~¤~ ENSIKOT maanantaina 06.11.2006 ~¤~
UUSI VIIKKO JA UUDET KUJEET!!
Ei muuta kun pulinat pystyyn!!! =)
Rakkaudella,
Lisbet.
Kommentit (20)
Ihan ensiksi paljon onnea Amendelle, hienoa että pitkä yritys palkittiin eikä teidän tarvinnut lähteä hoitoihin. Vauvaliimaa ja tarrasukkia masuasukille matkaan.
Hätähousu: söin aika kauan pillereitä, ja sitä ennen kierto oli 25-38 pv yleisemmin kuitenkin 28-33 välillä ja vuoto kesti n.7pv. Tosin silloin olin alle 17-v. joten kierto saattoi muutenkin vasta hakea paikaansa. Yasminia ennen söin Melianea, jossa suunnilleen samä hormoonimäärä.
Paljon plussatuulia kaikille piinailijoille, Ainakin Hannahille erikois peukutuksen kp:t näyttää tosi lupaavilta ja tuo isänpäivä plussa on mahtava idea. Toivottavasti tätiä ei näy ja viivat pärähtää tikkuun.
).( Täti pakkasi laukut eilen ja nyt vaan odotellaan jonkin aikaa että pääsee ovista tikuttelemaan. Eli siis tylsää on.
T: Buffa kp 6/29
Hyvää huomenta vaan täältä lumipyryn keskeltä.
Yön yli selvittiin ainakin ilman tätiä, mutta aamusta kyllä kivisti sen verran alamahaa, että pelkäänpä pahoin ton kp 41:n vaihtuvan tänään kp 1 :ksi, no odotellaan... kamalaa odottamista... aiemmin kuvittelin että vauvahommissa riittää se 9 kk:n odotus, mutta eihän siinä niin helpolla pääse, kun ensin pitää odottaa että pääsee odottamaan :)
minkäänlaisia raskausoireita en ole huomannut, vaikka olen kuinka kuvitellut ja " tunnustellut" itseäni. korkeintaan kohta alkaa olla tissit kipeenä, mut se johtuu varmaan enemmän siitä jatkuvasta tunnustelusta :)
hyvää viikon alkua vaan kaikille, toivottavasti lumipyry tuo tullessaan plussatuulia mahdollisimman monelle.
hannnah 41/28-40
vain lyhykäisyydessäni käyn kertomassa iloisen uutisen!! se plussa tuli nyt vihdostaviimein siihen raskaustestiinkin!! olin jo menossa juttelemaan lääkärille että mikä mättää, mutta nyt mennäänkin ihan muissa merkeissä!
:)
emka-
Tännehän on tullut viikonlopun aikana mukavasti tekstiä: aloitetaanpas kahlaamaan läpi.
Amande: ++++ Plussaonnittelut!++++
Hätähousu: hyvä, että mies alkaa pehmetä ; )
Desejo: Negapahoittelut...
Hannnah: hih, koukussa täälläkin! Niin kuin varmaan aika moni muukin meistä.... Sulla on kyllä melko rautaiset hermot, kun maltat olla testaamatta (huomaat varmaan, että en lakkaa ihmettelemästä!). Mutta toisaaltahan se on hyvä vaan, sitten ainakin KUN se plussa tulee, niin on varmaan kunnon plussa eikä mikään haamujen haamu ; )
MaryRose: Tätipahoittelut ja vilkutukset takaisin!
Live: Sinäkin joulufiilareissa, sama täällä! Siihen varmasti mulla ainakin vaikuttaa, että viikonloppuna oli niiiiin ihanan näköistä, kun on lunta ja oikein pakkasessa kimalteli huurteisilla puunoksilla. Aloinkin heti suunnitella, että jos vaikka sais aikaiseksi askarrella havukranssin jouluksi. Ja sitä plussaa joululahjaksi toivotaan täälläkin ; ) Ahaa, hääpuku ostettu: hyvähyvä!
Maitikka: En kyllä noista kalaöljykapseleista sen enempää tiedä enkä sitten kysellytkään apteekissa, kun itse päätin, etten niitä rupea syömään. Täällä varmaan joku muu osaa valistaa sinua paremmin.
