Ei ole varaa maksaa remppamiesten töitä
Kommentit (70)
Vierailija kirjoitti:
Teetkö ap mitään työtä itse? Sopisiko sinulle palkanmaksuksi, että pomo käy muutamaan kertaan kuukaudessa pökkäsemässä?
Pomoni on nainen, ei hän sellaista halua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Teetkö ap mitään työtä itse? Sopisiko sinulle palkanmaksuksi, että pomo käy muutamaan kertaan kuukaudessa pökkäsemässä?
Pomoni on nainen, ei hän sellaista halua.
Tinderiin on vissiin luotu sponsorin houkutin ilmoitus?
Vierailija kirjoitti:
Naisella on muitakin keinoja maksaa kuin raha..
T.remppamies
Remppamies haluaa rahaa. Römpsä ei kata laskuja.
jos haluat maksuaikaa voinen käydä siis joka toinen päivä suullisella? eli irroittelen hyvässä imussasi kassit tyhjiksi niin jaksan olla ilman rahaa pari päivää, ja sitten tulen taas kunnes koittaa tilipäivä niin sitten en tule enää onnistuuko moinen menettely
Ensin mietitään remonttibudjetti, sitten pyydetään tarjous, sen jälkeen otetaan laina remonttiin ja sitten hyväksytään tarjous. Miten helvetissä itse tulisit toimeen niin että teet työtä ja sitten sinulle ei maksetakkaan siitä?
Ei voisi vähempää kiinnostaa. Jos on noin tyhmä että pyytää remontin ja sen että ei ole varaa maksaa niin siinähän uliset. Tai sitten kysyt käykö maksuksi likainen reikäsi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tää on niin tätä. Uutta puhelinta on totuttu maksamaan kolme vuotta, parinkympin muotirätit maksetaan Klarnan tilin kautta jne jne useamman kuukauden aikana.
Mitä ap tykkäisi siitä, että hän ei saisi palkkaansa kokonaan palkkapäivänä, vaan maksettaisiin erissä vähitellen?
Vai liekö ap ollenkaan töissä?
Sen verran vajaalta vaikuttaa että tuskinpa on.
Olen töissä ja pomot kehuu
Jos firma tekee tappiota sinullekaan ei sitten varmaan tarvitse maksaa palkkaa.
Tinder venyy ja paukkuu tämmöisistä sinkuista. Rahattomuus peitetään arvojen alle.