Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Onko yleistäkin, että miehillä on parhaana ystävänä naispuolinen henkilö?

Vierailija
07.11.2022 |

Olenko vain vainoharhainen, kun minusta tuntuu, että poikaystävälläni on tätä naispuolista parasta ystävää kohtaan romanttisia tunteita? Tämä ystävä on itse naimisissa ja musta vaan tuntuu, että jos hän vaan antaisi poikaystävälleni mahdollisuuden, olisivat ihan varmasti yhdessä.

Ystävät on ihan ok, mutta tuntuu kuin mies pistäisi tämän parhaan ystävänsä minun edelle. Esim. eilen vastasi viesteihini vasta puolen yön aikaan verukkeena, että oli tämän ystävän kanssa FaceTimessa. Siis useita tunteja..
Ihme kyllä pahoitteli tätä myöhäistä vastaustaan ja kun sanoin, että ok ei haittaa (vaikka haittaahan se oikeesti mutten halua vaikuttaa liian omistushaluiselta), niin mies sanoi oot liian hyvä mulle. Mitä toikin tarkoittaa??

He myös matkustelevat yhdessä ja miehellä on paljon yhteiskuvia naisen kanssa silleen, että pitää käsivarttaan hänen ympärillään.

Kesällä kun vietettiin miehen syntymäpäiviä, tää mies puhui kaveriporukalleen bestiksestään Emma sitä Emma tätä (nimi muutettu). Ja mut ignoorasi suurimman osan ajasta. Tämä Emma bestis ei päässyt juhliin, mutta jos olisi niin varmaan olisivat olleet kuin pariskunta. Juhlien jälkeen lähtivätkin yhdessä matkustamaan ympäri Eurooppaa. Emman oma mies oli sentään mukana ja mietin, onko tää kuvio hänelle muka täysin ok?

Kommentit (21)

Vierailija
1/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen varmaan kauhean vanhanaikainen, kun minusta naiset ja miehet eivät voi olla ystäviä keskenään. Jos siis ovat täysin heteroja. Mulla itselläni oli viimeksi miespuolinen kaveri tarhaikäisenä.

Ap

Vierailija
2/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Alapeukkuja tulee, mutta kukaan ei sano mitään? :D

Ap

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

vaikuttaa siltä että miehelläsi on oikeasti läheinen ystävä. tuntuu että olet vähän ulkopuolinen mikä on ihan ymmärrettävää. vanhoillisuus toisten puolesta suvaitaan kunhan koittaa pitää sen lähinnä takaraivossa. ystävyys nyt vähän on naisten kanssa hellempää sitä ei ymmärrettävästi miesten välisistä suhteista käy yhtä ilmi. jos miehelläsi olisi sisko ja yhtä hyvä ystävyys siskonsa kanssa tuntuisiko sinusta kuinka lailla samalta, vai olisiko joku suuresti mielessä?

Vierailija
4/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

uskaltaisitko ottaa enemmän puheeksi miehesi kanssa?

Vierailija
5/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En tiedä.Parhaat ystävät minulla naisena on ollut miehet aina.

Vierailija
6/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Panee ne keskenään. Jätä se sika.

Vierailija
7/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On varmaan transnainen. Tämä on yleistä. Transnaisen kanssa pelehtimistäkään ei lasketa pettämiseksi.

Vierailija
8/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

ja minua läheisimmät ystäväni ei varmaan pettäisi puolisoaan kanssani mutta meitä tietty on monenlaisia

Vierailija
9/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvä ystävyys on ihana asia olkoon kenen kanssa vaan, mutta toki kerro miltä sinusta tuntuu ja sopikaa tietyt "rrajat" missä asioissa tämä ystävyys on hyväksyttävää ja missä ei.

Vaikka miehen ja naisen välillä olisikin jotain "jännitettä" rehti mies ja asiallinen nainen pitävät myös yllä "rajat". Silti jos on sielunkumppanuus, ja sen joutuu jättämään koska sinä et kestä sitä, se ei ole noin vain hyvä asia sekään.   Harva ihminen on niin täydellinen ettei toinen kaipaa mitään sen yhden lisäksi. Vakava keskustelu käyntiin nyt joka suuntaan.

Vierailija
10/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vain homo voi olla naisen ystävä ilman sellaisia pyyteitä.

Vierailija
11/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En alapeukuttanut mutta voin kuvitella, että tällainen avaus saa alapuekkua kun tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka pitävät ihmisiä -erityisesti miehiä- niin yksinekertaisina olioina, jotka eivät kykenisi olemaan mitenkään nais(t)en kanssa vain kaveri tai ystävä ilman, että pitäisivät tätä ystävää enemmän tai vähemmän potentiaalsiena seksikumppanina. 

Samaa logiikkaa seuraten luultavast näin ajattelevat lienevät sitä mieltä, että biseksuaaleilla ei saa olla lainkaan läheisä ihmissuhteita. -  Toisaalta ei sekään ole uutta, että osa ei pysty hahmottamaan bi-seksuaalisuuta lainkaan "itsenäsienä kategoriana". vaan pitää biseksuaalisuutta vain jonkinlaisena välivaiheena (tai rumemmin mielenvikaisuutena), jossa yksilö on päästään vialla kun ei pysty identifioimaan itseään joko heteroksi tai homoksi (,joist ajälkimmäistä pitävät myös sairauteen rinnastuvana). 

