Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Kyllähän se on Dacia-mies Dustereineen.
Vierailija kirjoitti:
avoauto pakkasella
Sen kuljettajan pää ei käännykään:D
Kunnostettu hyväkuntoinen Dataun 100A
Hyvin entisöidyt ja siististi pidetyt vanhat museoautot. -Minullakin kun on yksi sellainen.
Museoauto tuo myös uusia kavereita ja tuttavuuksia: Aina joku tulee juttelemaan kun pysähtyy jonnekkin.
Kerran kun olin parkkeeraamassa pysäköintitaloon, joku ohiajava nainen huikkasi autostaan "hieno auto !", heilautin kättäni kiittääkseni ja unohdin koko kommentin keskittyessäni ottamaan tavaroitani autosta. Säpsähdin kun tuo nainen seisoikin yhtäkkiä selkäni takana ja aloitti keskustelun. Muutaman avauslauseen jälkeen hän sanoi: "...minä menetin neitsyyteni 16-vuotiaana tällaisessa autossa, saisinko mennä vähäksi aikaa istumaan sen sisään ?". -Tarinalla oli onnellinen loppu, mutta sitä en kerro julkisuuteen.
Luulen, että aika moni kääntyi katsomaan vm 2004 Pösöäni, kun siihen tuli kytkinvika. Korjaamisen jälkeen katseet loppui :-D
Vanhat mersut on hienoja. Ameriikanautot kamalia
Kallis auto, ylinopeutta ajava ylimielinen kuski.
edelleenkin BMW. pitää kääntää pää ja katsoa mikä mulkku siellä tööttäilee ja vilkuttaa valoja
Fiat 600, sellaisen kun sais kesäautoksi
peugeot rzeta helmiäinen joko valkoinen tai lime vihreä. upee se ns lommoinen keskikatto ,ihan paras kauttaaikain
Se oikea bussi joka tulee pysäkille. Autot on kasa peltiä, ei kiinnostele ne.
Vasemmalta tuleva, oikealta tuleva ja sitten vasemmalta tuleva.
Paneliassa ne lamput kaikki katolla eikä pelaa :D