Marge: joo, vitamiinit ostettu (Multitabs 2+, joka tarkoitettu raskautta yrittäville, raskaana oleville ja imettäville), käyhän sinäkin! Vähän nippailee edelleen välillä, tai itse asiassa on sellainen vähän turvonnut olo tuolla alavatsassa. Se nyt voi olla merkki tädistäkin, joten eipä sitä tiedä. Mutta siis täti kuitenkin pysynyt vieläkin poissa. Testailen varmaankin sunnuntaina, jos ei sitä ennen ilmaannu. Negahalit sulle, mutta pidäthän kuitenkin toivoa yllä?
Nuutti: halit takas! Ahaa, sinulla olikin maitikalle ja meille muillekin a-vitamiini ¿tietoutta, kiitos! Eli eikös se sitten ole niin, että jos ei maksaa jatkuvasti syö, niin sitä ei saa liikaa? Ja ei kai minun käsittääkseni muutenkaan ole terveellistä maksaa syödä koko ajan, jostain muistelen, että esim. maksalaatikkoa olis hyvä syödä vain n. 1 ¿ 2 kertaa/kk.
Lisbet: ooh, jännää siellä siis vieläkin! bdbdbd
Nellamaija: ihania hetkiä valokuvien ja vauvakeskustelujen parissa olet viettänyt, mukavaa varmaan ollut.
SaraMaria: haleja ja tsemppiä sinulle vieläkin! Ja noista multitabs 2+:sta: niitähän siis suositellaan raskautta yrittävillekin, joten jatka ihmeessä niiden syömistä.
Hermione: vilkutukset! Hyvä, ettei ollut pää kipeenä : )
Ja vielä näytti olevan iloisia uutisia näin maanantain kunniaksi:
Emka: ++++++ Plussaonnittelut! +++++++
( . ) Oma napa näyttää tältä! Siis turvottaa ja turvottaa, alamahaa välillä nippaileekin. En tiedä sitten onko nää tätioireita vai plussaoireita... Täti siis pysynyt poissa vieläkin. Päätin, että testailen sunnuntaina (olis sopivasti tosiaan isänpäiväkin ; )), jos ei se siihen mennessä ilmaannu. Silloin olisi kulunut 30 päivää ilman pillereitä. Hassua: näin kahtena yönä unta, että täti tuli! höh, toivottavasti ei olleet enneunia. Miehelle ihmettelin, että olisko näin äkkiä tärpännyt, niin se hauskasti totesi, että ¿no tottakai on, on niin hyvät perintötekijät¿ ; ) Eli näin positiivista ajattelua meillä, ainakin miehen puolelta. Huh, tulipas pitkät pätkät tekstiä, nyt lopetellaan...
Dajm
Täähän tuli oikein nurkan takaa (tai mä ainakin olin missannu sun piinailut), onnea siis sitäkin enemmän ja vauvaliimaa matkaan mukaan!!!
HANNNAH ja LISBET edelleen piinassa ja DAJM kans, bdbdbd!! Toi onkin paha, kun ei noista pillerin jälkeisistä kierroista tiedä, että mihin asettuu :/
SARA-MARIA oli palaillu, kiva! Toivottavasti et kauan ehdi listaemäntänä olla bdbdbd
NELLAMAIJALLE ja HÄPÖLLE kiitti tsempityksistä! Nelliksen miehen vauvakuvat kuulosti lutusilta! Tietääks anoppi teidän haaveista?
Unohtukohan jotain, no palailen taas... Perkules, heittiks joku meijän ikkunaan just lumipallon?! Ah tota ihanaa ilmaa, täällä etelässä siis ainakin sataa vaakasuoraan räntää/lunta..
Mahtavat onnittelut emkalle plussasta!!!! Niin niitä " ihmeplussiakin" tasaiseen tahtiin plopsahteleen tulemaan! :) Haluatko vielä la:ta ilmoittaa, jotta saan sut plussanneeksi päivittää?
Mä lupasin tulla paremmin kommentoimaan juttuja, mutta viikonlopun pino oli niin pitkä, että joudun kyllä lyhentään!
