Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

¤¤ELOLINTUSET MAANANTAINA¤¤

28.11.2005 |

Kommentit (37)

Vierailija
1/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Menin sitten taas testailemaan ja negaahan toi näytti:( Tein sen sitäkin varten kun olen tänään menossa gynelle valittamaan tätä sekundääristä lapsettomuuttani.Mua vähän jännittää.Toivottavasti saisin sieltä nyt edes jotain apua.Mies on tulossa mukaan.Katsotaan mitä siellä sanotaan.Flussa vaivailee vähän, mutta vois pahempikin olla.Nyt menossa kp26/27-31 ja ilmeisesti tädin vierailua pitää tässä alkaa odottelee.Testi oli acon10 eli kai se edes jotain haamua olis näyttäny jos ois tärpänny.Plussia toivotellen!!

Vierailija
2/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tein siis testin perjantaina, ja plussaahan se näytti! Laskettu aika olis näillä näkymin 2.8.06.

Muuten olotilassani ei ole kehumista. Olen ollut ripulissa viime torstaista saakka, nyt jo himpun verran parempi olo, mutta edelleen ei kiinteää tavaraa tule. En tiedä, voiskohan tää raskaus vaikuttaa siihen, että kestää näin älyttömän kauan. Kaikki käytännön vinkit, millä tästä taudista pääsee eroon, otan ilomielin vastaan!

Lapset vein äsken päiväkotiin, että sais edes vähän levättyä. Huomenna pitäis mennä töihin, mutta saas nähdä pääsenkö...

Joko odottajien puolella on Elolintusten ryhmä? En sitä ainakaan löytänyt.

Lumista päivänjatkoa!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Luumis,tulin niin iloiseksi luettuani sun plussauksesta,kun oot piinaillut jo niin kauan,ihanaa,että se on nyt totta!!!

Mää siirryn suosiolla tonne syyskeijuihin,kun tää täti aikoo vissiin jäädä meille asumaan,kohta viikko vuotanut ihan hirveesti :( kierrot heittää ihan häränpyllyä,mutta pakko sitä on vaan jaksaa toivoa,muuten masentuu vallan. mutta täytyy mun varmaan täällä käydä kurkkimassa ketkä plussaa :D

Pojulle tsempitykset!!! Toivottavasti saisitte tekin sen kauan odotetun plussan!!!

Vierailija
4/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuolla odotuspuolella on Öttiksen tekemä elolintuset lista! Kannattaa vaikka haulla kaivaa se esiin niin ei mee hukkaan toisen työ!

Mä kun eilen murisin täällä, että kuvittelen ovisoireita kp8/29, niin sitten samantien menin vessaan ja löysin oikeen venyvät limat. Nyt aion tehdä ekan ovistestin, mutta kumman ajoissa ois, jos tuo lima ois nyt jo ollu sitä itteään.

Piti sitten komentaa ukko heti hommiin, no hänellä nyt ei ollu mitään sitä vastaan. Mutta mä kun olin päättäny ootella oikeeta ajankohtaa niin toivottavasti ei menny simot hukkaan. En uskaltanu antaa mennä tilaisuuden ohikaan..

Nyt aamupuuhiin ja lisää kaffetta!

Mukavaa alkanutta viikkoa!

Vierailija
5/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tsemppiä sinne!!! Toivotaan,että simpat osu kohdalleen ja saahan niitä sit " tilata" lisää,nyt kun ukkokin maisemis :DDD Illallakos teet sen ovistestin vai koska?

Vierailija
6/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Just tein ekä se plussaa vielä näyttänyt, mut melko paksu viiva kuitenkin. Jos samaa tahtia menis kuin viimeks niin plussa ois sitten jo keskiviikkona. Eli kannatti ilmeisesti aloittaa näin aikasin testaaminen. On tää mystistä touhua, ei voi muuta sanoa!

Toki voihan sieltä tulla viivoja ja silti siis negoja viikonkin, no limat ei kyllä yleensä erehdy. Mutta sainpahan jännitettävää, kun eilen sitä manasin, kun on niin tylsää!

Vierailija
7/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

täällä kp 28/28 eli voisko vähempää jännittää enempää?? menkka kivut alkoi heti aamusta mut eipä ole tätiä vielä näkyny. Normaalisti täti kurvaa samantien paikalle kun kivut alkavat. Jos ei tämän päivän aikana täti kurvaa niin juoksen apteekkiin ja huomenna aamulla testaan. Nyt yritetään kampittaa tuo tuhma täti pois meidän kuvioista! Onnea ja temppiä kaikille, eiköhän me se nyytti saada jokainen ajallaan!!