Uskovainen mies

Vierailija
12/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minun paras ystävä on nainen, olemme molemmat heteroita ja sinkkuja. 

Vierailija
13/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ovat ystäviä eduilla toisilleen

Vierailija
14/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla homomiehellä on ollut aina parhaat ystävät olleet naisia. Jo lapsena leikin mieluummin tyttöjen, en muiden poikien kanssa. Jotenkin tulen hyvin toimeen naisten kanssa, mutta vain ystävinä. Miesten kanssa en oikein voi ystävystyä siksi, että väkisinkin alkaisin ehkä jollain tapaa tuntemaan heitä kohtaan romanttisia tunteita, mitä oikeastaan pitäisi tuntea vain puolisoa kohtaan. Siksi ystävyys miehen kanssa olisi pitemmän päälle vaikeaa. Miesten kanssa siis voin olla lähinnä vain kavereita. Naisen kanssa voin olla kaveri, kun siinä ei ainakaan minun taholtani ole minkäänlaisia romanttisia eikä varsinkaan seksuaalisia tunteita.

Vierailija
15/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei hyvänen aika, ja sinä katsot tuollaista menoa kuin mitään ei olisi tapahtunut? Mulla taas naisena oli vähän tuontapainen miespuolinen ystävä, mutta en pitänyt asetelmasta koska miehellä oli aina tyttöystävä tai useampikin, ja kävi vielä ex-vaimon luonakin. Ei ollut mua varten tuollainen systeemi, ja katkaisin lopulta välit. Parempi niin, voi pyöritellä sitten jotakin toista.

Vierailija
16/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poikaystävä puhutteluun. Ei hänen touhunsa ole normaalia, jos te ootte seurusteleva pari.

Minä en voisi olla tuommoisen miehen naisystävä. Mieti, voitko sinä olla. Nyt ja tulevaisuudessa.

Miten kauan on tuommoinen meno jo jatkunut? 99 % varmalta näyttää, että

ovat sänkypuuhissakin keskenään.

Vierailija
17/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

En kyllä tunne ketään sellaista, mutta toki se mahdollista voi olla, mutta mun fiilis on, että vähintään se toinen olisi valmis suhteeseen sen parhaan ystävän kanssa, jos ystävällä sattuisi tulemaan sellainen mieleen ja tekisi aloitteen. Miehen ja naisen välillä on kyllä 99% aina jotain pientä flirttiä, mutta sehän ei ole sama asia kuin, että oikeasti olisi romanttisia tunteita tai aikeita.

Se mikä tuossa häiritsee on tietysti se, että sun puolisona pitäisi olla se jonka kanssa eniten vietetään aikaa, oli paras kaveri mitä sukupuolta hyvänsä. Ei tunnu että sun mies tuntee kovin syviä tunteita suhun jos ei yhtään kaipaile kun juttelee tuntikausia kaverin kanssa, ja varsinkin ne matkustelut... Ette kuitenkaan ole joku kymmeniä vuosia yhdessä ollut aviopari jotka elää myös omaa elämää, vaan te olette vielä nuori pari siinä vaiheessa kun halutaan olla tosi paljon yhdessä umpirakastuneena.

Vierailija
18/21 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En alapeukuttanut mutta voin kuvitella, että tällainen avaus saa alapuekkua kun tällä palstalla olen kohdannut heitä, jotka pitävät ihmisiä -erityisesti miehiä- niin yksinekertaisina olioina, jotka eivät kykenisi olemaan mitenkään nais(t)en kanssa vain kaveri tai ystävä ilman, että pitäisivät tätä ystävää enemmän tai vähemmän potentiaalsiena seksikumppanina. 

Samaa logiikkaa seuraten luultavast näin ajattelevat lienevät sitä mieltä, että biseksuaaleilla ei saa olla lainkaan läheisä ihmissuhteita. -  Toisaalta ei sekään ole uutta, että osa ei pysty hahmottamaan bi-seksuaalisuuta lainkaan "itsenäsienä kategoriana". vaan pitää biseksuaalisuutta vain jonkinlaisena välivaiheena (tai rumemmin mielenvikaisuutena), jossa yksilö on päästään vialla kun ei pysty identifioimaan itseään joko heteroksi tai homoksi (,joist ajälkimmäistä pitävät myös sairauteen rinnastuvana). 

Uskovainen mies

no en sanoisi kenenkään ihmisen puolesta etteikö viehättävää osapuolta helposti mieltäisi potentiaaliseksi seksikumppaniksi. yleensä vaan ystävän kanssa jos seksiä ei olla harrastettu tai ei aktiivisesti harrasteta on vain yksinkertaisesti tärkeämpiä asioita ja myös parempia väyliä suunnata seksuualisen energian

Vierailija
19/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on vain anaalia ja suikkia, niin sitä ei lasketa. Ei myöskään jos paukuttaessa takaapäin vahingossa lipsahtaa ykkösen puolelle.

Vierailija
20/21 |
08.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

hmm olisin kyllä mustasukkainen miehestäni. muuta en osaa tähän sanoa.