Lue keskustelun säännöt.
Kun vein pyhäinpäivä kynttilää tuli mieleen että oletteko todistaneet outoa/sopimatonta käytöstä hautausmaalla?
Kommentit (83)
Vierailija kirjoitti:
Olen, tupakointia.
Ilman noloa röökiä pärjää takuuvarmasti vähintään vartin.
Minä poltan pelkästään hautausmaalla. Olen muuten lopettanut, mutta siinä haudalla istun, ajattelen, muistelen ja poltan tupakan. Tosin minua ei nähdä varmaan yleensä siellä, kun pyrin käymään pelkästään, kun siellä ei ole muita jotta saan olla rauhassa.
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Raivohulluja oravia jotka hyökkäävät kaikkien kimppuun koska joku ääliö ruokkii niitä.
Ei Tampereella 80-luvulla oravat hyökänneet kenenkään kimppuun, vaikka ihmiset ruokkivat.
Kuopio 80-luku. Kyykistyin ja ojentelin tyhjää kättä. Orava iski hampaat kiinni sormeen.
Itse en ole törmännyt outouksiin, kun en halua törmätä ihmisiin ollenkaan hautausmaalla. Ennen kävin miten milloinkin, mutta usein joku tuttu tai puolituttu tuli iloisesti juttelemaan ja vaihtamaan kuulumisia. Käyn hautausmaalla purkamassa yksin ajatuksiani enkä halua heittää smalltalkkia siellä niin nykyään käyn myöhään illalla tai aikaisin aamulla jolloin hautausmaalla ei yleensä ole ketään.
Siellä on pari nuorella iällä tapaturmaisesti lähtenyttä itselle hyvin rakasta ihmistä ja tunnen aina kaipuuta heitä kohtaan haudoilla käydessäni. Tuntuu, että tavallaan voin kertoa murheeni heille siellä. Joskus somistan hautoja, joskus vaan istun haudan edessä ja ajattelen. Hiljaisuus siellä rentouttaa.