Nainen, kuinka paljon nuoremman miehen uskoisit saavasi?
Minkä ikäinen olet ja uskottavasti sitten. Olette vaikka tapailleet tai on ollut ainakin yritystä.
Kommentit (93)
Olen N45. Viimeisen vuoden aikana on ollut seksiä nuorimmillaan 28 vuotiaan miehen kanssa. Nuorempia en kehdannut tinderissä etsiä.
Mä oon 51 ja miesystävä 49. Oltu yhdessä vähän yli 3 vuotta.
Miksi pitäisi olla nuori, riittää kun on itselle sopiva.
Olen naimisissa ikäiseni miehen kanssa. Työpaikalla minua piirittää innolla viisi vuotta nuorempi mies. Uskoisin, että halutessani voisin iskeä semmoisen noin 40v.
N53
Toivottavasti en mitään. En todellakaan halua itseäni nuorempaa.
Vierailija kirjoitti:
Miksi pitäisi olla nuori, riittää kun on itselle sopiva.
Kai tässä taas joku kauhistelee sitä että vanhemmilla naisia saattaa olla vientiä. Oli iloinen yllätys, että monet 10-15 vuotta nuoremmat miehet olivat kiinnostuneita seksiseurasta. Nyt kuitenkin aloin seurustella itseäni vanhemman miehen kanssa.
Olin 46 kun 30-vuotias mies oli pitkään tosi kiinnostunut musta. Uskon, että ihan aidosti koska myös hänen eksänsä oli mun ikäinen ja he oli seurustelleet useamman vuoden. Komea mies ja kaikin puolin haluttava mutta en ole vapaa.
40+ naisena sanon, että nuoremman miehen saaminen ei ole ongelma. Seksisuhteessa olen ollut 15 vuotta nuoremman kanssa ja parisuhteessa 17 vuotta nuoremman kanssa. Minua ei kiinnosta tylsät ukkoutuneet itseni ikäiset miehet.
Vierailija kirjoitti:
No mikset? Miehet pappaantuu ennen aikojaan.
No kävin panemassa 23v miestä. Olen 42. Vähän nuorempiakin olisi tarjolla. Vakihoitokin on jokusen vuoden nuorempi, kuitenkin kolmekymppinen.
Olen sivusta seurannut 19 vuotiaan pojan ja 48 vuotiaan naisen suhdetta. Äkkiseltään se ei aiheuta edes kummastusta, sillä jotkut vaan sopivat yhteen. Mutta onhan se surullista, koska eihän siinä ruusuisia näkymiä voi olla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No mikset? Miehet pappaantuu ennen aikojaan.
Hpöhöpö ja huomenna lisää. En mä tähän vierelle mitään poikaa halua.
25 vuotta nuoremman, panosuhde. En ollut aloitteellinen. N49
No olen vajaa 2 v ollut suhteessa 12 v nuorempaan, joten vastaan ainakin 12 v. Tinderissä nuorimmat lähestyneet on olleet melkein 20 v nuorempia, mutta eihän siitä voi vielä mitään sanoa, voi olla että olleet pelkkää petiseuraa vailla.
N44
Anteeksi, onko tämä jokin kilpailu?
Vierailija kirjoitti:
Anteeksi, onko tämä jokin kilpailu?
Vastauksia kysymykseen.
Mitä jos ei halua nuorempaa miestä?