Vierailija
8/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Suuret onnittelut plussanneille! Ainakin Kirpulle ja Luumikselle!

Itsellä alkoi nyt todelliset piinapäivät! Kp27/27-31. Mitään oireita ei ole ilmaantunut, joten en viitsi vielä edes testata. Yksi testi kyllä kaapissa polttelisi... saa nähdä maltanko pitää näppini erossa vielä!

Jos nyt ei tule tärppiä niin todennäköisesti pidämme hengähdystauon ja rupeamme uudestaan lapsentekopuuhiin joskus ensi keväänä!

Eilen oli niin ihanan talvinen päivä ja nyt sitten kaikki sulaa pois. Vähän vetää mieltä matalaksi, kun asfaltti taas paistaa. Ehkä sitä uutta lunta taas saadaan!

Plussasäteitä kaikille!

Vierailija
9/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

menkat alkoi : (

Ei meille taida vauvaa tulla koskaan...

Vierailija
10/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Luumis ja Kirppu! Kohta päästään tonne odotuspuolelle kirjoittelemaan, kun meitä alkaa olla jo muutama.

Nipsu, olen todella pahoillani :(

Vierailija
11/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mun kohdalla on auttaneet hiilitabletit niitä voipi ottaa useamman päivässä ja muutaman kerralllaan. Paitsi jos lääkekuuri, siltähän ne vie tehon tai ainakin tunteja väliin lääkkeen oton jälkeen=)

Voin luvata että tehoaa..

Vierailija
12/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin pääsi itku viime kierrolla, kun täti tuli ihan kuin olisi saanut keskenmenon=( sa eon vaan niin kamalaa kun toivoo ja pettyy..

Vierailija
13/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oma napa tänään 35/30-31 ja yhä varmemmin näyttää siltä, että voisin olla raskaana. Jos sitä tänään kerkiäis apteekissa käymään niin saisi selvyyden asialle.

Plussaonnea kaikille!

Vierailija
14/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla siis kp27/26 ja jännittää... Menkkaoireita on bongailtu naama kukkii, turvoksissa jne. Mitään ei vielä näy.. Niin ja testasinhan negan pari päivää sitten nyt yritän päästä siitä yli toivoa menkkoja , että pääsin pian yrittämään ja toisaalta uskoa ihmeeseen...

Vierailija
15/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pikainen aamumoi,

Karmiini, pidän peukkuja sulle!!

Kirppu Onnea!! Ja muutkin uudet plussanneet jos en muistanut jotakin onnitella!

Nipsulle *halaus* -voih....;(

omaa napaa: tätiä odottelen mutta lumimyrky pitää sitä varmaan kauemmin matkalla.... Eiköhän se iltapäivällä jo kahville tule... olo on ihan sellanen.

Nyt saa peukuttaa että se eksyis matkalla ja ajais ojaan eikä löytäiskään tänne enää....

vieläkin leijonanpentua toivova äitikuu 29/28...

Vierailija
16/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mullakin menkkaoireeet kaikki tavalliset + finnit naamassa, ja olo on turvonnut....

Toivotaan yhdessä parasta!

äk kp 29/28

Vierailija
17/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnea Kirppu!!! Paljon tarrasukkia sinnekin :)

hönttä, kiitosta kovasti onnitteluista, ei tätä meinaa kyllä vielä uskoa todeksi itsekään :D

Ja poju, mulla se plussa näkyi aconilla vasta 32/29, joten ei se vältsisti heti mitään näytä... Niin kauan on toivoa kun täti ei tuu..

nipsu, olen pahoillani tätistä, nyt vaan pää pystyyn ja uuteen kiertoon uusin voimin, kyllä se nyytti vielä tulee teillekin!

Karmiini, lupaavalta kuulostaa, toivottavasti on tärpännyt!

Bunnydays ja äitikuu tsemppiä kovasti.

Täällä aamu alkoi pienellä kiireellä, nukuttiin pommiin ja ukko oli pirun pahalla päällä kun ei ollut nukkunut oikein ollenkaan.. Nyt on sekin toimitettu töihin, ja voi alkaa hommailemaan jotain.. Ajattelin jos vähän siivoilis ja soittelis vaikka kaappien perään joiden odottelen tulevan ihan pian....

