Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Mikä oli sinulla koronan pahin päivä?

Vierailija
06.11.2022 |

Mietin vaan mihin varautua...

Kommentit (43)

Vierailija
1/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen myös kiinnostunut tästä. Vietin viikonlopun koronapositiivisen kanssa, ja odotan nyt tautia tulevaksi.

Vierailija
2/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

3 ja 4 päivä. Sairastin ennen rokotuksia. Hajuaisti ei oo palannut vieläkään. Nythän tauti on ihan erilainen. Nyt kuulemma tulee kova kurkkukipu, johon ei buranakaan auta

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

viides päivä kun vitutti jo raskaasti kotona kykkiminen

Vierailija
4/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides päivä, kun tuntui, että joka päivä herää vain yhtä kipeänä, eikä olo parane ollenkaan.

Vierailija
5/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minulla on flunssa. Ei kiinnosta onko korona, ihan samanlainen kuin flunssat yleensä.

Vierailija
6/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pahin oli varmaan se, kun ilmoitettiin, että nyt nukutetaan, seuraavan kerran heräsin tehovalvonnasta hetkeksi ja olin ihan sekaisin, en oikein muista tuosta ajasta mitään. Sitten kun lopulta heräsin, niin en jaksanut edes kättä nostaa. Opettelin kävelemään uudelleen.

Tästä yli vuosi aikaa ja keuhkot ihan paskana, hajuaisti mennyt ja näen edelleen hirveitä painajaisia.

Vierailija
7/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No sanoisin 4-6, silloin nousi kova kuume ja leijuin ihmeellisessä univalvetilassa ja näin harhoja. Kun kuume laski, olo parani nopeasti, mutta pieni yskä on jäänyt vaikka sairastin siis ihan alkusyksystä.

Vierailija
8/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ensimmäinen päivä. Lihaksia jomotti ikävästi, mutta se meni sitten sen ensimmäisen päivän jälkeen kokonaan ohi. Muuten ei ollut muuta kuin perus nuhaa muutama päivä. Ei rokotuksia, 30v.

9/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helmikuussa 2022 työnantaja alkoi uhkailemaan pakollisesta toimistollepaluusta.

Tämäpä sitten johti irtisanoutumiseeni. Ei enää ikinä 100% läsnäoloa. Päivä viikossakin tuntuu aivan teennäiseltä.

Vierailija
10/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen koronan sairastanut kahdesti. Molemmilla kerroilla kolmas ja neljäs päivät olleet pahimpia. Eli karanteenin viimeiset päivät.

Vierailija
11/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni kolmantena päivänä oli kuumetta ja 2-5 päivä jäätäviä lihaskipuja joihin kyllä särkylääke tehosi.

Vierailija
12/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas päivä

Vierailija
13/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Äskettäin sairastettuna 5.-6. päivä, jolloin melko voimakkaita tuntemuksia keuhkoputkissa. Olin kotitestin  mukaan tartuttava 12 päivää, minkä jälkeen jäi viikon ajaksi voimakas väsymys.

Vierailija
14/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ekassa koronassa toinen päivä, kun oli kovia lihaskipuja. Mutta ei sekään paha ollut, kun helpotti särkylääkkeellä. Koko tauti kesti muutaman päivän ja pahin oli pelko, että millon sinne sairaalaan sitten joutuu. No en joutunut ja toisenkin kerran olen sairastanut ja sillon oli ihan tavan flunssa. Sillon en enää pelännyt edes, niin ei eronnut normaalista flunssan sairastamisesta millään tavalla. 0 rokotetta otettuna.

Vierailija
15/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ehkä toinen päivä, jolloin oli 37,9 lämpöä ja hiukan äklö olo, muttei pahoinvointia. Sitten tauti jo hiipui pikkuhiljaa, viidentenä päivänä oli pakko lähteä kauppaan, kun puolisokin tuli kipeäksi. Välttelin muita ihmisiä, hain testit ja ruokaa. Ikää 65, ei rokotuksia, mutta hyvä peruskunto ja normaali paino. 

Testi näytti plussaa kummallakin. Voi olla, että oltiin jo vuosi sitten, kun oireet oli samankaltaiset, mutta silloin ei testattu. 

Vierailija
16/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yksi korona ollut, kaksi rokotetta silloin. Tavallinen flunssa. Nyt neljä rokotetta.

Vierailija
17/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Viides päivä. Silloin vointi huononi selvästi ja hengenahdistusta oli eniten. 

Vierailija
18/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kolmas ja neljäs  . Kurkku oli niin kipeä etten voinut nielaista itkemättä ja yöllä ei tietenkään pystynyt nukkumaan

Vierailija
19/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Muistaakseni neljäs tai viides päivä, kun oli aivan karsea pääkipu! Olo sahasi liki kaksi viikkoa.

Vierailija
20/43 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla alko korona eilen. Palelee kamalasti koko ajan. Kurkku kipee. Lihaksia ja niveliä särkee. Yöllä nous kova kuume. Tänään alko hirvee päänsärky. Särkylääkkeet on nyt vähän helpottanu oloa.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän yhdeksän kuusi