Keksitään joululahjoja, joissa piilovittuilumerkitys
Kommentit (50)
Vierailija kirjoitti:
Kori täynnä shampoota, suihkusaippuaa, dödöä ja hajuvettä
Minä olen nimenomaan pyytänyt tämäntyyppisiä lahjoja yhdeltä sukulaiselta, koska olen aikuinen enkä oikein keksi mitään muuta lahjatoivetta. Hankalahan se on toiselle ostaa ja henkilö on itse kysynyt.
Minä rakastan kaikkia hygieniatarvikkeita ja ihanat suihkusaippuat kelpaavat aina, kunhan ovat minulle mieluisia eivätkä jotain tymäkän hajuisia pommeja.
Olen aina pitänyt hyvän huolen hygieniastani ja rakastan suihkua.
Minikokoinen virkattu eläinaiheinen lämmitin miehiselle osalle. Esim. vaimolta miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Käytöksen kultainen kirja
Aika paha 😅
Minun käytössäni ei myöskään voi olla ikinä liikaa hygieniatarvikkeita, koska ne kuluvat hetkessä loppuun.
Ei ole kivaa. Olen itse saanut kaikenlaista joululahjaksi, mm mieheltä nenäkarvatrimmerin niin en jaksa käsittää, miksi pitää viedä jotain veetuilulahjoja, miksei voi viedä söpöä ja kaunista neilikkakimppua?
Vierailija kirjoitti:
igorin hokijalle Putin minifiguuri
Ok Igor.
Vierailija kirjoitti:
Suurperheellisen vanhemmille kumeja.
Lestaperheen isälle lahjaksi
Paketti, jossa on erilaisia hygieniatuotteita kuten shampoota, saippuaa, deodoranttia / hajuvettä, hammastahnaa, hammasharjoja, suuvettä, pesusieniä, miehelle partateriä jne.
Eräs huomattavan nenäkarvainen miessukulainen sai kerran nenäkarvanpoistokoneen "joulupukilta". Oli vähän kiusallista siinä sukujouluna.
Hiusten kasvua edistävää ainetta tai lahjakortti suuhygienistille.
Vierailija kirjoitti:
laminoitu BMI-taulukko
Klassikko 😂
Vierailija kirjoitti:
Konvehtirasiat lihaville sukulaisille on jo suoraa vittuilua.
Etenkin jos on diabeetikkoja.
Minä sain kerran noin 12-vuotiaana sisarusteni kanssa joululahjat eräältä sukulaisperheeltä. Minun paketistani paljastui juuri lukemaan oppineelle lapselle tarkoitettu todella helppolukuinen kirja, kun taas sisarukseni saivat selvästi todella mieleiset lahjat, joista tosiaan näki että heille oli haluttu hankkia sellaiset lahjat, joista he pitävät ja jotka olivat vielä kohtalaisen kalliitkin. Minun saamani kirja oli sitä paitsi selvästi jo osin kulunutkin ja ostettu käytettynä esim. kirpputorilta.
Myöhemmin sain kuulla, että vanhemmat olivat kysyneet minun lahjastani sukulaisperheeltä. He olivat sanoneet, että minähän tykkään niin paljon lukemisesta ja he halusivat hankkia minulle minun tasoni mukaista luettavaa. Yhä reilun 20 vuoden jälkeen ihmetyttää, että mitä he tarkoittivat? Noin 12-vuotiaalle normaalisti kehittyneelle lapselle kirja, joka on tarkoitettu juuri lukemaan oppineelle tai lukemaan oppivalle lapselle? He kun vielä tiesivät senkin, että minä olin oppinut lukemaan jo 4-vuotiaana, kouluun mennessä pystyin lukemaan jo kirjoja kannesta kanteen ja että pärjäsin äidinkielessä todella hyvin.
Jollekin rumalla naiselle kennollinen munaa. Kun ei muuten saa.
Viinapullo älypelin takana. Sisältö alkoholitonta.
Äitini antoi minulle vaa'an, jossa kehonmittaus myös. En pahastunut ollenkaan, mitattiin heti aattoiltana koko porukka :) Minä annoin lerran työparileni, joka oli mahdottoman kärsimätön ja rasittava, lahjaksi koottavan himmelin. Siinä oli vittuilua. En tiedä tajusiko. Hänen takiaan lähdin pois siitä työpaikasta. Oli myös tuulella käyvä.