Jos söit tänään herkkuja, mitä söit?
Nolona tunnustan että itse vedin neljä suklaapatukkaa.
Kommentit (83)
Kauhea marraskuu ja syömiset mukaisia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ananaskonvehteja samalla kun katselin elokuvaa, ihanaa kun noita saa nykyisin omassa rasiassaan.
Mistä niitä saa?
Prismasta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ananaskonvehteja samalla kun katselin elokuvaa, ihanaa kun noita saa nykyisin omassa rasiassaan.
Mistä niitä saa?
Lähi K -supermarketista ostin, pks.
Pullon valkkaria ja juustoa. Siinäpä mun päivän syömiset ja juomiset.
Tähän mennessä puolikkaan Fazerin toscakorvapuustista (jokalauantainen tapa ostaa niitä, törkyherkullisia) ja 3kpl Macaronseja.
Ehkä vielä muutama Lindorin double chocolate-pallero.
Suklaata, pullaa, vielä ehkä vähän sipsejä
Marabou daim suklaalevyn. Sellaisen 200 g levyn siis. Ja vähän sokeritonta limua. Yöllä tulen luultavasti syömään ranskalaisia tai nugetteja, kun menen yövuoroon. Olen osa-aikatöissä (paskaduunissa) Hesburgerilla...
Muutaman salmiakin, poppareita, join kuumaa kaakaota... huono omatunto jo noista .
tyhjensin sipsipussin ja dippasin niitä jogurttiin. Molemmat pakkaukset olivat avattuja ja piti saada ne tyhjäksi matkalle lähdön vuoksi. Paha olohan siitä tuli, kun oli ainoa päivän ateria, mutta nyt illalla tein vihersalaatin ja söin 4 pientä voileipää juustolla, kurkulla ja tomaatilla. Täytyy sanoa (ja rehellisesti), että salaatti ja leivät olivat tämän päivän parhaimmat herkut. En niin paljon pidä kuitenkaan sipseistä ja ylimakeista jogurteista.
Tiedän, ettei makaroonilaatikkoa varmaan lasketa, mutta siinä oli paaaljon juustoa 😁😋
En ole syönyt herkkuja enkä juonut mitään alkoholipitoista.
Marjapiirakkaa kermavaahdolla, pullaa, keksejä, limua ja suklaata.
Mummolassa pääsee mättämään naaman täyteen.
Verotin lasten herkuista juustonaksuja ja salmiakit. Nyt uunissa paistuu joulutorttuja.
Myöhemmin otan pari lasillista punaviiniä.
Söin pari kourallista Estrella Herkku sipsejä jotka ovat siis huonoimpia ja tylsimpiä sipsejä mitä on. Olen myös juonut neljä lonkeroa. Mietin tekiskö popcornia.
Söin kolme taatelia ja kyllä maistui.