70-vuotias nainen lähetti huijarille rahaa 130 000 euroa - nyt on tilit nollilla ja poika maksaa elämisen
"Suomalaiset ovat menettäneet rakkaushuijareille tämän vuoden tammi-kesäkuun välisenä aikana pankkien tietojen mukaan jo 3,8 miljoonaa.
Kommentit (499)
faarao kirjoitti:
mahtaa vituttaa kun sinne meni perintö
Ei se mitään perintöä ollut, vaan mummelin omaisuutta. Ärsyttää kun jotkut pitävät vanhusten rahoja omana perintönään.
Tehdäänköhän näitä sähköpostihuijauksia enää... luultavasti tehdään. Siis niitä missä kaverin tili on hakkeroitu ja "kaveri" sitten kirjoittaa sinulle, että hän on lomamatkalla, kaikki rahat ja luottokortti viety, auta pliis! Oikeasti on huijari "kaverin" sähköpostitilin takana.
Mun isä haksahti tällaiseen. Koulutettu ihminen, mutta alkoi olla jo vanha ja sairas. Meni pankkiin, pyysi lähettämään rahaa Western Unionin kautta. (Pankki vielä päästi tämän läpi. Toivottavasti ovat viisastuneet tästä sittemmin.) Sitten alkoi tulla lisää rahapyyntöjä, onneksi isä sentään toppasi tähän.
Kaveri oli siis USAlainen ihminen, joten englanninkielinen sähköposti ei yllättänyt.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi pankit eivät puutu näihin ulkomaan tilisiirtoihin, onhan heidän nähtävä, mihin maahan rahat ovat menossa jos jatkuvasti joku yhtäkkiä alkaa lähettää rahaa johonkin random s-holemaahan.
Omia rahoja saa lähettää ellei holhouksessa ole.
Kyllähän pankit pysäyttävät normaalien ihmisten vähänkin oudommat tilinsiirrot ja tivaavat mihin rahat ovat menossa ja mistä ovat tulleet. Nämä huijarisiirrot näyttävät menevän ongelmitta läpi. Onko niin että Afrikkaan lähtevien rahojen perään pankit eivät kysele?
Jokainen voi ihan omassa pankissa laittaa rajat tiukasti kiinni. Niitä voi höllentää vaikka päiväksi erikseen jos on vaikka ostamassa asuntoa tai kallista konetta. Muuten laittaa, ettei tililtä saa liikkua vaikka 200€ suurempaa summaa vuorokaudessa ilman hälytystä. Sen lisäksi voi tehdä jo etukäteen ehdon, ettei raha siirry ulkomaalaisille tileille.
Nettipankissa nämä säädöt tekee ilmaiseksi.
Olipa yllätys(not) että tämä suomalaisnaiseen rakastunut oli taas olevinaan joku armeijahenkilö, johon ei tietenkään voinut ottaa yhteyttä ja jonka olinpaikkaa ei voinut kertoa, puhumattakaan face to face tapaamisesta. Tuo satu ilmeisesti on testatusti hyvin toimiva, koska sillä edelleen vedätetään ihmisiä ympäri maailmaa.
Vierailija kirjoitti:
Laitoin FB:n syntymäajan pois näkyvistä ja sen jälkeen eivät ole kenraalit eikä everstit lähetelleet ystäväpyyntöjä.
He osaavat käyttää vuosikymmenten suosituimpien etunimien hakua. Siksi Ritva tai Maire ovat enemmän tähtäimessä kuin Jade tai Aada,
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rikkaiden kotkotuksia! Ei köyhällä ole varaa antaa tuntemattomalle ulkomaalaiselle 130 000 euroa. Jos minulla olisi tuollainen raha, laittaisin sen asumiseen.
Seinästä reväistyillä ja turvonneilla akateemisilla "vanhoilla piioilla" on rahaa.
Ei tuo mikä vanhapiika ollut, kun on kerran aikuinen poikakin hänellä. Eronnut tai leski.
En tarkoittanut juuri tätä ko. tapausta. Vaan juuri niitä jotka hommaavat Gambiasta itseään 50-vuotta nuorempia aviomiehiäkin.
Hiljattain menehtynyt ruotsinsuomalainen nainen oli kuuluisa siitä, että haki aina uuden omaishoitajan sieltä. Sai asuttua koko ikänsä kotonaan ilman hoivakotia ja oli itse järjestelyyn tyytyväinen.
