Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Nöyryyttävää olla lähes kolmekymppinen neitsyt

Vierailija
12.05.2023 |

Olen introvertti. Vietän kaiken ajastani sisällä. Muut ikäiseni miehet ovat ulkona pitämässä hauskaa ja panemassa naisia. Nolottaa ja suututtaa.

Käytännön neuvoja muilta miehiltä?

Muita, joilla samoja kokemuksia?

Kommentit (72)

Vierailija
1/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama täällä, mutta minkäs teet, kun on lyhyt ja leuka on olematon. Työttömyys on myös ongelma naisille. Luonne on hyvä, mutta introverttina se ei tule esille naisille tarpeeksi nopeasti.

Vierailija
2/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Introverttiys ei ole ongelma pariutumiseen. Todella moni introvertti on parisuhteessa. Myös minä ja mieheni ollaan introvertteja. Mutta mitä meillä sen sijaan on, hyvät sosiaaliset taidot. Ne teiltä ikisinkuilta puuttuvat. Mutta niitäkin pystyy kehittämään, jos vain on halua ja uskallusta.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä kuvittelet ja luulet, että muut miehet tai naiset erottaisivatl, että sinuula on neitsyys (tai miehenä sanosin mieluummin. että poikuus) tallella?  Niin on muuten minullakin, enkä ajatellut uhriutua ja tehdä muutoinkaan asiasta sen kummemmin numeroa tai pitää siitä ääntä. - Jos se on joskus mahdollseni kumppanilleni isompikin ongelma, niin kenties se on merkki. ettei meitä ole muutoinkaan tarkkoitettu yhteen. 

Vierailija
4/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Katsoin ikkunastani enkä nähnyt yhtään miestä siellä panemassa ketään.

Vierailija
5/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tyydy kohtaloosi.

M 47 neitsyt, horoskoopissa leijona

Vierailija
6/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eikös siitä ole ihan ollut juttua että panemisen määrä laskee länsimaissa koko ajan? Luulosi siitä että muut panee koko ajan on väärä.

Vierailija
7/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Käytännön neuvo: die hard, rölli.

Vierailija
8/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eikös siitä ole ihan ollut juttua että panemisen määrä laskee länsimaissa koko ajan? Luulosi siitä että muut panee koko ajan on väärä.

Ei se vähene vaan keskittyy niille, jotka on fiksuja ja ihania. Esim. mulle 😂

Vierailija
9/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

🤛🧶🧶😎🧶🧶🤜

Panin 2 tuntia sitten.

Vierailija
10/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olin vielä 35-vuotiaana poijut. Nyt olen ollut naimisissa jo vuosia. Uskaltauduin vain lähestymään oikeantasoiseksi arvioimaani naista.

M43

Vierailija
11/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juu sama tilanne, mutta itse olen nainen. En tätä faktaa kauheasti tykkää huudella.

Vierailija
12/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.

Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana

Vierailija
13/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Käytännön neuvo: die hard, rölli.

?

Mitä luulet tuon ilmaisun tarkoittavan?

Vierailija
14/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Täällä 35v neitsyt. Mahdollisuuksia olisi kyllä ollut aika montakin kertaa mutta itsellä myös jotain standardeja.Viimeksi 30min sitten ei-niin haluttava tinder-tuttavuus kysyi panemaan.

Ainoastaan yksi näistä mahdollisuuksista oli oikeasti erittäin seksikäs ja haluttava mutta en jännityksestä pysynyt kovana

Sama jatkaa, pitäisikö teidän muiden mielestä "harjoitella" näiden vähemmän haluttavien kanssa jotta pysyisi kovana myös oikeasti tosi kauniiden kanssa?

Vierailija
15/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poistu nyt fiksuna muualle, täällä naiset haukkuu sinut elävältä. Jos sanot jotain fiksua, sinun keskustelu poistetaan. Nöyryyttävää on olla sinua vanhempi, jota naiset ovat käyttäneet hyväksi. Kaikki toivo että löydät sen oikean/kunnollisen naisen, täältä et löydä kuin katkeria naisia.

Vierailija
16/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onnea sinun tinder shaipalle. Onneksi olet viimein kehittänyt joitain standardeja.

Vierailija
17/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko tutustua ensin ja panna vasta sitten? Miten tämä nykyaika on tällaista, että neitsyetkin menevät heti panemaan tai yrittämään sitä.

Vierailija
18/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Introverttiys ei ole ongelma pariutumiseen. Todella moni introvertti on parisuhteessa. Myös minä ja mieheni ollaan introvertteja. Mutta mitä meillä sen sijaan on, hyvät sosiaaliset taidot. Ne teiltä ikisinkuilta puuttuvat. Mutta niitäkin pystyy kehittämään, jos vain on halua ja uskallusta.

Ohis. Osaatko sitten selittää, että mikä sosiaalisen taidon kohta tai seikka vaatisi parannusta, koska vaikka en ole ollut eläessäni parisuhteessa, niin minulla on aina ollut sekä miehiä että naisia läheisinä kavereina ja ystävinä jne. Oma kohtaloni on siis ollut päästä tai joutua kuinka vain ns. ffiendzonelle, Ei älä tai älkää ymmärtäkö väärin arvostan ja kunnioitan näitä ihmissuhteitani todella paljon. En piinaa tai kiusaa itseäni ajatuksella, että joku heistä olsi vielä joskus parisuhdekumppanini tai jonkun heistä kanssa harratsiaisin vielä joskus seksiä Mutta sen sijaan aattelen, että olisihan se yksi ja erityinen enemmän mukava löytää ja kohdata..... 

Vierailija
19/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi on yliarvostettua, kannattaa keskittyä johonkin muuhun.

Vierailija
20/72 |
12.05.2023 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Sama jatkaa, pitäisikö teidän muiden mielestä "harjoitella" näiden vähemmän haluttavien kanssa jotta pysyisi kovana myös oikeasti tosi kauniiden kanssa?

Aikamoista, jos pitäisi mennä vain jonkun random-miehen luokse ja sitten tuppisuuna vain panna ja lähteä pois. :D Ei nainen tuollaista halua. Haloo.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: neljä kolme neljä