Mitä nirsolle lapselle joulupöytään?
Lanttulaatikot ym ei kelpaa edes maistettavaksi, saati sitten silli. Joten mitä te muut nirsojen lasten vanhemmat laitatte joulupöytään, jotta lapsikin saa hyvää syötävää?
Kommentit (144)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole tullut mieleenikään kysyä mitä kukakin haluaa. Joulunaikaan pöydänympärillä saattaa olla kaksikymmentäkin ruokailijaa, lapsia ja aikuisia. Ei siinä kysellä mitä kukakin haluaa. Olen laittanut mieleni mukaan ja vuosi toisensa jälkeen syöjät ovat palanneet. Lapset syöneet yksivuotiaista asti samaa ruokaa.
Minun mielestäni taas todella outoa ettei kysellä keneltäkään muilta olisiko jotain toiveita, vaan yksi päättää kaiken.
Kyselisitkö itse pariltakymmenelta ihmiseltä ja valmistaisit sen mukaan ? Haloo !
Joulupöydässä aina on jokaiselle jotain
Jouluna lapsilta voi kadota ruokahalu jännityksenkin takia. Laittaisin lapsille lisäksi lihapullia. Ruotsissahan ne oikein kuuluu joulupöytään. Sitten lapset saavat ainakin lihapullia ja perunoita ja voivat maistella lihapullia. Tee aamulla isompi annos riisipuuroa ja tarjoa loput jouluruoalla "jälkkärinä".
Vierailija kirjoitti:
Jouluna lapsilta voi kadota ruokahalu jännityksenkin takia. Laittaisin lapsille lisäksi lihapullia. Ruotsissahan ne oikein kuuluu joulupöytään. Sitten lapset saavat ainakin lihapullia ja perunoita ja voivat maistella lihapullia. Tee aamulla isompi annos riisipuuroa ja tarjoa loput jouluruoalla "jälkkärinä".
* voivat maistella jouluruokia
Harvemmin ne itseään nälkään tappaa ja tuskin joulun aikana kummempaa ehtii tapahtua