Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Onko sinulla ollut vainoajaa?

Vierailija
05.11.2022 |

Miten selvisit tai selviät?

Kommentit (44)

Vierailija
21/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla ollut vaan kissa.

Miau!😂😽

Vierailija
22/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen nainen , on ollut vainoojia. Alle 30-kymppisenä saanut tappouhkauksia. Poliisit apuna ja "hissukseen elelen". Ovet lukossa , puhelimet salattu , samoin osoitteet. Ikävä kyllä tähän on tottunut. Aina pitää toki olla varuillaan.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On. Lähisukulainen. Jatkuvasti lähetteli kiukkuisia tekstiviestejä ja sähköposteja

Sekä valehteli jatkuvasti , jopa varasti ja rikkoi minun tavaroitani.

Muutti "mustankin valkeaksi"...siis kielsi kaiken tekemänsä ... Nimitti minua Harhaiseksi ihmiseksi !

Vaihdoin sähköposti osoitteeni ja laitoin hänen puhelinnumeronsa estetyksi.

Vierailija
24/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla, mutta tutulla oli rapussa joku hiippari, joka aina "sattumalta" osui samaan aikaan pyykkituvalle, hissiin, käytävään jne.

Selvisi muuttamalla.

Minulla myös oli tämänkaltainen tilanne. Mies on ilmeisesti ihastunut, ei vaan ymmärtänyt, että tämä on huono tapa ilmaista se.

Vierailija
25/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä, työpaikalta tuli. Oikeus määräsi laajennetun lähestymiskiellon kahdesti.

Vierailija
26/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei onneksi ketään tuttua joka ois stalkannu. Kerran tosin kävi kaupassa niin, etät joku suht creepyn oloinen mies alkoi seuraamaan mua siellä ja tuijotti hyllyjen välistä pitkään. Sanoin hänelle lopulta, että mitä teet ja että lopeta, hän alkoi selittämään että "mä ajattelin että olisit kiinnostunut musta".. siis what! Aivan sek0pää.

Menin pyytämään myyjältä, että soittaa vartijan paikalle, mutta sitä ei ollut kaupassa silloin ja selitin tilanteen myyjälle. Maksoin ostokseni, mies tuli perästä ja jäin sen naisen kanssa siihen odottamaan että mies poistuisi. Jotain yritti selittää, mutta myyjä katseli häntä epäuskoisena. No en uskaltanut sitten mennä autolleni, jos se tyyppi olisi ottanut rekkarin ylös jne, niin myyjä seurasi niin kauan tuulikaapissa että mies olisi lopulta poistunut parkkikselta. Voi hyvänen aika kun se pyöri siellä ainakin 20 minuuttia odottaen minua!! Sitten vasta lähdin kun se mies oli luovuttanut. Todella inhottava tapaus oli tämä! Mutta myyjä oli kyllä hyvin ystävällinen

Vierailija
27/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On, en edes tuntenut koko tyyppiä, ensimmäisen kerran tuli kaupassa nimeltä Anttila yhtäkkiä melkein iholle kiinni ja tervehti, lähdin kauemmas en puhunut mitään, olin 17- vuotias silloin. Siitä se lähti jostain aina yhtäkkiä tuli iholle ja tervehti. Tuli jopa työpaikalle, menin piiloon. Saattoi siis ihan missä vaan tulla vastaan, vaikka muutenkin välissä toiseen kaupungin osaan, jätin sitten kulkemisen vuosiksi hyvä että lähikauppaan uskalsin yksin en liikkunut muualla. Sitten kun tarpeeksi monesti muutin ja meni vuosia etten koko tyyppiä nähnyt, tuli kerran sitten vastaan ja taas sama "terve", iski paniikki päälle ja oikeasti tuli itku, että enkö ikinä tuosta pääse eroon .

Vierailija
28/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vielä tulee se päivä jolloin minä kostan eräällä H.V nimelle. Olkoon vainoamista hänen takiaan olen joutunut kärsimään ja paljon. Sinä itket vielä ja rukoilet armoa.

Älä tee niin , tiedän ketä tarkoittanet mutta silti, rikot itsesi siinä.

On täällä sekaisin olevaa porukkaa. Oikein tiedät ketä anonyymi tarkoittaa.

Vierailija
29/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

On ollut. Se oli poliisi. Mitättömän asian takia kohdattiin ekan kerran, jolloin se vittuili minulle. Vittuilin takaisin. Tästä lähtien tuli aina ja kaikkialla utelemaan elämästäni oli töissä eli ei. Järjesti minut oikeuteen asiasta, jonka kanssa minulla ei ollut MITÄÄN tekemistä ja varmasti tiesi sen. Kai olisi halunnut minun sitten syyttävän häntä väärästä ilmiannosta ja kunnianloukkauksesta, että olisi saanut olla tekemisissä. No, en syyttänyt ja ei olla oltu tekemisissä... Oon muuttanu toiselle puolen Suomea.