Onkohan nämä naiset jotenkin heikkolahjaisia? Jotenkin luulisi, että normaali 70-vuotias nainen on jo aika kyyninen ja kaiken nähnyt ja ymmärtäisi, että jossain hyshys-militarihommissa olevat ihmiset eivät a) kerro itsestään mitään netissä ja b) ole ikivanhaa ja kuivaa pesää vailla.
Ja muutenkin, vaikka tietäisin että mies on varmasti olemassa ja todellinen, ei ainakaan minun tulisi mieleenikään lähetellä yhdellekään miehelle rahaa, jos se joutuisi pulaan ulkomailla. Oletan aikuisen miehen osaavan pitää huolta itsestään ja jos ei osaa, ei ole minun ongelmani. Mitä minä tekisin miehellä, joka ei osaa huolehtia itsestään? En mitään.
Näillä on jotenkin vääristynyt hoivaviettikin, ei ole millään tavalla tervettä että nainen rahoittaa miehen elämistä (muuta kuin tilapäisesti vakaassa parisuhteessa, jos toinen vaikka opiskelee). Siis ihan evolutiivisessa mielessä järjetöntä kiintyä mieheen, jota pitäisi hyysätä kuin pahaista kakaraa ja vielä maksella sen menoja.
En kerta kaikkiaan tajua näiden huijaisten psykologiaa. Minulta nousee niskakarvat inhosta pystyy siitä ajatuksesta, että mies pyytäisi ja tarvitsisi minulta ihan konkreettista apua. Vaikea kuvitella mitään pahempaa turn offia kuin aikuinen mies, jolla ei ole elämä hanskassa. Ja toisiin tämä sitten vetoaa? Miten se on mahdollista, millainen nainen tahtoisi miehen joka on pelkkä riippa (jos siis olisi olemassa)?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen naisleski ja facessa mulla on siviilisääty leski. Kyllä tulee juliot ja rogerit tuuttaamaan komeita kuviaan mulle. Lirkuttelevat hoono soomi , haluun tutustu : D D On ärsyttävää, miten ne kehtaa! Kerran kehuin siellä jotakin luomumakkaraa!!! niin siihenkin joku david "tahtoo tutustua , kaunis olet" , ei mulla edes ole kuvaa missään : D
Näitä ei tule jos laitat sellaisen säädön sinne faceen, että vaan tutut tai tuttujen tutut saa ottaa sinuun yhteyttä.
Tällä tavalla puolisoni kaverin pimun kautta tulee minullekin näiltä muka rakastuneilta kaveripyyntöjä. Yleensä myös jos kaveripiirissä joku eroaa niin nämä huijarit hyödyntävät tilannetta.
Sen lisäksi he kopioivat toisten profiilit tekstejä ja kuvia myöten sekä tekevät valeprofiilin Faceen. Siksi tietoturva-ammattilaiset neuvovat maksimaaliseen yksityisyyteen somessa. Ei tarvi koko elämäänsä laittaa näytille.
Vierailija kirjoitti:
Tehdäänköhän näitä sähköpostihuijauksia enää... luultavasti tehdään. Siis niitä missä kaverin tili on hakkeroitu ja "kaveri" sitten kirjoittaa sinulle, että hän on lomamatkalla, kaikki rahat ja luottokortti viety, auta pliis! Oikeasti on huijari "kaverin" sähköpostitilin takana.
Mun isä haksahti tällaiseen. Koulutettu ihminen, mutta alkoi olla jo vanha ja sairas. Meni pankkiin, pyysi lähettämään rahaa Western Unionin kautta. (Pankki vielä päästi tämän läpi. Toivottavasti ovat viisastuneet tästä sittemmin.) Sitten alkoi tulla lisää rahapyyntöjä, onneksi isä sentään toppasi tähän.
Kaveri oli siis USAlainen ihminen, joten englanninkielinen sähköposti ei yllättänyt.
Minun puolisoni nimissä tehtiin tuollainen huijaus. Hänen paras kaverinsa oli jo siirtämässä rahaa, mutta sitten päätti kuitenkin kokeilla jos mieheni puhelin toimii tai soittaa minulle. Puolisoni oli aivan kuin pölkyllä päähän lyöty. Työpaikan sihteeri oli jo laittanut rahaa huijarille.
