Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Pitkät (keskipitkät?) hiukset miehellä. Ongelma naisille?

Vierailija
06.11.2022 |

Kuinka iso ongelma nykyajan naisille on mies, jolla on pitkät hiukset?

Samanlaiset kuin Daiduksella:

Eli, korvien edestä pitkät, yltää leukaan asti, ja mustaksi värjätyt.

Kommentit (38)

Vierailija
21/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Naisilla ja homoilla on pitkät hiukset

Vierailija
22/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Rakastan pitkiä hiuksia miehillä! Sellaiset n. solisluihin asti ulottuvat miesstandardeilla pitkäksi laskettavat hiukset ovat mielestäni parhaat, mutta tykkään kyllä sellaisista ihan oikeasti pitkistä hiuksistakin miehillä.

Toki miesten pitkissä hiuksissa pätee ihan sama kuin naistenkin kohdalla, eli hiusten on oltava hyväkuntoiset ja tuuheat näyttääkseen hyviltä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä helmetin idiootti näitä aloituksia keksii?

Hiukset, nenä, lompakon puute, leuattomuus, lyhyys ei ole ongelma jos itsetunto jakäytös ovat kunnossa.

Kuka edes haluaisi kumppanin, joka tuijottaa pelkkää pintaa?

Hei, tässä on myös vastaus siihen, miksi incceleitä on: he eivät näe pintaa syvemmälle eivätkä varsinkaan itseään.

Vierailija
24/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kuvan pojilla ei kovinkaan pitkät eivätkä hyvännäköiset hiukset minun makuuni. Tykkään kyllä vähän pidemmästä tukasta miehellä, muistatteko Tom Paynen hiukset The Walking Deadissa? HOT!

Vierailija
25/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Pitkät hiukset on homojen hommaa.

Herääkö sulla homoseksuaalisia tunteita kun näet pitkähiuksisia miehiä?

Vierailija
26/38 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihan sama millaiset hiukset miehellä on tai onko kalju. Riippuu onko kemiaa muuten ja miten mies käyttäytyy.

Vierailija
27/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Naisilla ja homoilla on pitkät hiukset

No jopas on. Kaikilla minun tuntemillani homoilla on lyhyet hiukset (tismalleen samanlaiset kuin joka toisella miehellä), kaikki tuntemani pitkähiuksiset miehet ovat heteroita.

Näillä pitkätukkaisilla heteromiehillä on muuten helvetin hyvä flaksi naisten kanssa. 😅

Onko lyhythiuksinen nainen automaattisesti lesbo?

Vierailija
28/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ongelma, ei kiitos pitkiä hiuksia miehelle. Olen itse lyhythiuksinen nainen, olisimme liian huvittavan näköisiä yhdessä.

Lisäksi minulla on joskus itselläni ollut pitkät hiukset, joten tunnistan kyllä mielen taipumuksen identofioitua hiusten kautta. Olettamukseni on, että pitkähiuksisilla miehillä tämä identifioituminen on hyvin todennäköisesti huomattavasti voimakkaampaa. Tällaista mielen heikkoutta ja sokeutta en siedä läheisessä ihmisessä, eli ei jatkoon.

Tiedän myös, kuinka paljon aikaa hiusten hoitamiseen menee, enkä läheiseltä ihmiseltä pystyisi hyväksymään tuollaista ajanhukkaa ja rahanhukkaa.

Lisäksi pitkähiuksisen miehen kanssa olisi mahdotonta rakastella hiusten takia, väärät fibat. Itse rakastan olla miehen alla, roikkuvat hiukset kasvoillani olisivat liian iso tunnelmantappaja.

Hyvä juttu miesten pitkissä hiuksissa on se että ne näkyvät päällepäin, joten voin saman tien siirtää kyseisen miehen mielessäni ei- potentiaalisten kumppaniehdokkaiden joukkoon.

Vierailija
29/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

akkamainen pitkätukkamies on kuvotus. Myös tatuoidut, oksettava näky.

Vierailija
30/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei se pituus, mutta se mustaksi värjääminen 🤮

No on se rock-lookki parempi kun joku pinkki tai neon vihreä sininen tai mitä näitä nykyään näkeekään, eikä enää tiedä mitä eläinkunnan lajia se vastaantuleva edustaa.

Vierailija
31/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tykkään pitkistä hiuksista miehillä :) Kunhan niistä pidetään huolta, eivätkä ole mikään rasvaletti.

Tuntuu, että kaikilla on joko lyhyet hiukset, vasta ajetut tai kalju. Ajattelin jo pienenä, että toivottavasti mun miesmaku muuttuu, mutta ei ole muuttunut :'D Eikä kukaan halua kasvattaa. No jaa.

Vierailija
32/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

gäääääg kirjoitti:

akkamainen pitkätukkamies on kuvotus. Myös tatuoidut, oksettava näky.

Mitäs vikaa akkamaisuudessa on? Jos joku mies omaa stereotypisesti naisellisia piirteitä, mitä sitten?

Sisäistetty naisviha..

Vierailija
33/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ole ikinä ollut sängyssä kuin pitkähiuksisten miesten kanssa.

Aa, mä luulin että miehen mitta ja sen pituus tarkoittaa peniksen kokoa, mutta se olikin hiusten pituus.

Vierailija
34/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Nämä keskustelut menevät silleen, että pitkätukkaisia miehiä eniten parjaavat vähän heikkoitsetuntoiset kaappihomo ukkelit, jotka homottelevat ylipäänsä kaikkia jotka eivät ole jotain G.I. Joe -tyyppistä fantasiakuvastoa. Ja itse tietty ovat elähtäneitä pälvikaljuisia plösöjä, mutta se on eri asia.  Yltiömaskuliininen miesmaku kertoo miehellä vain siitä kaappihomoudesta. Ei muiden miesten homoudesta.  Ylipäänsä se, että miehellä on miesmaku (ja tarve sitä toitottaa julki), kertoo jo tarpeeksi.

Vierailija
35/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tämä on hyvin paljon makuasia. Osa rakastaa pidempiä hiuksia miehellä, osasta ne on totaalinen no-no.

Vierailija
36/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pitkät hiukset miehellä on ihanat, mutta siis oikeasti pitkät, noissa kuvissa hiukset eivät edes ole pitkiä. Entisellä poikaystävällä oli ihanat pitkät hiukset , muusikkomies jonka shampoo tuoksui omenalta. Kaikki muutkin pitkähiuksiset tuntemani miehet pesevät kyllä taajaan niitä hiuksiaan, eli semmoista "sotkuista" vaikutelmaa ei ole tullut ikinä mistä joku mainitsi.

Vierailija
37/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kokonaan pitkät hiukset miehellä ovat hienot. Videolla sen sijaan oli lyhythiuksinen mies jolla kasvoi hiussuikaleet poskille?

Vierailija
38/38 |
07.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Missä tuossa videolla muka oli pitkät hiukset? Lyhyet kaikilla. Yhdellä oli jotkut tupsut poskillaan.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan neljä kolme