Onko elämässäsi jotain sellaista jota et ole kertonut edes puolisollesi?
Tuntuu, että omassa kaapissa luurangot vain kolisee ja on ainakin neljä sellaista isoa asiaa joita en voisi kertoa, eikä edes tarvitse koska se on menneisyyttä. Tulee vain surulliseksi, kun alkaa liikaa miettimään menneisyyttä. Onneksi nyt on asiat paremmin.
Kommentit (11)
Ei ole mitään sellaista asiaa, jota en voisi kertoa.
Minulla on kaksi asiaa, joita en ole kertonut enkä kerro. Vuosientakainen ihastukseni ja nykyinen.
Että minulla on lapsi edellisestä suhteesta. Tätä ei nyksä tiedä edelleenkään....🤔
Että olen kaukoihastunut erääseen julkkikseen. Jos kertoisin siitä miehelleni, hän kiusoittelisi minua siitä loputtomasti, enkä jaksaisi kuunnella sellaista.
En ole voinut kertoa, että itse asiassa olen homo.
Ei kyllä ole. Vaimo tietää kaiken oleellisen ja vähemmän oleellisenkin.
On yksi asia. Mutta se ei ole mitään sellaista, joka vaikuttaisi meidän suhteeseen tai liittyisi siihen. Se on ennemminkin sellainen henkilökohtainen asia, jota en ole nähnyt tarpeelliseksi kertoa.
Ei ole puolisoa mutta vaikka olisikin en todellakaan koko elämääni hänen eteensä levittäisi enkä sitä häneltäkään edellyttäisi. Miksi pitäisi? Mitään sellaista ei ole jota en voisi kertoa, mutta en näe kyllä mitään vitsiä siinä että yksityiselämää ei saisi olla. En siedä tukahduttamista enkä typerää mustasukkaisuutta enkä kontrollointia.
No- siksi kai sitten yksin elänkin.