Mies löysi FB-deittisovelluksen kautta
Tapailumies löysi n. viikko sitten FB:n deittisovelluksen kautta naisen jonka kanssa heillä oli viikonloppuna seksiä. Nyt on kuitenkin sitä mieltä, ettei ollut hyvää ja haikailee nyt mun perään. Miten tilanteeseen pitäisi suhtautua?
Kommentit (52)
Oliko simät kosteina kun haikaili?
Vierailija kirjoitti:
Anna olla. Ei mies ole vakavissaan sinunkaan suhteen.
Ei varmaan olekaan. Ehkä hänen tulisi ensin selittää tälle naiselle itselleen, miksei kiinnosta. Mun kanssa sentään seksi toimi.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Viestit oli ainakin kuumia ja vihjailevia ja täynnä sydämiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jaa-a. Viestit oli ainakin kuumia ja vihjailevia ja täynnä sydämiä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei varmaan olekaan. Ehkä hänen tulisi ensin selittää tälle naiselle itselleen, miksei kiinnosta. Mun kanssa sentään seksi toimi.
Ap
Toimiko sittenkään kun ukko jo seuraavaa testasi.
On parempi ettei deittaillessa suostu "tapailuun". Joko seurustelu kiinnostaa tai on pelimies. "Tutustuminen toiseen" ei tarkoita että on usea kerralla pedissä. Jos ei ole minkäänlaista itsehillintää, alkoholi vie. Avointa suhdetta et varmaankaan hae.
Laittoi tämän naisen kotiin lauantaina klo 11 sillä verukkeella että pitää opiskella. Ei ollut todellinen syy.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApToimiko sittenkään kun ukko jo seuraavaa testasi.
Johtui ehkä siitä että olen naimisissa. Jostain syystä rakastajan rooli hiertää miestä.
Ap
Miehet ei kehtaa helposti sanoa että nainen on muuten Ok mutta sänkyhommat ei miellytä.
Ap
Vierailija kirjoitti:
On parempi ettei deittaillessa suostu "tapailuun". Joko seurustelu kiinnostaa tai on pelimies. "Tutustuminen toiseen" ei tarkoita että on usea kerralla pedissä. Jos ei ole minkäänlaista itsehillintää, alkoholi vie. Avointa suhdetta et varmaankaan hae.
Deittailu = tapailu.
Kai sinäkin tapailet toisia?
En ymmärrä nykymeininkiä, mutta ehkä minun ei tarvikaan
Välillä hirvittää kun miehet kertoo aika avoimesti tapailemiensa naisten intiimiasioista ja vertailee niitä naisten kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Olen naimisissa mutta en tapaile toisia.
Ap
Sama käynyt mullekin. Tyyppi sano pokkana ja hyvä, että sanokin. Jotenkin se hänen sanomansa tuntui enemmänkin sellaiselta leveilyltä ja, että jotenkin olisin paniikissa ja juoksisin perään. Minulle ei tullut sitä sellaista fiilistä, että onpas harmi.
Sanoin hänelle, että kiitos rehellisyydestä ja itekin aion vkloppuna mennä juhlimaan yksiin synttäreihin ja sinne tulee ihan kiva mies ja avoin kaikelle.
Alko paniikkisoittelu jne enkä vastannu mihinkään. Lopuksi estin hänet kaikkialta. Enkä todellakaan mennyt mihinkää juhliin eikä ollut mitään kivaa miestä missään. Näpäytin vaan takasin.
Usein unohtuu että jotkut naiset on ns pelinaisia eli avioliiton oheen tarvitaan tapailusuhde tai suhteita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ap
Eli olet uskollinen yhdelle ainoalle rakastajallesi sekä miehellesi?
Eihän tuossa sitten mitään :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
ApEli olet uskollinen yhdelle ainoalle rakastajallesi sekä miehellesi?
Eihän tuossa sitten mitään :D
Näin on asia.
Ap
Annat tietenkin sille seksiä ja jatkatte samaan malliin.
Vierailija kirjoitti:
Sama käynyt mullekin. Tyyppi sano pokkana ja hyvä, että sanokin. Jotenkin se hänen sanomansa tuntui enemmänkin sellaiselta leveilyltä ja, että jotenkin olisin paniikissa ja juoksisin perään. Minulle ei tullut sitä sellaista fiilistä, että onpas harmi.
Sanoin hänelle, että kiitos rehellisyydestä ja itekin aion vkloppuna mennä juhlimaan yksiin synttäreihin ja sinne tulee ihan kiva mies ja avoin kaikelle.
Alko paniikkisoittelu jne enkä vastannu mihinkään. Lopuksi estin hänet kaikkialta. Enkä todellakaan mennyt mihinkää juhliin eikä ollut mitään kivaa miestä missään. Näpäytin vaan takasin.
Mun mielestä on vaan reilua kertoa jos seksi ei miellytä ja sen takia ei halua enää tavata. Parempi se kuin että jättää epätietoisuuteen että mikä on pielessä.