Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Milloin sinulle ollaan viimeksi oltu epäystävällisiä?

Vierailija
07.11.2022 |

Kerro tilanne.

Kommentit (15)

Vierailija
1/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Työllisyyden kuntakokeilun virkailija oli töykeä. Väiteltiin kuntouttavasta työtoiminnasta. En suostunut siihen ja alkoi olla hyvin töykeä minua kohtaan.

Vierailija
2/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Eräs vanhempi mieshenkilö räyhäsi minulle polulla vaikka seisoin jo polun ulkopuolella ja väistin häntä niin jotakin väistämisestä. 

En tunne henkilöä mutta on tullut ennenkin vastaan. Sellainen puistopoliiisin oloinen epämiellyttävä tyyppi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pyysin päästä erään ihmisen ohi joka tukki tieni ja hän alkoi siinä narisemaan kun on ahdasta. Totesin, että juu juu ja menin menojani.

Vierailija
4/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki on niin suhteellista, itse yritän olla päivittäin ystävällinen kaikille, ja suhtautuminen vaihtelee ystävällisestä epäystävälliseen. Suomessa ollaan aika suoria ja joskus tylyjä "asiat halki poikki pinoon" eikä nautita ihmisten välisestä kanssakäymisestä ainakaan tuntemattomien kanssa.

juuri tuli ruokalähetys ja oli ihan kiva ja asiallinen mutta silti koin että hän oli kiireinen ja vähän tyly siten...

ehkä olen liian vaativa itse?

Vierailija
5/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Enemmän on joko välinpitämättömyyttä tai ystävällisyyttä.

Paljon pikku jutustelua ja arkipäiväistä huvittumista.

Vierailija
6/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaikki on niin suhteellista, itse yritän olla päivittäin ystävällinen kaikille, ja suhtautuminen vaihtelee ystävällisestä epäystävälliseen. Suomessa ollaan aika suoria ja joskus tylyjä "asiat halki poikki pinoon" eikä nautita ihmisten välisestä kanssakäymisestä ainakaan tuntemattomien kanssa.

juuri tuli ruokalähetys ja oli ihan kiva ja asiallinen mutta silti koin että hän oli kiireinen ja vähän tyly siten...

ehkä olen liian vaativa itse?

Et varmaan muuten, mutta ruokalähetit on niin riistettyjä, että hyvä kun jaksavat edes olla ihan kivoja.

Vierailija
7/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko se niin mukava jäädä kiinni ja oikein velloa niissä ikävissä tunteissa?

Se kasvaa mihin kiinnität huomiosi.

Vierailija
8/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Joku asiakas raivosi puhelimessa muutama vuosi sitten.

Vierailija
9/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Soitin työasioissa yhden pienehkön firman tj:lle. Firman nettisivun mukaan tää siis vastaa myös niiden myynnistä. Tyyppi alkoi puhua päälle ja mussuttaa alentuvasti. 

Totesin että ostamme muualta, toivotin iloista joulun odotusta ja suljin puhelimen. Mukavaa kun tässä iässä jo tajuaa, uskaltaa ja osaa tehdä näin.

n42

Vierailija
10/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko se niin mukava jäädä kiinni ja oikein velloa niissä ikävissä tunteissa?

Se kasvaa mihin kiinnität huomiosi.

Toisaalta ikävät kokemukset on hyvä käsitellä pois ettei jää kaivelemään mieltä. Silti, ei niihin vellomaan pidä jäädä.

Vierailija
11/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi kaheli loppukesästä kävi melkein päälle ja huuteli rivoja.

Vierailija
12/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Joku asiakas raivosi puhelimessa muutama vuosi sitten.

Sama täällä. Raivosi ja huusi kuinka tuollainen ammattitaidoton ihminen voi työskennellä yrityksessä, kun en heti saman tien osannut vastata kysymykseen. 

Vierailija
13/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lähimmässä Lidlissä on aina yksi TODELLA tympeä kassa, tosin se on kaikille tasapuolisesti epäystävällinen

Vierailija
14/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Itse asiassa olen tässä viime aikoina ihmetellyt päinvastaista: Hirveen hyvää, ystävällistä ja luontevaa palvelua saanut esim. huonekaluliikkeissa ja muissakin kaupoissa.

Vierailija
15/15 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vieressäni roskapussia. Minuun pakkomielteisesti ihastunut mielenterveyskuntoutuja haukkui minua, kun en ole kiinnostunut hänestä.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kolme yhdeksän