Norjassa myydään jauhenlihaa!
Epäilijöille tiedoksi, että Norjasta sitä saa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/93c3a10b-e4cd-481e-accc-c7db5c17a427
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Juuli Juristi mikä on yrsketro?
No enhän minä voi tietää/muistaa, olinhan tuhannen tuitereessa (niinkuin täällä on huvattu minun pienehköä hiprakkaani!)
Tältä kuulosti tarjoilijan sana, kun kiskoi sitä kädestäni/kurkustani kesken ruokailun/juomailun
Yt
Juuli Jurist (norjalaisittain)
Juuli Jurist kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No enhän minä voi tietää/muistaa, olinhan tuhannen tuitereessa (niinkuin täällä on huvattu minun pienehköä hiprakkaani!)
Tältä kuulosti tarjoilijan sana, kun kiskoi sitä kädestäni/kurkustani kesken ruokailun/juomailun
Yt
Juuli Jurist (norjalaisittain)
*** huvattu = kuvattu
(Ja nytten ennoo nauttina mitään... no yömyssyjä vain... muutaman...8)
Jaahas notta! Taas jourutahan kantamahan Juuli Juristia varmahan tälläki Norjan reissulla.
Noo oommahan met poijaat riskiä miehiä notta.
Noh, koskas lähtee muuttoautot Norjaan?
Ihanaa, vihdoinkin tarjolla jauhta! Ilmoittaudun mukaan Norjan-matkalle. Mahtaako bussissa tulla kylmä tunikassa, vai jos pukisi sittenkin golitsin.
Viralliset matkalaulut?
- Norjalainen villapaita
- Linja-autossa ompi Tunnelmaa
- Jos sais kerran reissullansa
- Mäntyharjun pojat lähti reissulle
- Doris, reissunainen
- Matkalla pohjoiseen
....
..
.
Vierailija kirjoitti:
Noh, koskas lähtee muuttoautot Norjaan?
Muuttoautot?
Kuulin et Danny ja Helmi on tulossa mukaan. Heillä kun peruuntui muutama keikka juhlakiertueelta. Pitävät matalaa profiilia, ei nimmareifa, ei selfieitä...
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa, vihdoinkin tarjolla jauhta! Ilmoittaudun mukaan Norjan-matkalle. Mahtaako bussissa tulla kylmä tunikassa, vai jos pukisi sittenkin golitsin.
Minä laitan harmaat fleesegolitsit.
Annika ja Antti harkitsevat reissua, keskustassa ei ole viihtyisää enää...
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö muun väriset? Mullei oo just harmaita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Käykö muun väriset? Mullei oo just harmaita.
Mullon justkii harmaat. Ja kirkkaankeltainen sadetakki. Ja hirmu paljon heijastimia, kun täällä mörönpimeässä odotan eväineni Heimo Huiman bussia.
Olisko kellä tietoa milloin, mihin aikaan tai edes mikä päivä bussi kulkee Vaalan ohi? Yritän saada Kaisan ja Annan mukaan, vai mitkäs ne mausteiset tytöt nyt olikaan?
Terveisin Doris
Lopettakaa jo, hyvän maun raja on ylitetty jo aikaa sitten!
Vierailija kirjoitti:
Lopettakaa jo, hyvän maun raja on ylitetty jo aikaa sitten!
Jossei halua lukea -> pysyy pois
Joka haluaa osallistua -> pysyy ketjussa
So simple is that!
Koukataako Porin kautta? Krista pääseekin mukaan, kun ei saanukkaa sitä työpaikkaa? Kai 0-vuotiaat pääsee ilmaseksi?
Vierailija kirjoitti:
Koukataako Porin kautta? Krista pääseekin mukaan, kun ei saanukkaa sitä työpaikkaa? Kai 0-vuotiaat pääsee ilmaseksi?
Mitäähhh? Maksaaks tää matka jotain? Niinku rahaa? Vai öreja?
Vierailija kirjoitti:
Pitäisiköhän matkustaa Norjaan? Olen aina halunnut maistaa jauhenlihaa.
Ei tarvitse Norjaan asti lähteä. Tule käymään meillä, niin pääset maistamaan ilmaiseksi.
Terveisin Jauhe61