Juoppo hullun päiväkirja, kuka lukenut?
Kommentit (18)
Kannattaa,mielenkiintoinen jos tyylistä tykkää.
Lue, jos tykkäät. Muuten ei kannata.
nettikirjana joskus 90-luvulla, kun internet oli uutta
Jos oot huumorintajuinen, niin suosittelen. Tosikoille se ei ole tehty.
Ensimmäiset kaksi on hauskoja. Jos niistä tykkää niin kannattaa lukea kristianin tarinat. En muista niiden nimiä mutta sai niille nauraa.
Vierailija kirjoitti:
Joopa. Pitää olla tosi huumorintajuinen.
"Juha Berg on 31-vuotias rapajuoppo Helsingin Kalliosta. Hän nauttii sekalaisista seksisuhteista, adrenaliinia nostattavasta väkivallasta ja tietenkin alkoholista, johon rahat revitään vaikka pulloja keräämällä".
Kiinnostaa kuin kilo paskaa.
Kaikenlainen lukeminen on sulle hyväksi.
Vierailija kirjoitti:
Kaikenlainen lukeminen on sulle hyväksi.
Voisi oppia yhdyssanatkin...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Juha Berg on 31-vuotias rapajuoppo Helsingin Kalliosta. Hän nauttii sekalaisista seksisuhteista, adrenaliinia nostattavasta väkivallasta ja tietenkin alkoholista, johon rahat revitään vaikka pulloja keräämällä".
Onko se noin lyhyt kirja, vain pari virkettä?
Kannattaa ehdottomasti! Muistan, kun kirja julkaistiin ja silloin yli 70-vuotias mummoni luki kirjaa ja hekotteli menemään. Itse kiinnostuin, mikä kirja noin naurattaa. Sitä kautta tuli Juha Vuorinen meidän elämään. Somessa nykyään seuraan ja on muutama uudempi kirja hyllyssä odottamassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko se noin lyhyt kirja, vain pari virkettä?
Minulle se oli "pari virkettä". Jos joisin itseni aivan perseet niin saattaisin saada aikaan samanlaista tekstiä. Kukaan sitä ei kumminkaan kustantaisi.
Ei. Ihan hirveetä kuraa, eikä todellakaan liity huumorintajun puutteeseen. Yläasteikäisen kirjoittama.
Nojoo. Helppolukuinen, hetkessä luettu, hehkutetumpi kuin on - mun mielestä. Mut se johtuu siitä, että olin lukenut Irvine W sitä ennen.
Huonoin kirja jonka koskaan olen lukenut!
Ketä naurattaa ku juopon paska lentää pitkin seiniä?
Olen lukenut kaikki,tykkäsin. Huumori siinä on melko synkkää ja kuivaa,eikä aukea kaikille
"Juha kiltti! Tuo tulitikku!" Mikael huusi vessasta. Minkä vi""n polttoitsemurhan se aikoi tehdä? "
Luen paljon kirjoja, mutta tuo kirja jäi lukematta parin sivun jälkeen.