Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Haittaisko sua?

Vierailija
04.11.2022 |

Tällä foorumilla on kerta jos toinenkin pohdittu parisuhdeasioita, mutta tuon esille itseäni pohdituttavan asian.

Tällä pojanklopilla pärähti viikko takaperin ikää mittariin 22 vuotta. Sinkku, en ikinä ole seurustellut millään tavalla. Opiskelen yliopistossa, lukiotausta, hyvää koulumenestystä ym. Ulkonäköänikin on kehuttu, vaikken malli olekaan. Vapaa-aika kuluu eräharrastuksen parissa. Nää on kivoja juttuja, mutta otetaan ääripäätä:

- vanhemmat eivät ole missään väleissä (eronneet)
- en ole itse missään tekemisessä toiseen vanhempaani (tällä hetkellä), enkä oikeastaan koko sukuun, koska minua ei pidetä minään vähävaraisen lapsuudenperheeni vuoksi
- vanhemmista se köyhä jonka luona asun, työtön, ei mitään koulutusta

Laittaa vaan mietityttämään oma "epäreilu" asema naismarkkinoilla. Itseni esittely ahdistaa ihan pirusti. Kyllä sitä itsestä kertoisi, mutta kyllä se perhekin kiinnostaa. Mitäköhän mahtaa tuumata se "parempi puolisko", jos joskus sattuu sellainen omalle kohdalle? Entäs tämän vanhemmat? Kuka haluaa tehdä tällaisen kanssa lapsen?

Kommentit (8)

Vierailija
1/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä mua haittaisi ihan eri asiat suhteessa. Esimm entinen anoppini oli oikea hirviö ja puhui jatkuvasti pahaa selkäni takana.

Vierailija
2/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mitä ihmettä selität missä tuossa oli ongelma

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei haittaisi. Kaikilla meillä on oma taakkamme, ole vaan rehellisesti oma itsesi. Oikeasti, en usko että kukaan torjuu sinua tuollaisen takia. Torjuisitko itse?

Vierailija
4/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä ihmettä selität missä tuossa oli ongelma

No kyllä tuossa pari ongelmaa näkyy. Aikuinen mies asuu vanhempansa luona, eikä itsekseen. Ihme itsetunto-ongelma liittyen sukuun.

Vierailija
5/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mua ei pätkän vertaa kiinnosta aikuisen miehen vanhemmat.

Mutta mutta...

Kaveri joka esittelee itsensä lukiotaustalla ja hyvällä koulumenestyksellä, on tosi turn off..

Ja jos ton ikäinen asuu vanhempansa luona, niin ou nou, not gonna happen, ever!

N28hki sinkku

Vierailija
6/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Arvostan moninkertaisesti enemmän sitä, että ihminen avoin ja rehellinen oman taustansa suhteen kuin kertoilee valheita luullen, ettei ne koskaan paljastuisi. Toiseksi Ap sinä saisit lisäpisteitä siitä, että vaikka taustasi on mikä on, niin sinulla on ja toivottavasti on jatkossakin halu seitä omilla jaloillasi (lue ottaa vasstuuta omista teoistasi) ja yritystä mennä eteenpäin, koska kuten sanouttu ei kukaan meistä voi omaa taustaansa valita. Mutta tottahan se on, että jos huterampi tausta, niin siltä on raskaampi ponnistaa kuin vakaammalta pohjalta. Joten lujasti tsemppiä tulevaan!

Vierailija
7/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä näen ongelmana lähinnä tuon vanhemman luona asumisen.

Jos vanhemmat eivät juurikaan elämään puutu, niin ei sillä ole niin väliä. Jos määräilevät ja ohjaavat liikaa tai ovat rahaa vailla, niin silloin he ovat ongelma.

Vierailija
8/8 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootko sä nyt vanhempia viemässä sinne treffeille vai itteäs