Deittikumppani ei salli, että syön muiden nähden (paitsi lähimpien kavereidensa) esim. ravintolassa hän syö ja ottaa minulle annoksen mukaan
Hänestä on luotaantyöntävän näköistä, jos nainen syö vieraiden ihmisten nähden. Tuntuu vaan niin tyhmältä istua siinä pelkkä viinilasi kädessä kun toinen vetää pihviä ja lohkoperunoita, kuten viimeksi. Kaikin muuten puolin hän on kiva ja huomaavainen. Ei puhu minulle/minusta rumasti ystävilleen. Eikä ole kyse nyt mistään ylipainosta kun olen 160cm/57kg.
Kommentit (32)
Eli saat syödä hänen nähtensä, muttet muiden? Katsooko hän sinua, kun syöt takeawayn kotona ja valitseeko hän mitä syöt?Onko muutenkin omistushaluinen? Toivon, että tämä on trolli koska harva nainen jäisi parisuhteeseen, missä kielletään perustarpeet kuten syöminen. Jos ei ole trolli, niin mies testaa sinua, kun suostut hänen järjettömiin pyyntöihinsä, hän rajoittaa vähän lisää. Älä päädy lukittuna kellariin vaan lähde, kun voit.
Assburger kirjoitti:
Miksi deittailla noin himmeäkuupaista ihmistä?
Kyllä tässä on vakka kantensa löytänyt :D
Vierailija kirjoitti:
Ei noin tyhmiä ihmisiä (molemmat) voi olla olemassa.
Totuus joskus on tarua ilhmeellisempää.
Kohtuullisen hyvässä yhteiskunnallisessa asemassa oleva ja hyvän koulutuksen omaava voi olla tosi outo.
Vierailija kirjoitti:
Onkohan tuo exäni :D tosin olimme silloin 17-vuotiaita. Sanoi, että näytän niin tyhmältä suu auki ja kaksoisleuka korostuu (joo, olin silloin joku alle 50kg) Tämänkin jälkeen söin hänen lähellään niin, että olin selin häneen. En tajua miten kestin tyyppiä puoli vuotta.
Tosin pääsin käyttämään tätä häntä vastaan kun herra vonkasi suihinottoa. Sanoin "En mä viitti, kun näytän niin tyhmältä suu auki" :D
t.20
Aloitus=ei voi olla totta, tai...voi sittenkin olla.
Pahoin pelkään, että tuommoisen deittikumppanin "määräykset" eivät jää tähän, vaan jos seurustelu jatkuu, tulee lisää ja lisää, mitä saat tehdä ja mitä et.
Lopeta ajoissa.
Mies on aivan sairas. Laita menemään.
Taitaa olla porvoon tarinoita. Tai ukko on jostain huivikulttuurista.
1/5. Tuo yksi piste uutuusarvosta, en muista tällaista nähneeni aikaisemmin.
Ihanan itsevarma mies, toivottavasti on pitkäkin
Vierailija kirjoitti:
Onko aloittaja ihan terve kaveri.
En tiedä onko terve vaiko ei mutta tulee mieleen ajatus että kaikenlaisia trolleja sitä saatetaankin aloittaa.
En suostuisi ainoatakaan kertaa tuollaiseen, Lopeta suhde ja pidä itsekunnioituksestasi kiinni. On aivan epätervettä.
"ottaa minulle annoksen mukaan".
Et osaa itse tilata ruokaa itsellesi???