Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miksi ette halua lenkkeillä pimeällä?

Vierailija
04.11.2022 |

?

Kommentit (5)

Vierailija
1/5 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lenkin yksi motivaattori on ympäristön ihailu. Pimeällä ei voi ihailla maisemia.

Vierailija
2/5 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten niin? Minä lähden aamulla viideltä lenkille ja silloin on säkkipimeää. Tai no kaupungissahan minä asun, mutta lenkilläni on pari pätkää jotka kulkee valaisemattomassa metsässä.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/5 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksin joskus ja en nauttinut. Vaikka heijastimia käytin, silti epämiellyttävä tunne juosta kuin musta pilvi.

Kai olisi pitänyt ripustaa jouluvalot kaulaan, ettei olisi kuullut kanssaihmisten säikähtelyä.

Nainen olen ja himoliikkuja nykyään päivällä. Kiitos etätöiden lounastauot.

Vierailija
4/5 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harrastan polkujuoksua ja ns. lähireittini on hieman haastavampia juostavia vaikka kuinka pitäisi otsalamppua.

Kun on kertaalleen revennyt nivelsiteet kummastakin nilkasta, pariin otteeseen murtunut jalka ja osittain revennyt reisilihas pimeässä liukastuessa, niin jotenkin sitä on tullut varovaisemmaksi ja pyrkinyt vähän paremmin ajoittamaan lenkkinsä valoisaan aikaan.

Vierailija
5/5 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Juoksin joskus ja en nauttinut. Vaikka heijastimia käytin, silti epämiellyttävä tunne juosta kuin musta pilvi.

Kai olisi pitänyt ripustaa jouluvalot kaulaan, ettei olisi kuullut kanssaihmisten säikähtelyä.

Nainen olen ja himoliikkuja nykyään päivällä. Kiitos etätöiden lounastauot.

Myöskin ympärillä on musta pilvi, kun juoksee joskus syksyllä-talvella (mikäli lumetonta). Riekalaisella hiekkatiellä osui aina milloin mihinkin kuoppaan ja lätäkköön.