 90-luvun.

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko tän nyt tarkoitus provota?

Vierailija
2/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jep, heitä minä ihailin lapsena ja nuorena naistenlehtiä selatessa ja ovat varmasti vaikuttaneet kauneusihanteeseeni. Vm. -83 nainen siis täällä.

Cindy, Carla, Claudia jne.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä olen syntynyt väärään aikaan, kroppani olisi ollut paljon "trendikkäämpi" vielä ysärillä. :D

En väitä supermalli olevani mutta pitkä ja hoikka joka ei saa omppupeppua kovallakaan treenillä.

Vierailija
4/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Gisele Bundchen on hyvin samantyyppinen kuin mainitsemanne Cindy, Carla ja Claudia.

Vierailija
5/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä, hyvä. Nyt ne hehtaariperseet pois muodista.

Vierailija
6/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siis haikailetteko ysärin kauneustrendien perään koska itse olette sen mukaisia?  Sitten varmaan ymmärrätte, miksi niin moni pitää nykyajan ihanteista, jotka vaikkakin edelleen rajoittuneita, ovat silti laajempia kuin ysärin.

Kauneus on nykyään myös saavutettavampaa kuin koskaan, kun meikkaus- ja hiustenlaittotutoriaalit ovat kaikkien ulottuvilla netissä ja pistoshoidot helposti saatavilla. Kuka tahansa voi nykyään marssia hoitolaan ja ottaa ankkahuulet.

Vierailija
7/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gisele Bundchen on hyvin samantyyppinen kuin mainitsemanne Cindy, Carla ja Claudia.

Ja Bella Hadid muistuttaa Carla Brunia.

Vierailija
8/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Stephanie Seymour, Angie Everhart

Vierailija
9/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hoikka mutta kurvikas kroppa, pitkät raajat, pitkät paksut hiukset, kauniit hyväluustoiset kasvot ilman silmiinpistäviä fillereitä tai pullasutiripsiä. Niistä on kauneus tehty.

Vierailija
10/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä taas luin että aktiivimallit trendaavat eivätkä mitkään eläkeläiset.

Vierailija
11/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siis haikailetteko ysärin kauneustrendien perään koska itse olette sen mukaisia?  Sitten varmaan ymmärrätte, miksi niin moni pitää nykyajan ihanteista, jotka vaikkakin edelleen rajoittuneita, ovat silti laajempia kuin ysärin.

Kauneus on nykyään myös saavutettavampaa kuin koskaan, kun meikkaus- ja hiustenlaittotutoriaalit ovat kaikkien ulottuvilla netissä ja pistoshoidot helposti saatavilla. Kuka tahansa voi nykyään marssia hoitolaan ja ottaa ankkahuulet.

Mitä mä just luin? Väitätkö oikeasti, että pistoshoidot ja ankkahuulet tekevät kauniiksi? Huutonaurua.

Vierailija
12/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Stephanie Seymour, Angie Everhart

Elle McPherson

Heidi Klum

Rebeccca Romjin

Vierailija
13/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä meneekö botox naamat ja ankkahuulet pois muodista? Woot.

Vierailija
14/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä mä just luin? Väitätkö oikeasti, että pistoshoidot ja ankkahuulet tekevät kauniiksi? Huutonaurua.

Aika monen mielestä tekee, ei ne muuten olisi niin suosittuja. Henkilökohtaisesti en tarvitse huulitäytteitä koska minulla on omat huulet aika täyteläiset, Cindy Crawfordin tyyliin.

Vierailija
15/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Näköjään.

Vierailija
16/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa, jos tunkkainen ylilaitettu look menee vihdoin muodista. Naapurintyttömäinen raikkaus tilalle. Odotin tätä niin kauan!

Vierailija
17/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllähän kaikki varjostuksetkin näyttävät pelottavilta luonnossa, jos meikkipohja on liian paksu ja epäluonnollinen.

Vierailija
18/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ainoa luonnonkaunis Cindy. Lindat sun muut sellasia vaan pakkelilla kauniita ja hui kauhistus jos nainen on yli 175 cm tulee sellanen jättiläis vaikutelma jos ei tikkulaiha.

Vierailija
19/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauheeta että vartalon mallillekin luodaan jotain trendejä. Milloin pitäisi olla mitäkin, välillä laiha poikakroppa, välillä laiha muodokas. Siis ketä varten nää trendit on?

Vierailija
20/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän. Mutta toi on niin alkeellista, että onhan toi nyt ihan selvästi joku ulilautaincel. Köpöä porukkaa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä viisi kaksi