Joten siis tädin masentamille uutta virtaa uuteen kiertoon ja negan testanneille vielä pahoitteluni! :(
Maitikka kyseli juoksun harrastajia: Aloitimme miehen kanssa kesällä juoksemaan lenkit ja aika rankkaa aluksi oli. Mulla meinas sydänkin ottaa ylimääräisiä lyöntejä, kun oli aluksi sykkeet niin kovilla. Onneksi maltoin rauhoittaa juoksutahdin ja se lähtikin hyvin kulkemaan. Laskettiinkin, että meillä on mennyt satoja euroja, kun ostettiin oikeat juoksupuvut, lenkkarit, sykemittarit ym. Nyt mulla on ollut muutaman viikon tauko, kun alkoi ilmat kylmetä ja tuo maha oli sen verran kipeä. Nyt kyllä pitäis ottaa itseään niskasta kiinni ja koittaa rauhassa lähteä kokeileen miten juoksu sujuis. Niin ja 7kg lähti painosta myös, mutta kohtapa ne takaisin jo tulee! ;)
Live: Mulla oli yrityksen alussa yhdessä kierrossa puolivälissä sellaista kellertävää ja paksua valkkaria, jota tuli paljon! En oikein tiennyt mitä oli, joten tein " hiivasienihäädön" varalta, vaikka selviä oireita ei ollut muuta kuin tuo outo valkkari. Sillä se sitten loppu, mutta en tosiaan vieläkään tiedä mitä se oli ja epäilen oliko hiivaa ollenkaan!
Sara-Maria: Jos vielä tän viikon päivitän listaa niin saat aloittaa sen jälkeen? Joten saan nuo uudet tiedot laitettua ja jos joku piinailija vielä tällä viikolla plussaa.
Kiitos vielä niille, jotka onnittelut ovat laittaneet viime päivinä. Niina, Gaiole, MaryRose, Hätähousu... Toivottavasti ei kukaan unohtunut.
ON: Pissasin taas tikkuun aamulla ja selvä viiva tuli jo ennen kuin kontrolliviiva ehti tulla. Soitin neuvolaan ja aika on 4.12, silloin rv9+2 ja vaikka asummekin pienellä paikkakunnalla niin terkka ultraa heti eka kerralla, jotta nähdään onko elämää ja oikeassa paikassa. Oli mukava uutinen niin ei tartte yksityiselle mennä varhaisultraan!
Hoyt
Erittäin paljon onnea plussanneille Emkalle ja Amendelle!!! Ja vauvaliimaa ja kaikkia mahdollisia tarrasukkia!! Piinailijoille myös täällä pidetään peukku pystyssä! Monet tuntuu odottavan isänpäivätestausta, olispa tosi ihana ajankohta plussaukselle.. En ole sitten muita kuulumisia ehtinyt lueskellakkaan, kun viikonloppuna en ehtinyt koneen ääreen.
Täällä Pohjanmaalla on yön aikana tullut lunta vaikka kuinka paljon! Täytyykin tästä lähteä pihan auraushommiin koirien kanssa. Niitten mielestä lumitöissä on kivointa olla lumiryöpyn alla, kun kolaa tyhjätään :)
Tännehän tuli siis kutsumaton vieras viikonloppuna, nyt menossa kp 3. Harmituksestakin päässyt jo yli aika hyvin..
Onko teillä muilla muuten kovasti pms-oireita? Minä olin viime viikolla kun viulunkieli, itkin kaikelle ja rakkaimpanikaan ei osannut mun mielestä oikein käyttäytyä.. Ihanaa, kun nyt on jo AIVAN erilainen olo. Ollaan me naiset oikeasti aikalailla hormonien vietävinä aina joskus! Tai ainakin minä oon..
hoyt: Ei vielä päivitellä mua mihinkään.. ajattelin että odottelen ihan kaikessa rauhassa ja katson että kaikki sujuu.. pelkää pahinta.. jos vaikka katsellaan ensiviikolla jos päivittelis.
