Suutuinko turhasta?
Meillä on 5 kk:n ikäinen vauva ja kaveri kysyi imetänkö vielä. Mun mielestä astuttiin liian henkilökohtaiseen tilaan ja sanoin aika näpäkästi takasin. Kaverini mielestä suutuin turhasta, on kuulemma ihan yleinen kysymys.
Kommentit (11)
En sano juuta en jaata.Kasva kuitenkin lapsesi takia aikuiseksi jo!
Hankala juttu. Tuosta kysymyksestä voi oikeastaan suuttua (koska se liittyy kehonosiin ja henk.koht tilaan) ja ei-suuttua (jos kysymys olisi viaton). Riippuu miltä kulmalta sitä katsoo ja miksi/miten/kuka kysyy. Jokaisen oma asia vastaako edes.
Miksi mielestäsi liian henkilökohtainen asia? Koska siihen liittyy rinnat ja nännit?
Pelottavaa kuinka herkästi ihmiset vetävät herneen nenukkiin. Mä mietin aina todella tarkkaan ihmisten seurassa, ennenkuin sanon tai kysyn jotain juuri tämän takia.
Kaikesta sitä voikin loukkaantua ja kaikesta saa tehtyä ongelman näköjään...
Joi, suutuit turhasta. Olet tyhmä.
Voi riippua siitäkin oliko tuo 'kaveri' mies vai nainen.
Tämäkin asia suututtaa minua. Kärsin kroonisista ilmavaivoista. Kokeilin sellaista keinoa että laitoin takkaan muutaman halon ja sit piereskelin pitkäkestoisia oikein kunnon myrkkypieruja takkaan. Sen jälkeen yritin sytyttää puut. siitä seurasi valtava kaasuräjähdys. Lensin useamman metrin ilmalennon huoneen seinään ja takka hajosi totaalisesti ko. Räjähdyksessä. Nyt ei ole sitten enää puiden syttymisongelmaa, koska takka on käyttökelvoton.
Ap
Lapsellinen asia vetää hernettä nenään.
Nuo ovat ihan normaaleja asioita jo ihan keskustelunaiheena äitien ja joskus jopa ei vielä -äitien kesken, joita asia kiinnostaa.
Kasva aikuiseksi.