Onko yleistäkin, että miehillä on parhaana ystävänä naispuolinen henkilö?
Olenko vain vainoharhainen, kun minusta tuntuu, että poikaystävälläni on tätä naispuolista parasta ystävää kohtaan romanttisia tunteita? Tämä ystävä on itse naimisissa ja musta vaan tuntuu, että jos hän vaan antaisi poikaystävälleni mahdollisuuden, olisivat ihan varmasti yhdessä.
Ystävät on ihan ok, mutta tuntuu kuin mies pistäisi tämän parhaan ystävänsä minun edelle. Esim. eilen vastasi viesteihini vasta puolen yön aikaan verukkeena, että oli tämän ystävän kanssa FaceTimessa. Siis useita tunteja..
Ihme kyllä pahoitteli tätä myöhäistä vastaustaan ja kun sanoin, että ok ei haittaa (vaikka haittaahan se oikeesti mutten halua vaikuttaa liian omistushaluiselta), niin mies sanoi oot liian hyvä mulle. Mitä toikin tarkoittaa??
He myös matkustelevat yhdessä ja miehellä on paljon yhteiskuvia naisen kanssa silleen, että pitää käsivarttaan hänen ympärillään.
Kesällä kun vietettiin miehen syntymäpäiviä, tää mies puhui kaveriporukalleen bestiksestään Emma sitä Emma tätä (nimi muutettu). Ja mut ignoorasi suurimman osan ajasta. Tämä Emma bestis ei päässyt juhliin, mutta jos olisi niin varmaan olisivat olleet kuin pariskunta. Juhlien jälkeen lähtivätkin yhdessä matkustamaan ympäri Eurooppaa. Emman oma mies oli sentään mukana ja mietin, onko tää kuvio hänelle muka täysin ok?
Niinhän se on ettei kumppanilla saa olla vastasukupuolen kavereita, ainakaan läheisiä saati hyvännäköisiä tai siitä on helvetti irti.