Juu joku tossa mainitsikin että oli mun piianilut mennyt ohi..en ole pahemmin palstaillut viimeaikoina, kun huomasin että se stressasi tosipaljon ja joka kuukausi sitä etsi merkkejä. mutta nyt kun ei mitään etsiskellyt ja kummemmin odotellut muutakuin tätiä kylään että pääsisi soittelemaan lääkärille aikaa tarkempiin tutkimuksiin. sitten kaikki menikin parhain päin. :) on vielä kovin epävarma ja outo tunne.. ei voi uskoa että näin on tapahtunut.
Kiitos paljon onnitteluista kaikille! toivottavasti liima riittää..
ja toivottavasti samaan junaan nousee tällä viikolla lisää muitakin. =)
Kovin omanapaistahan tämä nyt on, mutta koitan lueskella muittenkin juttuja jahka maltan ja pää edes hieman rauhoittuu.
jänsä juttu muuten..nyt epäilen tota raskausviikkoakin.. kun viiemiset menkat oli tosi oudot,pelkkää sellaista tiputtelua ja ennen on kyllä vuotanut kunnolla..hmm..täytyykin soitella aikaa että selviää milloin tämä ihme on tapahtunut..ettei vaan elettäis jo rv9. kun en tainnut tehdä viimekuussa kuin yhden ovistestin ja se heti näytti plussaa..
noniin, nyt sekoo polla ihan täysin!
Emka-rv5?
en päässyt viikonlopuuna kirjoittelemaan kun piti lukea tentteihin. nyt ne on kuitenkin ohi ja pääsen taas tänne ensikoiden iloiseen seuraan.
lisää plussanneita. ONNEA EMKA JA AMENDE. ja niitä kuuluisia tarrasukkia vauvalle masuun matkalle mukaan :)
hannnah dajm ja lisbet piinailevat. +-hiutaleita paljon kaikille. :)
live oli ostanut hääpuvun. vähänkö ihanaa. talvihäät ovat mahtavia, oltiin sellaisissa viimevuonna. ja nopsaan tämä kierto menee niin pääset sitten taas piinailemaan :)
dajm ja live olivat joulutunnelmissa. täällä kans yksi joka jo kamalasti odottaa joulua. jotenkin tuo lumi ja kauppoihin ilmestyneet joulukorsteen saivat mut taas joulutunnelmaan. joulu tuo aina hyvän mielen tullessaan.
deselle negapahoittelut. mutta vielä on toivoa. täällä on peukut pystyssä bd bd bd. nappaa nyt se plussa.
maryle tätipahoittelut. ärsyttävä täti kun vaan kiusaa meitä. aina se tuntuu pahalta kun tättärä ilmestyy. nyt vaan voiia uuteen kiertoon
buuffa: jep, alkukierrot ovat tylsiä...
niina: ovis siis oli. kiva. parin viikon päästä sit pissit sen plussan. mä muuten vähän naureskelin kun lukasin sun esittelyn... eli itekin olen 23v ja mun avopuoliso 27. pääkaupunkiseudulla asustellaan menkin.ja kuten teilläkin näytti olevan, niin meillä minä opiskelen ja mies on töissä... ja kaiken kukkuraks mun nimi on hyvin lähellä tota niinaa...hih
on: tylsää alkukiertoa. voi kunpa mulla olis hieman lyhyempi kierto niin pääsis jo kohta ovista bongailemaan, mutta kun ei niin ei. kp 11 menossa ja vielä 15päivää oletettuun ovikseen... argh!!! ei jaksa odottaa!!!
nyt päikkäreille... mukavaa viikkoa kaikille
-pingu-
Oltiin tiputtu jo toiselle sivulle, nyt äkkiä kaikki turinoimaan!
Valtavan isot onnen toivotukset emka! Ihanaa on lukea +uutisia, antaa itsellekkin hymyn aiheen =) Ja ihan rauhassa saat olla siellä omanapainen ja sekaisin onnesta! Niin kuuluukin!
Hermione, hyvä, että ei sen kummempaa kipuilua päähän =) Ja kiitos tsempeistä, niitä tarvitaan!
