Harmittaako kun joulu ja uusi vuosi osuu viikonlopulle?
Ainoastaan tapaninpäivä on maanantaina. Itseä ei harmita kun olen työtön ja voin lomailla jatkuvasti.
Kommentit (45)
Ei ole merkitystä koska en ole työelämässä.
Ei, mulla on se viimeinen viikko vapaata
Ei. Mulla on talviloma jouluviikolla ja seuraavalla viikolla pekkasvapaita. Töihin vasta tammikuun puolella.
Outoa, itse kun olin työtön niin olin mielestäni työtön, en lomalla. Eikä se ainakaan lomalta tuntunut, todella ahdistavaa, tympeää ja kuristavaa olla työtön.
Ei, olen joka tapauksessa Espanjassa joulun ja uuden vuoden eikä lomalla viikonpäivällä ole väliä.
Työnantajia ei todellakaan harmita! Saisi olla aina tällaista tai oikeastaan kaikki palkalliset vapaat pois!
Ei harmita. 21. päivä joulukuuta jään lomalle ja jatkan töitä 9.1. :)
Miksi harmittaisi. Töistä saa vapaata jos haluaa pitää pidempää lomaa.
Pitää hyvittää saikuilla noin huonosti osuvat pyhät.
Vierailija kirjoitti:
Ei ole merkitystä koska en ole työelämässä.
Juuri näin. Ja herätä 12 kuten kunnon työttömänmies lapsen kuuluukin.
Vähän harmittaa. Olisin mielelläni lähtenyt joulupäivänä mökille, mutta mies ei taida pystyä ottamaan noin montaa etäpäivää, heillä on isoja muutoksia töissä ja hänellä paljon vastuuta noissa asioissa.
No harmittaahan se vähän. Jään joka tapauksessa lomalle aatonaatosta ja palaan töihin loppiaisen jälkeisellä viikolla, mutta vähemmän tuohon kuluisi lomapäiviä, jos pyhäpäivät osuisivat arkipäiville. No, joinakin vuosina se menee näin ja joskus taas paljon optimaalisemmin.
Minulla on 18 palkallista lomapäivää vielä (eli melkein 4vkoa) jäljellä joten miksi harmittaisi? Ja koska ovat palkallisia, oikeita, lomapäiviä niin ihana nauttia niistä ja ongelmitta otan välillä myös palkattomia vapaapäiviä, ei palkkaa nauttivana paljoa purista.
Eli vastaus kysymykseesi, ei harmita, todellakaan.
Kyllä harmittaa 😀
Onneksi itsenäisyyspäivä osuu tiistaillle.
Vierailija kirjoitti:
Vähän harmittaa. Olisin mielelläni lähtenyt joulupäivänä mökille, mutta mies ei taida pystyä ottamaan noin montaa etäpäivää, heillä on isoja muutoksia töissä ja hänellä paljon vastuuta noissa asioissa.
Ja ollut siis mökillä joulupäivästä uudenvuoden päivään. No toisaalta, en ole varma onko lapseni silloin tulossa käymään vai meneekö suoraan kotikaupunkiinsa anoppilastaan.
Aloittajalla näyttää jatkuvasti olevan mielessä työttömät,hommaa joku harrastus itsellesi ja yritä siinä menestyä.uskottavuus on jo mennyt paljon aiemmin.
Lomapäiviä sisällä 38. Ei harmita.
Työpari lähtee ulkomaille, me lähdetään Lappiin mökille.
Jouluna on hiljaista, mutta pitää päivystää. Olen koneen äärellä 9-15 joka arkipåivä. Lopun aikaa on puhelin päällä koko ajan 24/7.
Tuskin yhteydenottoja tulee edes päivittäin.
Ensi vuonna kollega päivystää, vuoronperään.
Saan hyvät rahat tosta päivystyksestä.
Rinteet alkaa mökin vierestä ja pitäisi olla 30 min sisällä koneella soitosta.
Ehkä vaan hiihtelen päivystyksen aikana
Ei. Koulusta on joka tapauksessa lomaa kolme viikkoa.