Kannattaa säilyttää se maalaisjärki ja kuitenkin kokeilla puhelinta, sähköpostia jne, vaikka kirjeessä väitettäisiin mitä hyvänsä. Omaisiltakaan kysyminen ei ole noloa. Oma puolisoni tekee kaikille työmatkoilleenkin Ulkoministeriön matkustusilmoituksen ja siten pahan päivän tullen UM on ensisijainen auttaja ulkomailla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voin sanoa ihan suoraan että ei säälitä nämä tippaakaan, eikä ymmärrystä heru. Ihan olisi miehiä täällä kotimaassakin, mutta kotona vaan istutaan ja rakastutaan johonkun Yhdysvaltojen armeijan upseeriin jota ei ole ikinä edes nähty, ja lähetetään hänelle koko elämän säästöt ja enemmänkin.
Hämmästelen, millä tavalla ihminen pystyy henkisesti kasvamaan noin vajaaksi? Eikö ole pienintäkään ymmärrystä elämän varjopuolista saatu elämässä? Uskotaan yksisarvisiin ja puutarhatonttuihin?
Löytyykö mistään muualta maailmasta näin lapsellisia ihmisiä kuin suomesta? Sitten se naapurin ukko ei kelpaa kun miehen pitää olla tasoa lentäjäkirurgi. Ehkä elämä on ollut niin turvattua ja luksusta aina, niin ei uskota siihen että mitään pahaa itselle voi sattua.
Sanon kyllä suoraan, etä heitä joita elämä on potkinut päähän jo aivan riittävästi muutenkin eivät tämmöisiin haksahda. Jo senkin takia, kun tuskin mitään rahaa on lähettää.
Minua säälittää. Monet näistä huijatuista saattavat olla muistisairaita tai muulla tavalla vajaakykyisiä. Ainakin monet ovat hyvin yksinäisiä ja ilahtuvat kun edes joku osoittaa huomiota. Sen verran on sitten älliä että salaavat nämä läheisiltään niin pitkään kuin mahdollista. Surullista.
Muistisairailla on edunvalvojat, eivätkä pysty tuollaista hääräilemään. Ja masennus, jota tässä on väläytelty, EI tee kenestäkään kyvytöntä hoitamaan raha-asioitaan, paitsi jos on niin toimintakyvytön että ne jäävät hoitamatta. Silloinkin saa sosiaalihoitajalta apua. Noin muuten järki raha-asioissa ei häviä edes psykoottisessa masennuksessa johon saa sähköhoitoa, kokemuksesta tiedän.
Emme me mt-ongelmaiset ole mitään avuttomia lapsia, vaan vastuussa elämästämme siinä missä muutkin aikuiset. On todella iljettävää empatian varjolla alentaa toisia ihmisiä.
Vanhuuskaan ei välttämättä tee ihmisestä avutonta henkisessä mielessä, itse asiassa enimmäkseen ei tee. Kyllä täytyy olla jotenkin tavattoman tyhmä ihan alunperin, ei ole koko elämänsä aikana mitään oppinut.
No, nyt tuli sitten vähän isommat oppirahat.
Paljon Venäjää haukutaan mutta ei taida olla ihan tällaista sieltäpäin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että menettää rahat kun vanhoillekin eukoille vaan se status merkkaa kaikki kaikessa. Jos niitä lähestyisi joku tavallinen varastomies joka etsisi oikeasti kumppania niin ei voisi vähempää niitä kiinnostaa ja eivät menisi ansaan, mutta kun joku eversti tai lentokapteeni niin johan uppoaa.
Ei sillä ole väliä mikä on, vaan sillä psykologialla. Huijarit on koulutettu etenemään tietyllä tavalla, ei everstikään kävisi kaupaksi jos se ei osais lirkutella oikeilla sanoilla.
Kyllä varastomieskin osaa lirkutella ja lausua runoja, mutta status puuttuu niin ei kiinnosta edes ikäneitoja. Minusta hienoa että ne menettää talonsa ja rahat kun pelkkä status on niille kaikki kaikessa. Typeryksiä ja pinnallisia.
Onhan se kamalaa, että ihmisiä huijataan, mutta pakko olla samaa mieltä siitä, että ovat kyllä aika tyhmiä. Miten joku oikeasti voi noihin langeta? Itekin olen +60 ihminen, mutta ei tulisi mieleenkään langeta kenenkään huijari "evestiluutnantin/merikapteenin" pauloihin.