Kiitos tsemppi- ja lohtuhaleista hapölle, dajmille ja muille joita en muista. Nyt mieli on jo noussut. Mies oli kirjoittanut kirjeen (siis pienelle lapulle muutamia asioita, mutta suurta jo se) aamulla. Oli kyllä ihana ja sai hymyn korviin!
hannah, bdbd, toivotaan että täti on eksynyt matkalla, vai onko tilanne muuttunut? Onhan tämä kieltämättä odottelua¿Aika menee muuten siivillä, mutta kun on kyse piinapäivistä, aika menee tappavan hitaasti¿
dajm, pitänee noita tabletteja hakea, kun kerkiän¿Etsikin niistä tietoa, kun joku ne mainitsi täällä. Toivottavasti tepsii!
ON: Tänne ei mitään uutta auringon alla...Koopeet 31/28-33 ja samat tuntemukset edelleen. Mahaa on nippaillut tänään (oli pari pvää ihan normaali), on menkkamaisen oloista kipua. Taphtuis jotain johonkin suuntaan, sillä tämä epätietosuus on niin ärsyttävää. Mieli on noussut ja olen valmistaunut sen sukulaisen vastaanottamaan niin hyvin kuin voi (sitähän ei voi tietää, kuinka vasten kasvoja se iskee¿).
lohtuhaleja tätiä kestitseville ja ++++tuulia ihanille eskoille toivottelee marge!
Aamulla kun piipahdin niin unohdin toivottaa tervetulleeksi uudet enskat, eli tervetuloa Gaiole, Carita, mewe ja HMH!
Pingu: juu aika samanlaisessa elämäntilanteessa näytettäis olevan. Toivottavasti linja jatkuu ja mennään yhdessä o-puolelle parin viikon päästä :) bdbdbd
Buuffalla on tylsä vaihe meneillään, mutta nopeasti se aika taas menee ja pääsette ovispupuilemaan. Onneksi sentään täti jo häipyi!
Dajmilla onkin jännät paikat käsillä, oliskin niin, ettei tarvii ollenkaan kärsiä tädin kyläilystä vaan pääsis suoraan kasvattamaan masua!
Kivoja talvisia päiviä ja ++++++-säteitä kaikille!
Niina kp 16/31 (jos nyt ihan oikein muistan :) )
Eli marge, tsemppiä ja toivotaan että ei tulisi ei toivottuja sukulaisia kylään. Kurjaa tuo epätietoisuus, mutta ihana mies sinulla! Kirjoittaa oikein pienen kirjeen... Sitä ei meillä tapahdu.
Onnea matkaan Emkalle ja sintille!!!
Kiitos kysymasta, marge ja nella, hyvin meni pyjamapaiva...tosin se venyi sunnuntain puolelle. Oli tosi ihanaa vaan olla.
Nellamaija oli paassyt katselemaan kuvia, ma tykaan vanhoista valokuvista ihan superisti. Mun anoppi antoi meille kaikki miehen lapsuudenkuvat ja vauvakirjan, mista oli kiva lukea minkalainen veitikka miehus on joskus ollut. On ollut anopilla aika pakkaus kasissa:)
Dajm: termis! Mun kasityksen mukaan nimenomaan maksa on se mita pitaa valttaa. Ja betakaroteeni on hyvaksi koska se muuttuu tarpeen mukaan elimistossa A-vitamiiniksi. Eli ilmeisen hankalaa on saada yliannostusta aikaiseksi vitamiinipillereilla.
Toivottavasti saat jotain selkoa maha nippailuun pian.
Sara-Maria, hieno homma jos jaksat ottaa taas listaemon tittelin haltuusi.
joku oli ihmetellyt paksua limaa...tutkimattomat ovat liman tiet...olisko voinut olla edellisen paiva simppoja? *gross*
Aqualle, pingulle, niinalle, buuffalle ja ihan kaikille paljon vilkutuksia ja lussatuulia!
).( ovis tais olla perjantaina, eli parin viikon paasta piinataan!
heippa ja hauskaa viikkoa!
...kaikille plussanneille. Voi kun minäkin :)
Viikonlopuksi oli miehen kanssa puhe mennä joko heille tai meille viettämään isäinpäivää mtta kun oviksesta ei nyt sitten osaa sanoa eikä oikein tikkujakaan kehtais mukaan ottaa, niin mene ja tiedä että tuleeko lähdettyä sitten. Periaatteessa ovis pitäisi olla vasta reilun viikon päästä ja jos tuon testailun aloittais sitten su illalla tai ma aamusta.