Toivotaan että ilma pakastuu pian ja lumet jää maahan..

Vierailija
18/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nipsu pahoittelut tädin tulosta :(

Luumikselle ja Kirpulle onnittelut plussasta :)

Bubbles: älä kerro haastattelussa vauvahaaveistasi. Itseasiassa sitä ei saa edes kysyä suoraan. Minulta aikoinaan kysyttiin tyyliin: " Missä näet itsesi viiden vuoden kuluttua?"

Siihenkään ei varmaan kannata vastata että melkein eskarilaisen äitinä ;)

Mun mielestä työnataja on tietoinen mahdollisesta vauvalomasta jos hän palkkaa hedelmällisessä iässä olevan naisen. Sitä paitsi mieli muuttuu. Jos nyt olisit sitä mieltä ettet ajattele raskautta ollessasi haastattelussa niin kuukauden päästä mieli voi olla toinen. Pointtini siis oli, ettei työnantajan tarvitse kaikkea tietää :)

Karmiini: Mars apteekkiin siitä. Mä en malta enää odottaa mitä sun testisi näyttää :) kyllä sulla on rautaiset hermot.

Nyt mulla taisi alkaa se piina-aika. Kp on18/30. Työt menevät isännän kansa niin ristiin että seuraava mahdollisuus " hellään hetkeen" olisi kp22 joten nyt on hommat pulkassa tässä kierrossa jos raskautumisen kannalta ajatellaan.

Nyt täytyy alkaa ajattelemaan tuota töihin lähtöä joten heippa tältä erää.

Vierailija
19/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Bubbles: Juu älä vaan kerro vauva-aikeista mitään, en mäkään kertonut ja tänään sain kuulla että pääsin töihin! Tosin vaan tuuraushommia ja lomituksia, mutta kuitenkin. Jos sais vaikka kerättyä 18 tuntisilla työviikoilla, siis toivottavasti olis se 18h koulun lisäks, liiton työttömyyskorvauksia niin sitten mahdollisesti olis isompi äitiysrahakin sit joskus... No, se on niin kaikkien osien summa missä vaiheessa jää äitiyslomalle, että mitä rahaa saa. Mutta aika hikiset olis tuet jos pelkän opiskelun jälkeen jäis lomalle.

Karmiini: Totisesti sulla on rautaset hermot, mä testasin taas tänäänkin negan. No mutta sen takia että meen kans tänään lääkärille tästä menkattomuudestani. Tarviikin itseasiassa lähtee käpyttelemään tonne lumisateeseen...

Vierailija
20/37 |
28.11.2005 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onnittelut uusille plussanneille!

Itellä alkais olemaan pikkuhiljaa tärppipäivät käsillä. Kun vaan jaksais

illalla sen verran venyttää unentuloa. Oon kyllä jostain syystä ollut

aika poikki iltaisin, ehkä pienimmän hampaantulokiukuttelut vie voimat.

Molemmat kyllä miehen kans nukahdetaan kuin tukki kun sänkyyn kellahdetaan. Miehellä töissä aika kiirettä ja pitää tehdä ylitöitä. Saa nähdä saako tuota innostumaan, vaikka onkohan tuo koskaan vastaan

pannut...

Kyllä tarvitaan hyvä pinna kun jaksaa odotella testin tekemisen kanssa.

Nyt olen täällä miettinyt et miten ihmeessä jaksoin viimes odottaa niin

kauan kun oksetus alkoi. Eli en testannut ollenkaan vaikka mies kyllä

oli aivan hepulissa minun kans. Sanoin vaan et kyllä se luonto sit itestään ilmoittaa ja kyllähän sieltä viikolla 6 ja jotain varmat yökötys

oireet tulikin. Kaikkien aikojen pahimmat, pojat tuntuu olevan kovan

takana, vielä synnytyksessäkin.

Saas nähdä miten selviän jos raskaaksi nyt tulen. Viime synnytys oli

kauhea mutta välillä tulee sellanen tunne et en siitä muuten selviä kuin

kokemalla taas " normaalin" synnytyksen. Alkaa taas uudestaan se tuhannen synnytyksen vatvominen josta haluaisin päästä eroon joskus... Jospa se uus vauva ja hyvä synnytys unhoittais vanhat muistot.

Oikein paljon plussatuulia kaikille!!