Mies löysi FB-deittisovelluksen kautta
Tapailumies löysi n. viikko sitten FB:n deittisovelluksen kautta naisen jonka kanssa heillä oli viikonloppuna seksiä. Nyt on kuitenkin sitä mieltä, ettei ollut hyvää ja haikailee nyt mun perään. Miten tilanteeseen pitäisi suhtautua?
Kommentit (52)
Vierailija kirjoitti:
Hän on päättänyt harrastaa seksiä toisen kanssa, silloin hän on jo valintansa tehnyt. Älä sinä nyt enää välitä hänen haikailuistaan.
En minä häntä haikaile, seksiä toki harrastamme kaikista valinnoistamme huolimatta.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mieltä aviomies on tapailumiehestä?
En ole kysynyt hänen mielipidettään.
ApKannattaa kysyä. Vai salaako harrastelet?
En ole kysymässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sama käynyt mullekin. Tyyppi sano pokkana ja hyvä, että sanokin. Jotenkin se hänen sanomansa tuntui enemmänkin sellaiselta leveilyltä ja, että jotenkin olisin paniikissa ja juoksisin perään. Minulle ei tullut sitä sellaista fiilistä, että onpas harmi.
Sanoin hänelle, että kiitos rehellisyydestä ja itekin aion vkloppuna mennä juhlimaan yksiin synttäreihin ja sinne tulee ihan kiva mies ja avoin kaikelle.
Alko paniikkisoittelu jne enkä vastannu mihinkään. Lopuksi estin hänet kaikkialta. Enkä todellakaan mennyt mihinkää juhliin eikä ollut mitään kivaa miestä missään. Näpäytin vaan takasin.
Mun mielestä on vaan reilua kertoa jos seksi ei miellytä ja sen takia ei halua enää tavata. Parempi se kuin että jättää epätietoisuuteen että mikä on pielessä.
Jos ei kiinnosta, niin miksi tossa tapauksessa mies alotti itkut ???? Olis sanonut sitten suoraan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailumies haikailisi ap:n perään, jos on alle viikossa tavannut & kellistänyt jonkun yhden illan hoidon? Tapailumieskö heti innolla lopetti juttunsa ap:n kanssa, kun luuli löytäneensä elämänsä naisen? Kun vielä huomioi, että ap:si esiintyvä kirjoittaja väittää olevansa naimisissa.
Sitähän minä en tiedä, miksi haikailee. Juttuamme ei koskaan lopetettu, emme vain ehtineet hetkeen tapailla. Viestitelty on kyllä puolen vuoden ajan. Osin varmaan parisuhdestatukseni vaikuttaa myös asiaan. Vapaa mies toki tapailee keitä haluaa.
Ap
Tämä on niin keksittyä tarinaa. Miksi hän nyt tilittäisi sinulle jostain yhden illan jutustaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi tapailumies haikailisi ap:n perään, jos on alle viikossa tavannut & kellistänyt jonkun yhden illan hoidon? Tapailumieskö heti innolla lopetti juttunsa ap:n kanssa, kun luuli löytäneensä elämänsä naisen? Kun vielä huomioi, että ap:si esiintyvä kirjoittaja väittää olevansa naimisissa.
Sitähän minä en tiedä, miksi haikailee. Juttuamme ei koskaan lopetettu, emme vain ehtineet hetkeen tapailla. Viestitelty on kyllä puolen vuoden ajan. Osin varmaan parisuhdestatukseni vaikuttaa myös asiaan. Vapaa mies toki tapailee keitä haluaa.
ApTämä on niin keksittyä tarinaa. Miksi hän nyt tilittäisi sinulle jostain yhden illan jutustaan?
Puhumme toisillemme parisuhdeongelmistamme. Olemme ystäviä. Lisäksi meillä on välillä seksiä. Ei ole sellaista aihetta, josta ei voitaisi keskenämme puhua.
Ei ole pakko uskoa, ihan omia on sun uskon asiat.
Ap
Hyvähän se on että koeajo tapahtuu mahdollisimman varhaisessa vaiheessa.
Minä ymmärrän hyvin sinua. Sikamies on pilannut sinun elämän ja olet nyt voimaantunut.
Vierailija kirjoitti:
Minä ymmärrän hyvin sinua. Sikamies on pilannut sinun elämän ja olet nyt voimaantunut.
Kukaan ei ole pilannut elämääni ja olen aina ollut voimakas. Miehet pitävät voimakkaista naisista.
Ap
Vierailija kirjoitti:
Kuinka sekaisin ap oikein on?
Millähän tavalla?
Kannattaa kysyä. Vai salaako harrastelet?