Näkeehän sen jo sokea Reetakin, että ovat huijareita.
Ymmärrätkö, mitä on olla yksinäinen, rakkaudeton ihminen koko elämänsä ajan?
Jos et, yritä edes ymmärtää ennen kuin lauot noin ylimielisiä kommentteja. totta kai meitä on moneen junaan, ei kaikki saa hyviä kortteja elämään, jotkut nyt vain lankeavat näihin.
Kertoo kyllä paljon teistäkin, kun ei empatiaa riitä kovan kohtalon kokeneille vaan täällä vain naureskellaan naiiveille ihmisille.
Aloituksen naisella on ollut rakas aviomies, joka on vasta hiljan menehtynyt, ja niin rakastava poika, että makselee 500 eurolla äitinsä elämisiä tämän hassattua rahansa ja velkaannuttua pahasti.
Ja tätä ihmistä sinä menet säälimään, vaikka paremmat kortit on kuin monella? Ei tuossa ole yksinäisyydestä ja rakkaudettomuudesta kyse. Lähinnä ihmettelen, millainen horop- on heti uutta miestä vailla, kun aviomies on kuollut ja sitä muka "surraan" niin että ihan masentaa. Täytyyhän siinä lohduttaja löytää heti, vaikka rahalla.
Uskon, että suomessa on muutamia tapauksia on myös silleen (voi olla tämäkin); että tämä ikärouva ja poikansa on keskenään suunnitelleet ja lavastaneet ns huijaustilanteen, että poika tekeytynyt netissä ulkomaiseksi hurmuriksi ja mukamas äitinsä on rakastunut ja lähettänyt "huijarille" (pojalla ulkomainen tili avattuna ja kierrättää sen viellä useamman tilin kautta). Sit äiti nostanut 130000 euron lainan ja lähettänyt "rakastetulle". Ja äitihän on tiennyt nostaessaan jo lainaa, että ei tule maksamaan, et antaa mennä ulosottoon. Todellisuudessa tämä 130000 on äidin ja pojan salaisella ulkomaisella tilillä. ns tyhjästä saavat 130000 euroa ilman, että tarvitsee mitää ikinä maksaa oikeasti takaisin, kun nyt ne lainat menee ulosottoon ja eläkkeestä tuskin tulee mitää menemään niihin jos on valmiiksi pieni eläke. Nyt on sit kiva eläketili salaisella tilillä (130000). Sit rikoksen varjolla puhuu muille.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ihan oikein että menettää rahat kun vanhoillekin eukoille vaan se status merkkaa kaikki kaikessa. Jos niitä lähestyisi joku tavallinen varastomies joka etsisi oikeasti kumppania niin ei voisi vähempää niitä kiinnostaa ja eivät menisi ansaan, mutta kun joku eversti tai lentokapteeni niin johan uppoaa.
Ei sillä ole väliä mikä on, vaan sillä psykologialla. Huijarit on koulutettu etenemään tietyllä tavalla, ei everstikään kävisi kaupaksi jos se ei osais lirkutella oikeilla sanoilla.
Kyllä varastomieskin osaa lirkutella ja lausua runoja, mutta status puuttuu niin ei kiinnosta edes ikäneitoja. Minusta hienoa että ne menettää talonsa ja rahat kun pelkkä status on niille kaikki kaikessa. Typeryksiä ja pinnallisia.
Onhan se kamalaa, että ihmisiä huijataan, mutta pakko olla samaa mieltä siitä, että ovat kyllä aika tyhmiä. Miten joku oikeasti voi noihin langeta? Itekin olen +60 ihminen, mutta ei tulisi mieleenkään langeta kenenkään huijari "evestiluutnantin/merikapteenin" pauloihin.
Näkeehän sen jo sokea Reetakin, että ovat huijareita.
Ymmärrätkö, mitä on olla yksinäinen, rakkaudeton ihminen koko elämänsä ajan?
Jos et, yritä edes ymmärtää ennen kuin lauot noin ylimielisiä kommentteja. totta kai meitä on moneen junaan, ei kaikki saa hyviä kortteja elämään, jotkut nyt vain lankeavat näihin.
Kertoo kyllä paljon teistäkin, kun ei empatiaa riitä kovan kohtalon kokeneille vaan täällä vain naureskellaan naiiveille ihmisille.
