Ärsyttää ihmiset jotka lähtevät sunnuntaiaamuna lenkille
Esittääkseen olevansa jotenkin parempia ihmisiä.
Kommentit (35)
Sunnuntait ovat parhaimpia, koska silloin sinun kaltaisesi valittajat eivät ole kaduilla. Saa mennä rauhassa <3
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilkööt vaikka aamuyöllä, mutta minun ovikelloa ei kannata soittaa ennen kymmentä, jos lenkkiseuraa tarvitsevat.
Vaikutat tyypiltä, ettei kukaan halua sua lenkkiseuraksi kymmenen jälkeenkään....
Ei työssä käyvillä ole edes muulloin aikaa käydä lenkkeilemässä. Eikä siellä kävellä mitään "näyttääkseen" muille. Jokainen liikkuu oman itsensä, koiransa, tai lastensa terveyden ja hyvinvoinnin tms. takia. Ja miksi ap tarkkailee ja kyttää muiden tekemisiä? Kaikenlaiset asiat ne sitten joitakin ihmisiä ärsyttävät.
Itse en edes katso, ketä ja milloin muut ihmiset kävelevät, tai mitä sitten ikinä tekevätkin. On parempaa ja järkevämpääkin tekemistä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lenkkeilkööt vaikka aamuyöllä, mutta minun ovikelloa ei kannata soittaa ennen kymmentä, jos lenkkiseuraa tarvitsevat.
Vaikutat tyypiltä, ettei kukaan halua sua lenkkiseuraksi kymmenen jälkeenkään....
Ai koska olen suvaitsevainen ja aamu-uninen?
Vierailija kirjoitti:
Ap:tä harmittaa toisten aktiivisuus. Itse hän juo pullosta siiderin loput , ottaa pari Buranaa, käske lasten pitää turpansa kiinni, kääntää kylkeä, pieraisee ja jatkaa uniaan. Hän osaa nauttia elämästä päinvastoin kuin aktiiviset ja energiset aamukenkkeilijät.
Aamulenkkeilijöillä on sitten koko päivä aikaa tehdä mitä haluaa. Ap. nukkuu iltapäivään ja saa pyjaman vaihdettua joskus klo 16. Sitten ei ehdi enää muuta kuin olla koneella.
Ihmiset voicvat tehdä asioita muistakin syistä kuin esittääkseen muita parempia.
Ironisesti muuten vaan soimaat aloittajan valintoja ja mielestäsi oma tapasi elää on parempi, eli näin ollen pidät itseäsi parempana. XD
On se sokea.
Miten suomessa aina jotakin ärsyttää muiden tekemiset? Elä ja anna muidenkin elää.
Mitäs se sulle kuuluu mitä muut ihmiset tekee.Kaikki ei halua maata krapuloissa puoleen päivään tai muuten istua sisällä.
Niin ...
Onhan se vallan törkeetä pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan mm. lenkkeilemällä raittiissa ulkoilmassa, joka tekee eetvarttia jopa mielenterveydelle ...
Aloittajan ärsyyntymisestä tuskin kukaan piittaa pätkääkään, joten siinähän ärsyynnyt ja voit entistä huonommin itsesi kanssa omassa elämässäsi.
Vierailija kirjoitti:
Niin ...
Onhan se vallan törkeetä pitää huolta omasta hyvinvoinnistaan mm. lenkkeilemällä raittiissa ulkoilmassa, joka tekee eetvarttia jopa mielenterveydelle ...
Aloittajan ärsyyntymisestä tuskin kukaan piittaa pätkääkään, joten siinähän ärsyynnyt ja voit entistä huonommin itsesi kanssa omassa elämässäsi.
Törkeätä on suhtautumisesi muihin ihmisiin.
Jos liikunta viedään sinulta pois, jäljelle jää tyhjä ihmisraunio. Sen vuoksi kannattaisi kehittää myös sisintään liikunnan lisäksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina kuuluu tietysti mennä kirkkoon ja pitää pyhävaatteita päällä koko päivä, syödä hieman tavallista parempaa ruokaa, lueskella ja kuunnella hyvää musiikkia. Sen sijaan sunnuntaina ei kuulu siivota tai tehdä muitakaan töitä. Lepopäivän pyhittäminen on tärkeää, jos meinaa pitää pääkoppansa kunnossa. Entisajan ihmiset ymmärsivät tämän. Nykyihmiset eivät ymmärrä, vaan uikuttavat jotain uskonnonvastaista soopaa. Sitten ovat työuupuneita ja masentuneita ja vaikka mitä, kun eivät ymmärrä edes yhtenä päivänä viikossa höllätä oravanpyörästä tai tehdä eroa arjen ja pyhän välille.
Lepopäivä on hyvä pitää, mutta ei sen tarvitse olla sunnuntai.
Eikä uskonnolla mädätetty.
Emmää sun takia siellä lenkillä ole. Todellakaan. Miten joku voi ajatella noin vinksahtaneesti?
Sunnunatai on sitä paitsi viikon ainoita päiviä jolloin ehtii lenkille ja vielä valoisaan aikaan.
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina kuuluu tietysti mennä kirkkoon ja pitää pyhävaatteita päällä koko päivä, syödä hieman tavallista parempaa ruokaa, lueskella ja kuunnella hyvää musiikkia. Sen sijaan sunnuntaina ei kuulu siivota tai tehdä muitakaan töitä. Lepopäivän pyhittäminen on tärkeää, jos meinaa pitää pääkoppansa kunnossa. Entisajan ihmiset ymmärsivät tämän. Nykyihmiset eivät ymmärrä, vaan uikuttavat jotain uskonnonvastaista soopaa. Sitten ovat työuupuneita ja masentuneita ja vaikka mitä, kun eivät ymmärrä edes yhtenä päivänä viikossa höllätä oravanpyörästä tai tehdä eroa arjen ja pyhän välille.
Meillä sunnuntai on koko perheen yhteinen siivouspäivä. Tehdään kunnon viikkosiivous, arkena ei ehdi. Itse asiassa meillä ei ole mitään erityistä lepopäivää. Otetaan iisisti sit lomilla. Ei tässä pikkulapsi-perheessä ehdi masentumaan. Elämänmakuista meillä.
Älkää nyt ottako vakavasti, Ap:han vaan provoilee :) Mutta tästäpä tuli mieleeni, että lähes joka aamu kun pyöräilen töihin klo 9, minua vastaan tulee isä, joka työstää juoksukärryissä vauvaa ja toisessa kädessä on roskienkeruu pihdit. Ihana mies! Kyllä maailmassa on toivoa paremmasta!
Onneksi muina aamuina saa lenkkeillä ilman, että kateelliset sohvaperunat paheksuu.