Vihaan seksuaalisuuttani
Ja haluaisin kuolla sen takia. Se pilaa aina kaiken elämässäni. Miten tästä pääsisi eroon?
Kommentit (22)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Älä harrasta seksiä, eihän se pakollista ole. Jos olet parisuhteessa, niin kerro syyt kumppanillesi, ettei hän ajattele seksin loppumisen syyn olevan hänessä ja voi miettiä tahtooko jatkaa.
Haluan rakkautta ja seksiä, kumpaakaan en saa mistään. Siinä ongelmani on.
Missä tuollaisiin naisiin voi edes tutustua? Minun ongelmani kun taas on, etten löydä ketään, edes niitä kusipää-pettäjä-naisia. Ei sillä, että tällaista naista oikeasti edes haluaisin, mutta olisipa minulla hetken aikaa edes illuusio siitä, että kelpaan tällaisena kuin olen. Tinderiin en ole menossa; olen lukenut liikaa kommentteja, että miesten on mahdotonta saada sieltä seuraa, elleivät ole malleja.
Näytän ihan hyvältä mielestäni, lieneekö se ongelma?
Miksi se olisi ongelma? Toki jos näytät liian hyvältä, niin se juuri houkuttelee pelimiehiä, ja tavismiehet eivät uskalla lähestyä.
Tai sitten en muuten vaan kelpaa. Niin usean kanssa yrittänyt ja tää tuntuu liian pahalta.
Miksi se olisi ongelma? Toki jos näytät liian hyvältä, niin se juuri houkuttelee pelimiehiä, ja tavismiehet eivät uskalla lähestyä.