Kuun loppuun mennessä pitäis myös päättää työsopparin jatkamisesta. Tiedän että kannattaahan sitä jatkaa mutta jos nyt raskaudunkin niin en haluaisi tehdä enää sen jälkeen yhtään päivää töitä, olen siis baarissa töissä ja äitiyslomalle kai pääsis sitten vasta 4. kuulla, näin muistelisin. Mutta kun se röökin savu, metakka ja stressi on aika kovaa siellä, niin en tahtois jatkaa siellä. Toisaalta kun on tehnyt jo mieli jo viimeiset puolivuotta jättää koko paikka, niin nythän tulis sitten tilaisuus... Ei kyllä oikein järkevää vaan jättää jo nyt töitä.
Tulipas siitä nyt ruikutusviesti :). Sori
HMH82: mun mielestä sun kyllä kannattaa kirjottaa sopimus joka tapauksessa. toi tupakansavuhan saattaa sopivasti aiheuttaa sulle niin kauheeta pahoinvointia ja joudut oleen sairaslomalla, tai jotain :) kyllä kai sitä sit jotain keinoja löytyy, jos tärppää pian.
hannnah
Niin kun tuossa miehenkin kanssa asiasta puhuttiin niin sille ois kuulostanut sopivan enemmänkin kuin hyvin että jäisin pois sieltä. Ei tykkää ollenkaan että teen baarityötä.
Sitä vaan tuon röökinsavusta mietin että kun poltan itekki vielä välillä (tiedän ettei saisi ja hyvin olen onnistunut vähentämisessä) ja siellä kun asiakkaat polttaa tiskilläkin niin kuinkahan vaarallista se on...
Toisaalta taas mulla on niin ihana ja ymmärtäväinen esimies että jos ottaisin puheeksi tämän asian niin voisi varmaan siirrellä minua iltapäivä vuoroihin sitten kun raskaudun, joka ois kevyempää ja vähemmän " savullista" .
No, onhan tässä vielä aikaa mietiskellä :).
Heips!
ONNEA plussanneille!!! Paljon paljon kaikkea hyvää teidän odotukseen! :)
Ja jaksamista niille, joiden luokse tuo vihattu vieras on saapunut.
Lyhyesti ehdin kirjoittelemaan, joten siis omaa napaa hiukan: Kp 26 menossa. Rinnat ovat olleet kipeät oviksesta saakka, lämpöjä en ole seurannut, kun olen kuullut, että joillakin ihmisillä " jatkuva" mittaaminen nostaa ruumiinlämpöä...tiedä häntä. Loppuviikosta ajattelin testata, jos ei tätiä kuulu. Saas nähdä miten käy. Jotenkin ei ole yhtään odotuksia suuntaan eikä toiseen. Ehkä parempi niin.
Mukavaa illan jatkoa kaikille! :)
*greetas*
Viluttaa kamalasti - talvi on tullut, kun sisälläkin palelee :( Mun opiskelijaluukussani on uudet hienot ikkunat, joitten yläreunassa on ne tuuletusraot. Sieltä virtaa kylmää ilmaa, mutta en uskalla sulkea sitä kokonaan, etten " tukehdu" tähän pieneen yksiöön ;) Tiedä nyt sitten, kumpi on parempi, heheh.
Pingulla painaa tenttiin luku - olispa munkin tehnyt mieli nukkua tänään päikkärit, mutta iltaunille vasta ehdin kotiin. Tsemppiä muillekin enskaopiskelijoille - alkaa taas loppuvuoden tehtävät ja tentit painaa päälle (ainakin tässä osoitteessa). Vaikka Niinalla on jo aikamoinen tenttiputki takanakin päin ;)
Buuffa, koitahan keksiä jotain kivaa tekemistä tähän alkukiertoon, niin kuluu aika nopeammin sinne ovikseen :)
Hannahi piinailee edelleen! Wau. Oot mun idoli (nim. testailen vaikka alkukierrosta, jos siltä tuntuu ;)) Margella kanssa piinailut jatkuu. *bd* teille molemmille - toivotaan, että saatte molemmat plussan vielä tällä viikolla :D
Emkalle onnea kovasti matkaan - mahtaa tuo olla hieno tunne. Voi kun osuisi pian omallekin kohdalle.
