Norjassa myydään jauhenlihaa!
Epäilijöille tiedoksi, että Norjasta sitä saa
https://www.iltalehti.fi/ulkomaat/a/93c3a10b-e4cd-481e-accc-c7db5c17a427
Kommentit (177)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No hyvä tietää, että sieltä saa! En enään ole ostanut jauhenlihaa Suomesta kun jauhi on niin harvinainen ja uhanalainen.
Lähdetkö mukaan vai tuodaanko sullen tullivapaa 2kg? Enempää ei saa enään tuua.
No hitto, eikö enään saa kuin 2 kilon setin tuoda. Tuohon on tullut tuontirajotukset siis. Sitten lähden kyllä mukaan hakemaan. Tuon pari aikuista jauhea jos niitä saa enään tuoda. Alan tuottamaan jauhenlihani itse kun jauheni lisääntyvät.
No nyt! Aletaanko seuraavaksi jossain myymään konetta, jolla lapsen kasvot voi kääntää menosuuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Saisi pikkuhiljaa nousta Suomessakin hinnat Norjan tasolle.
Kyllä ne nouseekin, mutta tietenkään palkkoja ei nosteta Norjan tasolle.
Onko tämä se sama tyyppi joka löytää jokaiselta myös perä reikän?
Onko Norjalaisilla joku oma AV- palsta? Jos on niin olis kiva järjestää tapaaminen heidän kanssaan.
Marcusta ja Martinusta sitten kajareista soimaan.
Heimo Huima kirjoitti:
Heimo Huima tässä:
Kuulutus:Matkareitin (jatkuvan) muutoksen vuoksi peräänkuulutan vastuullista matkanjohtajaa.
Alunperin oli tarkoitus palata Jouluksi kotiin (mammalle lupasin)Mikä on virallinen matkareitti?🌏
Mitkä ovat viralliset matkalaulut? Juicen norjalaisen villapaidan lisäksi.Ps
Bussissa ei saa virtsata eikä ylenantaa.
Minä haluan käydä Holmenkollenilla ja Stavangerissa. Myös Vikeland patsaspuisto pitää nähdä ja Tärkein norjalainen komea viikinkimies minulle 😍
Minä en syö jauhenen lihaa, metsästän itse hirveniä.
Vierailija kirjoitti:
Minä en syö jauhenen lihaa, metsästän itse hirveniä.
Nonnoo. Meet sit omaan reissuun muiden hirveiden kaa...
Onko matkanjohtaja valittu? Te-toimistosta usutettu hakemaan neljästi tätä. En Taho!
Minä tulen Norjaan jauhenhakureisdulle. Tintti lupasi kastella minun kukkia sillä aikaa. Sanoin että sitä Ari-Tapania ei tänne saa päästää. Se mennenin lemu tarttuu joka paikkaan. Voinkohan luottaa?
Alma tässä. Minäki tahon Norjaan. Tuo sukulaispoika ei nyt enää käy...
Hei.vain alkuperäiset jauhe ihmiset sit pääsee siihen bussiin.pysähdytään Kirkenesissä ottamaan ekat jauhet.Mies lähtee heti sinne jauhe metsästykseen mut se ei pääse bussiin,menee reellä jotka jauheet vetää kotiin
Vierailija kirjoitti:
Alma tässä. Minäki tahon Norjaan. Tuo sukulaispoika ei nyt enää käy...
Olen huomannut että sukulaispoikas ei käy...hups siis olen ollut näkevinäni että sukulaispoikaasi ei ole näkynyt? Mikäs nyt on tullut? Jotain hämminkiä teillä oli siellä Espanjassa vai?
Vierailija kirjoitti:
Onko Norjalaisilla joku oma AV- palsta? Jos on niin olis kiva järjestää tapaaminen heidän kanssaan.
Tämä. Vem vet???
Helena naapuri kirjoitti:
Minä tulen Norjaan jauhenhakureisdulle. Tintti lupasi kastella minun kukkia sillä aikaa. Sanoin että sitä Ari-Tapania ei tänne saa päästää. Se mennenin lemu tarttuu joka paikkaan. Voinkohan luottaa?
Mitämitämitä?
No Ei Todellakaan voi luottaa. Tintti lupasi minulle kantoapua Norjan reissulla. Kun ostan maksimin jauhenlihaa ja jotain pientä juomapuolta, nin enhän itse jaksa. Tintti on niin mukava nuori mies, olispas tälläisiä enemmän. Olen jotenkin niin tottunut mukaviin nuoriin miehiin.
No, Espanjan reissussa oli liikaa nättiä vähäpukeisia tyttöjä... sukulaispoikani siitä jotenkin sekosi... yksin sain palata. Mutta ei siitä nyt sen enempää
Alma
Ps nin että kukas sinun kukkases nyt kastelee ja niiden takaa kurkkii pihan tapahtumat?
Almat kirjoitti:
Helena naapuri kirjoitti:
Mitämitämitä?
No Ei Todellakaan voi luottaa. Tintti lupasi minulle kantoapua Norjan reissulla. Kun ostan maksimin jauhenlihaa ja jotain pientä juomapuolta, nin enhän itse jaksa. Tintti on niin mukava nuori mies, olispas tälläisiä enemmän. Olen jotenkin niin tottunut mukaviin nuoriin miehiin.No, Espanjan reissussa oli liikaa nättiä vähäpukeisia tyttöjä... sukulaispoikani siitä jotenkin sekosi... yksin sain palata. Mutta ei siitä nyt sen enempää
Alma
Ps nin että kukas sinun kukkases nyt kastelee ja niiden takaa kurkkii pihan tapahtumat?
Niinpä sitähän minä hieman ajattelinkin että Tintti on niitä...kun on pitkä tukkakin ja kukkakuvioinen paita. Miten se Ari- Tapanikin? Tuliskohan tuo Ukko- Nooa tai Nestor kasteleen mun kukkia Norjan reissun ajaksi? On ne muuten aika miehekkäitä miehiä nuo Nooa ja Nestor.
Alma ettet vain itse olis siellä Espanjan reissulla liiassa huppelissa kaulaillut espanjan poikia?
Juuli Juristi tässä. Muutama lainopillinen ohje reissuun:
Norjalainen mittenöl voi olla yllättävän vahvaa
Norjalainen yrsketro ei ole syötäväksi tarkoitettu, on pöytäkoriste
Norjassa oma valuutta, dollarit käy, euroista en olis niin varma
Norjassa on harvassa pankkikorttinostoautomaatit. Suomalaiset ässäkortit ei välttis kelpaa.
Tuonti/vientirajoitukset: tsek
Pukukoodi: tsek
Tsek kaikki muukin, otan lärvit, kun en kotikauppalassani kehtoo, Lapualle terveiset jo nyt, jos postkortet unohtunee
Haluan alkaa jonkun norjalaisen jenten elskereeniksi. 😍 otan matkalle mukaan norjalaisen villapaitani.
Lähdetkö mukaan vai tuodaanko sullen tullivapaa 2kg? Enempää ei saa enään tuua.