Vierailija
30/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Eiköhän nuo ex-jutut ole vähän eri kun maan laajuiset ja maailmanlaajuiset gan stalkingit. Niissä nyt olekaan kyse pelkästään existä vaan ihan järj. rikollisuudesta, rahasta ja rikoksista.

Suurin osa vainoajista on exiä. Eivät ne ole mitään "pelkkiä" exiä, vaan juuri sitä vainoamisen ydintä.

Vierailija
31/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ap sinä olet selvinnyt vainoamisesta?

Vierailija
32/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei oo ollut, mutta katson juuri Netflixistä vainoojista kertovaa sarjaa. Aika moni heistä on vankilassakin sitä mieltä, ettei ole vainonnut ja kaikki on vain väärinkäsitystä. Pelottavaa.

Erityisesti jäi mieleen yksi tapaus, jossa nainen otti takaisin vankilasta palanneen exänsä, joka tappoi ensin vahingossa hänen poikansa, sitten jäi koukkuun huumeisiin, petti, alkoi vainoamaan ja lopulta yritti tappaa naisen. Mietin, että mitäköhän pariskunnalle tänä päivänä kuuluu.

Hei mä ihmettelin ihan samaa! Se valvontakameravideo oli järkyttävä. Mies on ilmiselvä sosiopaatti ja pystynyt manipuloimaan naisen ja muut vankilasta käsin jälkikäteen! Epäilen että tyyntä myrskyn edellä. Ehkä vielä naiselle käy huonosti :(

Vierailija
33/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oli, eräs vanhempi nainen, joka hermostui mulle, kun sääntörikkomuksesta ja ihan syystä heitin pois fb-ryhmästä. Alkoi häiritsemään kauppojani huutonetissä. Osteli kohteitani ja sai meilini ja puhelinnumeroni ja lähetteli kaikenlaista suunnilleen tappouhkauksesta lähtien. 

Siitäkin selvittiin lopulta, tosin nettipoliisin virka-apua tarvittiin.

no huhhuh.. sairas tyyppi

Vierailija
34/44 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei minulla, mutta tutulla oli rapussa joku hiippari, joka aina "sattumalta" osui samaan aikaan pyykkituvalle, hissiin, käytävään jne.

Selvisi muuttamalla.

Minulla oli naapuri, joka aina avasi oman ovensa, kun omani aukaisin. Joskus esitti, että lähtee kotoaan juuri jonnekin. Seuraili tekemisiäni sen verran paljon, ettei kyseessä voinut olla enää sattuma.

Vierailija
35/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Exäni oli vainonnut exäänsä. Avautui asiasta niin, että hän olisi ollut reppana ja uhri tilanteessa. Eron jälkeen oli halunnut jatkaa kavereina ja sen myötä kävikin exänsä ovella silloin tällöin milläkin verukkeella ja joskus meni jopa työpaikalle. Lahjoja tiputteli postiluukusta. Piti exälleen tärkeitä tavaroita säilössä, jotta exä ottaisi häneen yhteyttä. Oli vielä yrittänyt lämmitellä kun olimme jo sopineet ensimmäiset treffimme. Meni maku koko miehestä. Onneksi ei alkanut minua stalkkaamaan.

Vierailija
36/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla on ollut Timo Siiristä. Muutto kauas pois auttoi.

Vierailija
37/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Toisesta ketjusta lainattua:

Stalkkaus on järkytys, joka voi johtaa psykoosiin, joka voi johtaa siihen käsitykseen, ettei stalkkaus ollutkaan todellista.

Vierailija
38/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vääähän joku pikkunainen joskus yritti stalkata, mutta heti sanoin sille nöy nöy sulla on niin suuret jalat että korkeintaa pepulla saat talkata sitten se vähän kiukutteli, vaan aina kun tulee liukaskeli niin mielessä on kuitenkin mun pippelipeli

Vierailija
39/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minua vainoaa naapurin mies. Olen itse naimisissa ja hän myös. Kyttää menemisiäni ja tekee perättömiä ilmoituksia taloyhtiöön. Kerran käveli raollaan olevasta ovesta sisään. Siis en tiedä miten pääsen eroon, Varmaan myymällä asunnon. Sattuu rappuun samaan aikaan, vaikka keskellä yötä. Nyt 2 vuotta vainonnut ja se on todella ahdistavaa, kun ei voi koskaan tietää, mitä taas keksinyt.

Vierailija
40/44 |
06.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minua vainoaa naapurin mies. Olen itse naimisissa ja hän myös. Kyttää menemisiäni ja tekee perättömiä ilmoituksia taloyhtiöön. Kerran käveli raollaan olevasta ovesta sisään. Siis en tiedä miten pääsen eroon, Varmaan myymällä asunnon. Sattuu rappuun samaan aikaan, vaikka keskellä yötä. Nyt 2 vuotta vainonnut ja se on todella ahdistavaa, kun ei voi koskaan tietää, mitä taas keksinyt.

Jos se on keksinyt ikiliikkujan

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän seitsemän viisi