Rakkaudettomuus on todellakin hyvin surullista. Se nimittäin tarkoittaa sitä, että ihminen itse ei kykene rakastamaan.
Tämä eukko on kyllä saanut rakkautta riittämiin, kun on ollut pitkäaikainen aviomies ja on lapsia, jotka vielä nytkin huolehtivat.
Ihminen, joka ei ole vuosikymmenien elämän aikana mitään oppinut, ei ansaitse empatiaa vaan halveksintaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eiköhän useimpiin tapauksiin liity ihan esimerkiksi dementia, alzheimer tai muita mt-sairauksia/häiriöitä joiden takia ihminen ei ymmärrä mitä on tekemässä. Tästäkin jutusta selviää ihan lukemalla että taustalla oli syvä masennus.
On mielestäni ihan helvetin mautonta ja kuvottavaa ja osoittaa aivan uskomatonta empatiakyvyttömyyttä syyllistää uhria ja vieläpä väittää että tuo oli jollain tapaa oikein. Jokainen uhria syyllistävä voi miettiä että saatta itse ihan hyvin joku päivä olla sellaisessa tilanteessa että jonkun sairauden takia ei kykene hoitamaan omia raha-asioitaan. Teidän omalla logiikallanne olette sitten ihan vapaata riistaa huijareille ja ihan teidän oma vika jos rahat katoaa. Muistakaa se.
Ei kuitenkaan ole niin kova dementia että ne kiinnostuisivat jos niitä lähestyisi tosiaan joku varastomies tau dösäkuski ihan oikeallakin tarkoituksella. Ihan oikein typeryksille jolle meinaa vaan jonkun titteli kaikki kaikessa.
Siis ihanko on joukoittain bussikuskeja ja varastomiehiä oottamassa, että seiskakymppiset hemaisevat pimut heidät huolisivat, ja sureksivat hiljaa itsekseen tuoppiin kyynelehtien, kun eivät kelpaa? Uutta minulle, olin luullut että vanhat naiset ovat ongelmajätettä.
Todellisuus on toista. Nainen ei menetä markkinanarvoaan tuonkaan ikäisenä jos on edes jonkinlaisessa kuosissa. Äijiä on jonoksi asti jos on vaan aktiivinen.
Mistä niitä jonoksi asti riittää joka mummolle, kun vanhoissa noita naisia on paljon enemmän kuin miehiä?
Vai meinaatko tosissasi, että ne viisikymppiset, vielä työelämässä olevat miehet huolisivat jonkun eläkemummon? Jos sellainen alkaisi vaania isoäitiäni, niin kyllä kävisin haulikon kanssa hätistämässä pois, mikä lie auervaara olisi.
Hienoa että peukutit heti itsellesi. Meinaan. Olen itse viiskymppinen ja kelpaisi seiskakymppinen ainakin panoseuraksi jos olisi edes jonkinlaisessa kuosissa.
Seitsenkymppistä panoseuraa siellä sankari vailla? No nyt on, kelpaisiko pa kuka seuraavaksi tulee kertomaan mieltymyksistään. Saadaan vähän kontrastia tähän ainaiseen virteen, että yli 25-vuotiaat naiset ovat kuonaa.
Siinähän ilkut. Kyllä mulle kelpaisi seiskyvuotias mummeli vallan mainiosti panoseuraksi, mutta ei tartu haaviin ei sitten millään.
Mun äidille kävi noin. Ja se huijari oli vieläpä hänen vanha tuttava, vähän sellainen nuoruuden ihastus. Kyllähän siinä menee pää sekaisin jos joku nuoruuden märkä päiväuni paukahtaa oven taakse lirkuttelemaan. Äiti otti hirveästi pikavippejä ja antoi rahat sille miehelle. Että kyllä näin vaan voi kuulkaa tapahtua. Äitini oli yksinäinen leski ja hän kovasti halusi löytää vielä vanhuuden päivillensä rakkauden. Hänellä oli ollut aivoinfarkteja aiemmin joten ei hänellä pää ollut enää ihan skarppi. Katsokaa todella tarkkaan vanhempienne perään, jos heille löytyy uusi rakkaus. Mutta valitettavasti näihin liittyy usein valehtelu. Äinikin pimitti meiltä kaiken ja avautui vasta kun kaikki oli mennyt ja mies kadonnut kuin tuhka tuuleen. Pian tämän jälkeen hän sitten kuolikin. Sitä voi jokainen itse pohtia olisiko kuollut, ellei tätä kaikkea kauheutta olisi tapahtunut.