Dajm, sää minullakin vaikutti tosiaan tuohon joulufiilikseen! Itsen en ole ihan käsityöihmisiä, joten varmaan jouduin tyytymään vähän johonkin kaupallisempiin koristeisiin kuin sinä ;) Toivotaan, että teille tuleekin tädin puolesta plussa!
Ihanaa, että Hoyt pääsee heti ekalla kerralla ultraan! Tosi hieno homma :) Kiva, kun vastailit tuohon vuoto-juttuun. Hiivaa minäkin hetken epäilin, mutta kun tuo " lima" oli ainoa oire - ja mulla on ollut karmivia kutitus hiivoja, tulin siihen tulokseen, että kyse on jostain muusta. Mutta vuoto on taas ohi, joten ihmetellään taas ensi kierrossa ;)
Nuuttille toivotaan, että tärppäsi! Ei valitettavasti olleet nuo mun limat simppoja... Tuskin kuitenkaan mitään hengenvaarallista olivat, joten en vaivaa päätäni niillä enempää :)
Hyvä, että fiiulla on parempi mieli jo tädin jäljiltä :) Noi hormoonit on kyllä erikoisia - välillä olo on kuin mielenvikaisella.
).( kp 19/27-33 Alavatsaa nippailee ja rinnat tuntuu, jotenkin raskailta ja isoilta. Kai tässä seurailee kroppaansa enemmän kuin ennen, mutta tuntuu hullulta, että elämä oli jotenkin helpompaa pillereiden kanssa. Rankka päivä opena takana, joten painun tästä unille :) Koska nyt on talvi, voi nukkua kahden peiton alla - se on huippua :D
Onnea emka! Oli jännää lukea viikonloppupinosta sun ovisplussasta ja äkkiä tulla tän päivän pinoon katsomaan että oliko se myös oikea raskaustesti plussa :) Onnea siis vielä kerran, nauti! :)
Piinailijoille, lisbetille ja dajmille, paljon plussahiutaleita!! +++++
Sara-Maria: Pahoittelut, en tiennyt tilanteestasi, kun en ollut juurikaan lähiaikoina palstaillut. Tajusin siis vasta vkl -pinoa lukiessani, turkasesti voimia, nainen! Odotelkaa rauhassa ne yhdet menkat väliin... *jaksuhali*
Kiitos kaikille jotka ottivat osaa tädin tuloon, sai se kerran taas oikeen pahalle mielelle. Kun vielä oli menkat pari päivää myöhässä ja oltiin ukkelin kanssa jo ihan täpinöissä... Mutta nyt tädin karkoitus alkaa, taitaapa olla kp4/28-30 menossa, aattelin että tässä kierrossa en ajattelis yhtikäs mitään koopeitä sun muita, mentäis ihan tunteella :)
Illanjatkot ja mukavaa viikonalkua kaikille enskoille!!
ps.täällä kans yks joulua rakastava ilmottautuu, enää vähän reilu kuukaus! :)
-Mary
Onnea hoyt plussasta! Viivy vaan täällä mahdollisimman pitkään, olet jo niin tuttu hahmo, että tuntuu varmasti oudolta, jos ei enää näykään hoytin kirjoituksia...
Onnea myös amendelle ja tsemppiä ainakin hannnahille ja lisbetille piinailuun! Kaikille muillekin tietenkin, oon ihan pudonnu kärryiltä kun olin koko loppuviikon poissa netin ääreltä.
Live: hääpuku kuulostaa todella ihanalta! Kyllä se helmikuu sieltä tulee, nopeammin kun uskotkaan :)
ON: ovis oli varmaan viikonloppuna niin kuin pitikin, ainakin kipuiluista päätellen. Pupuiltiin paljon ja nyt sit odotellaan tuloksia :). Kivaa päästä taas kohta piinailemaan, mut pitää yrittää pitää mopo käsissä, Viimeks innostuin vähän liikaakin.
Moikkauksia kaikille, yritän ehtiä vähän pidempään pyörähtämään joku päivä tällä viikolla. Nyt aamupalalle ja kouluun ->
Niina