Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Kuvaile kova/kovin poskiontelotulehdukipusi?

Vierailija
04.11.2022 |

Antibioottia ja Buranaa nassuun, kipu niin kovaa, että herätti ja valvotti yöllä. Ja nyt pitäisi odottaa n.2-3pv, että Amorion alkaa vaikuttamaan.

Kommentit (26)

21/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla punkteerattiin armeija-aikana poskiontelot.  Muistan vaan kun istuin käytävällä neulat roikkuen sieraimista odottaen punktiota ja helisyttelin niitä neuloja heiluttamalla päätä pelotellen samalla lähellä istuvia potilaita.

Vierailija
22/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mulla auttoi joskus kunnon kovan hevosantibioottikuurin lisäksi puolen litran limsapulloon niin kuumaa vettä kuin hanasta tulee. Sänkyyn makuulleen kyljelle ja kuumavesipullo harson läpi poskelle. Ei suoraan iholle, tulee palovamma! Sitten niistäessä onnistuin saamaan vihreää räkää ulos, notkistui sen verran. En oo koskaan muulloin nähnyt et räkä voi olla niin tumman vihreää. Lisäksi käytin nenäkannua ja kuumassa suihkussa höyryjä monta kertaa päivässä et sain niistettyä, ehkä oli joku tukkoisuutta piistava nenäsumutekin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
23/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta kun ei mulla ole kummoista nuhaa edes ollut, vaikka flunssassa olinkin viime su alkaen, toki jo töissälin ollut tällä vkolla eli ei ollut hirmu paha tauti.

Ap

Vierailija
24/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mikä olisi mielestänne oikea osoite minun asioida, jos tämä ei tokene tällä ab-kuurilla ja olin siis omalla kustannuksella yksityisellä yleislääkärillä jolta kuurin sain, koska ultrasi ja näkyi kuulema selvä poskiontelotulehdus.

Työterveyteen ei aikoja ole.

Ap

Vierailija
25/26 |
05.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sama vaiva mulla, sain Amorion kuurin, ei se heti auta, voi mennä 3-4 pv että.helpottaa. sitä tässä ootan,ollu tosi paska huono olo ja ontelot särkenyt. Särkylääkettä, nenäsuihketta, höyryhengitystä kantsii kokeilla. Ruokahalu menny myös täysin.

Vierailija
26/26 |
20.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Poskiontelotulehdus on ollut monta vuotta, mutta kipua ei ole ollut.