Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En käsitä aikuisten ihmisten tottelemattomuutta!

Vierailija
04.11.2022 |

Esim. Työpaikkaruokalassa lukee useammassa paikassa, että kyseessä EI OLE buffetruokailu vaan annokseen kuuluu YKSI pääruokavaihtoehto. Silti päivittäin näen useamman ihmisen lappaavan lautaselleen vähän jokaista ruokalajia. Onko kyse lukutaidon puutteesta, uhittelusta, tyhmyydestä vai piittaamattomuudesta?

Kommentit (44)

Vierailija
1/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihmisillä on tapana antaa itselleen erityislupia. "No eihän se nyt haittaa, jos minä vain..." joo, ei varmaan mutta siellä jonossa on muitakin, jotka ajattelevat vain omaa ahnetta napaansa. Itsekkyyttä ja kyvyttömyyttä ymmärtää yhteiselämän perusteita.

Vierailija
2/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitten siellä on useampaa vaihtoehtoa tarjolla jos ei saa ottaa muuta kuin yhtä. Ei mene ihan jakeluun tuollainen. 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi sitten siellä on useampaa vaihtoehtoa tarjolla jos ei saa ottaa muuta kuin yhtä. Ei mene ihan jakeluun tuollainen. 

Jotta olisi enemmän valinnanvaraa. Sinun kohdallasi kyse on siis tyhmyydestä, kun asia ei mene jakeluun?

Ap

Vierailija
4/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Järjestä se ruokailu sitten sillä lailla että voi ottaa vain sen yhden pääruoan. Vai et kai sinä suinkaan kyttää muiden käyttäytymistä, etkä edes ole ko. ravintoloitsija, siinä tapauksessa pidä huoli vain omista asioistasi, kyylä!

Vierailija
5/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä ainakin saan tehdä ihan mitä haluan. Ei minua saa estää, koska ei missään lue minun nimeä ja sanota, että mitä saan tehdä ja mitä en saa tehdä.

Vierailija
6/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yritys ahnehtii rahaa ja maksimoi voittojaan kun yrittää että asiakkaat ottaa mahdollisimman pieniä annoksi ja asiakas yrittää saada rahoilleen vastinetta

Vierailija
7/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Monien ihmisten terveydelliset syyt tai makumieltymykset voivat estää jonkin ruokalajin syömisen. Nimenomaan heitä varten täytyy olla useampaa ruokaa tarjolla, koska kaikkien on saatava ruokaa. Koeta vähän laajentaa ajatteluasi oman napasi ulkopuolelle.

Vierailija
8/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Koska Mä Voin!

Tämä on nykyajan mantra.

Sitten kun kakka alkaa lentää tuulettimeen havahdutaan ja aletaan parkua miksei kukaan tee mitään, hallitus yäää...

Vierailija
9/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Yritys ahnehtii rahaa ja maksimoi voittojaan kun yrittää että asiakkaat ottaa mahdollisimman pieniä annoksi ja asiakas yrittää saada rahoilleen vastinetta

Voit vapaasti ottaa niin ison annoksen kuin lautaselle mahtuu, mutta et voi ottaa sekä lihakeittoa, että makaronilaatikkoa, koska siinä on kaksi annosta. Paitsi tietysti jos maksat kahdesta annoksesta.

Ap

Vierailija
10/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ne ovat eri hintaisia. Jos maksat hernekeitosta 8€, niin et voi ottaa 12 lihapullaa hernekeiton sekaan, kun lihapullat ja muusi maksaa 12€.

Luulisi tämän jokaisen tajuavan..

Vierailija
11/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Harvinaisen typerästi on kyllä ruuat sitten esillä, jos vain yhtä saa ottaa.

Vierailija
12/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos on tiukka kassatäti niin se lyö kaiken kassaan. Ottaja maksaa sitten tuplahinnan.

Vierailija
13/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

No kun kyllä minulla on oikeus tehdä mitä minä itse haluan eikä minua saa kieltää tai minulle tulee paha mieli, kun eivät vanhemmatkaan minua koskaan estäneet tekemästä mitään kun olin lapsi!

Vierailija
14/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onpa AP.llä huolet ja murheet. Voin kuvitella kyttäämässä ja mulkoilemassa duuninsa ruokalassa.

Joku uusi harrastus ehkä?

Vierailija
15/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ne ruoat pitäisi olla sitten sillä lailla saatavilla, että asiakkaat eivät saisi niitä ottaa vaan kertoisivat kassalla, että mitä ruokaa haluavat ja siellä olisi henkilö, joka annostelee lautaselle sopivan kokoisen annoksen sitä yhtä ruokaa. Jos haluaa lisää, niin pitää maksaa enemmän tai jos haluaa kahta eri ruokaa, niin maksaa tuplahinnan.

Vierailija
16/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Meillä onneksi saa ottaa mitä tahansa mitä tarjolla on ja se maksaa aina sen saman lounashinnan. En kävisi varmaan ollenkaan jos näin ei saisi tehdä. Itse kasvissyöjänä harvoin syön niitä lämminruokia ollenkaan, kasaan annokseni salaateista, hiilarilisäkkeistä, juustoista, siemenistä, kastikkeista ja leivistä päällysteellä.

Vierailija
17/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Meillä onneksi saa ottaa mitä tahansa mitä tarjolla on ja se maksaa aina sen saman lounashinnan. En kävisi varmaan ollenkaan jos näin ei saisi tehdä. Itse kasvissyöjänä harvoin syön niitä lämminruokia ollenkaan, kasaan annokseni salaateista, hiilarilisäkkeistä, juustoista, siemenistä, kastikkeista ja leivistä päällysteellä.

Salaatteja, leipiä ja lisukkeita voi ottaa vapaasti, mutta ei voi ottaa sekä lihakeittoa, että makaronilaatikkoa.

Ap

Vierailija
18/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jotta olisi enemmän valinnanvaraa. Sinun kohdallasi kyse on siis tyhmyydestä, kun asia ei mene jakeluun?

Ap

Jos yritys laittaisi oikean lautasen kokosia lautasia nykyisten miniatyyri lautasten sijaan niin tätäkään ongelmaa ei edes olisi

Vierailija
19/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä olen työssäni jonkin verran vapaaehtoisten kanssa tekemisissä ja joudun jatkuvasti aikuisia ihmisiä muistuttelemaan ihan perusasioista niin kuin joillekin pikkulapsille, tyyliin ovia ei saa jättää auki.

Vierailija
20/44 |
04.11.2022 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuollasessa tapauksessa mikäli ruokalajit eri hintaisia, tulisi ruuat annostella lautasille valmiiksi sen mukaan minkä maksanut.  Vaikka aika hassulta kuulostas että aikuisille alettas laittamaan ruoka valmiiksi lautaselle.

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: yhdeksän kuusi yksi