Missä olit kun Myyrmannissa räjähti?
Itse olin hirvipeijaisissa kun se tapahtui ja kuulin sitten myöhemmin samana iltana.
Kommentit (43)
Kotina varmaan
Olin käynyt Myyrmannissa kerran
Töissä, kotiinpäin mennessä kävin Myyrmannin parkkipaikalla ihmettelemässä hälytysautojen määrää. En tiennyt ollenkaan, mistä oli kyse.
Kotona. Sukalaiseni oli töissä siellä.
Oli kauheaa alkaa kysellä onko kaikki ok, varsinki kun samasta perheestä oli vähän aiemmin kuollut parikymppinen
Kotona, toisella puolen Vantaata ihan Peijaksen vieressä. Sitten alkoikin se älytön hälytysajoneuvojen ulina.
Helsingin Stockmannilla, oliko räjähdys joskus klo 19:30.
Ystäväni ystävä oli muuten PG:n (pikku)serkku.
kulman takana petrin kaukosäätimen kanssa
Risteilyllä kaveriporukalla. Kuulimme koko Myyrmannin räjähtäneen ilmaan ja sitä kauhistelimme kännipäissämme yhdessä muiden matkustajien kanssa.
Myyrmannissa hississä. Ovi juuri sulkeutui siinä samalla, kun poksahti. Paineaalto tärisytti hetken hissiä ja sitten jatkoi matkaansa parkkikerrokseen.
Mulla oli omat ja siskon muksut mukana. Eikun jengi ja ostokset vauhdilla autoon ja pois. Kun ei yhtään tiennyt mitä tapahtui ja onko lisää tulossa. Muksut turvaan, nyt!
En muista. Mutta sen muistan, että komea jysähdys se oli!!!
Vierailija kirjoitti:
Ja mun työkaverin kaima asui Gerdien naapurissa Tikkurilassa.
Kotona tietokoneen ääressä. Vähän hurja fiilis, käytiin niihin aikoihin usein Myyrmannissa.
Kotona vauvan kanssa toisella puolella Suomea, uutisista näin. Ja yöllä ystävä soitti, että ei saa oikein unta ja korvissa soi vieläkin, oli ollut kassajonossa kun räjähti ja joutui kulkemaan siitä sotkun ja veren ohi sitten poistuessaan.
Olin jo leijailemassa toiseen suuntaan
Töissä, menihän se ihon alle sillä olen asunut Myyrmäessä
Taustatietona, että asuimme silloin Myyrmäessä. Oli synttäripäiväni ja olin juuri matkannut kaverini luokse Helsinkiin baari-illan etkoille, kun tietoa räjähdyksestä alkoi tulla. Menin aivan tolaltani, sillä mieheni oli lupautunut jäämään kotiin lapsemme kanssa, ja hän oli puhunut, että he voisivat mennä ostoksille Manniin. Yritin soittaa miehelle, mutta eihän mikään puhelu mennyt läpi. Tekstarilla sain onneksi hänet kiinni, ja hän kertoi, että siellä he kotimme parvekkeella katselivat sitä kaaosta, hälytysajoneuvoja yms. Eivät olleet siis lähteneetkään ostoksille, Luojan kiitos. Kävin kaverini kanssa jossain baarissa, mutta paljon aikaisemmin tulin kotiin kuin oli ollut tarkoitus.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ja mun työkaverin kaima asui Gerdien naapurissa Tikkurilassa.
Olin varmaan kotona. Minun pikkuserkkuni bestis on muuten Cheekin entinen alivuokralainen.
Oppilaitoksen asuntolassa kännissä.