Vierailija kirjoitti:
Uskon, että suomessa on muutamia tapauksia on myös silleen (voi olla tämäkin); että tämä ikärouva ja poikansa on keskenään suunnitelleet ja lavastaneet ns huijaustilanteen, että poika tekeytynyt netissä ulkomaiseksi hurmuriksi ja mukamas äitinsä on rakastunut ja lähettänyt "huijarille" (pojalla ulkomainen tili avattuna ja kierrättää sen viellä useamman tilin kautta). Sit äiti nostanut 130000 euron lainan ja lähettänyt "rakastetulle". Ja äitihän on tiennyt nostaessaan jo lainaa, että ei tule maksamaan, et antaa mennä ulosottoon. Todellisuudessa tämä 130000 on äidin ja pojan salaisella ulkomaisella tilillä. ns tyhjästä saavat 130000 euroa ilman, että tarvitsee mitää ikinä maksaa oikeasti takaisin, kun nyt ne lainat menee ulosottoon ja eläkkeestä tuskin tulee mitää menemään niihin jos on valmiiksi pieni eläke. Nyt on sit kiva eläketili salaisella tilillä (130000). Sit rikoksen varjolla puhuu muille.
Saa viellä rikoksen uhrina kelasta tukia laskuihin ja kirkko maksaa myös avustuksia.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan nämä naiset jotenkin heikkolahjaisia? Jotenkin luulisi, että normaali 70-vuotias nainen on jo aika kyyninen ja kaiken nähnyt ja ymmärtäisi, että jossain hyshys-militarihommissa olevat ihmiset eivät a) kerro itsestään mitään netissä ja b) ole ikivanhaa ja kuivaa pesää vailla.
Ja muutenkin, vaikka tietäisin että mies on varmasti olemassa ja todellinen, ei ainakaan minun tulisi mieleenikään lähetellä yhdellekään miehelle rahaa, jos se joutuisi pulaan ulkomailla. Oletan aikuisen miehen osaavan pitää huolta itsestään ja jos ei osaa, ei ole minun ongelmani. Mitä minä tekisin miehellä, joka ei osaa huolehtia itsestään? En mitään.
Näillä on jotenkin vääristynyt hoivaviettikin, ei ole millään tavalla tervettä että nainen rahoittaa miehen elämistä (muuta kuin tilapäisesti vakaassa parisuhteessa, jos toinen vaikka opiskelee). Siis ihan evolutiivisessa mielessä järjetöntä kiintyä mieheen, jota pitäisi hyysätä kuin pahaista kakaraa ja vielä maksella sen menoja.
En kerta kaikkiaan tajua näiden huijaisten psykologiaa. Minulta nousee niskakarvat inhosta pystyy siitä ajatuksesta, että mies pyytäisi ja tarvitsisi minulta ihan konkreettista apua. Vaikea kuvitella mitään pahempaa turn offia kuin aikuinen mies, jolla ei ole elämä hanskassa. Ja toisiin tämä sitten vetoaa? Miten se on mahdollista, millainen nainen tahtoisi miehen joka on pelkkä riippa (jos siis olisi olemassa)?
Unohdat sanojen, eli lirkutuksen (Pusi pusi rakas, nähdään pian kulta, rakastan sinua nyt ja aina jne jne) ja kuriiripalvelun avulla toimitettujen kukkakimppujen voiman. Nää tyypit ovat laskelmoineet ja kalkuloineet ja ajastaneet tuossa rakkaussuhteessaan (lue rahojennyysimissuhteessaan) ihan kaiken. Jäyhä suomalainen, joka yleensä ei puhu eikä pussaa menee ihan pähkinöiksi, kun olettaa että joku oikeasti välittää hänestä ja rakastaa häntä, eikä suostu uskomaan mitään väitteitä, että siellä olisi oikeasti joku Mgublubu Ugsutsubala Nigeriasta copypasteamassa sopivia lauseita "rakkaushuijarin pelikirjasta" sen Arizonalaisen Everesti John Colemanin sijaan.
loppujen lopuksi mies joutui maksajaksi taas kun nainen tuhlasi rahoja
Ei minullekaan. Johtuu siitä, että Facessa minuun ei voi ottaa yhteyttä ellei ole kaverilistallani ja sähköpostissa on suodattimet.