Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Ajelin kotiin pienkerrostaloalueen läpi ja ulkona tupakoivat

Vierailija
02.03.2026 |

jotenkin säälittää.

Toista se on meillä omakotitaloasujilla. Saa sauhutella lämpimässä sisällä niin paljon kuin elimistö sitä vaatii!

Kommentit (9)

Vierailija
1/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Etkö muuta keksi 

Vierailija
2/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuka oikeasti enää polttaa sisällä? Haisee kaikki vaatteet, verhot ja muut kankaat ihan tupakalta. Hyi hitto!

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kuka oikeasti enää polttaa sisällä? Haisee kaikki vaatteet, verhot ja muut kankaat ihan tupakalta. Hyi hitto!

Mitä väliä jos asuu yksin?

Vierailija
4/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuulostaa siltä että olet jämähtänyt 80-luvulle. Silloin vielä poltettiin sisätiloissa.

Vierailija
5/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi tupakkapaikka on täällä roskakatoksen kulmalla. Aura-auto vetelee siitä kohtaa peruutuksia. Ei näytä löytyvän tilaa mistään. Kiusallista vähän kun toinen röyhöttää savuja ja itse vie roskapusseja. Ovi kääntyy heitä kohti. Riskakatos löyhkää tupakalle ja piha.

Vierailija
6/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Eikö sulla käy vieraita?

Vierailija
7/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Asunnon arvo laskee, sillä tupakointi jättää selvät jäljet sisätiloihin. Asukas itsekin haisee tupakalta vaikka kävisi välillä suihkussa.

Vierailija
8/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hullulla on halvat huvit Ajeletko myös isojen kerrostalojen alueella kyttäämässä tupakanpolttajia ? Ihan vain tiedoksesi että monessakin kerrostaloasunnossa vuokranantaja kieltää tupakoinnin sisätiloissa mikä on hyväkin asia kun asunto pysyy siistinä 

Vierailija
9/9 |
02.03.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aha. Hommasin aina kämpän, missä parveke, missä voi polttaa. Työkseni olen rempannut kämppiä, joissa on poltettu sisällä. Silti ollaan kollegoiden kanssa poltettu ulkona. Asuin itse pilalle tupakoidussa kämpässä 5 vuotta. Sulkumaalien alta se haju silti kämppään tulvi.

Olen ollut töissä savuttomassa työpaikassa ja duunissa jossa tupakalle meno vie 30 minuuttia. Joten ei halua koko ruoka tuntia käyttää siihen. Olen asunut asuntolassa, jossa ei klo 21 jälkeen päässyt ulos tupakalle.

Kun omaan taloyhtiöön tuli parveketupakointi kielto. Käyn 40 metriä kadun varressa tai 90 metriä tupakka paikalla. Nämä 5 vuotta Olen tuon kadunvarren siivonnut. Vaikka itse vien natsat roskikseen. Kun muutan pois. Tuo kadunvarsi. On koko pitäjän ongelma.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kaksi yksi seitsemän