Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Lähinnä tietyt värit sykähdyttää nykyautoissa kun monasti jo hyvin tylsiä väritykseltään.Melko harvinainen asemetallin vihreä Skoda superb kyllä säväytti.
Linja-auto, jossa menee tyttöjen lentopallojoukkue.
No nyt näkyi! Iso jenkki, merkkiä en tunnistanut mutta oli komea. Näitä alkaa bongailla kun lumet lähtee.
Rättisitikka körötteli moottoritiellä eilen. Se todella käänsi mun pään.
tzeta peugeot valkoinen helmiäinen,se katto on upee,mutta vain tuo väri,,olen nähnyt yhden upeen mallin tuosta,muistaakseni jkl ,kyljessöä upee naisen silmä
Volvo Amazon. Papalla oli sellanen 70-luvulla ja mökille ajeltiin. Nostalgiaa. Sympaattisen näköinen hyrysysy.
Keltainen New Beetle, se ois kiva.
Näin autoesittelyssä sellaisen hauskan kolmipyöräisen auton enkä meinannut saada silmiäni irti siitä. Otin valokuviakin. Onkohan tieliikennekelpoinen olisi kiva nähdä ihan ajossa ja kuulla millainen ääni siinä on.
Espoon automuseossa oli ihana pinkki Porsche 911 jostain 70-luvulta muistaakseni. Kyllähän tuollaisella kelpaisi ajella. Ja kääntää pään, näppärän näköinen vekotin, mutta eniten tykkään siitä moottorin murinasta.
Kaikki, jotka ovat liikenteessä ja ovat minua vanhempia. Siis yli 50 vuotiaita.
Usein pienillä miehillä on suuri auto 🤭
Näin vaaleansinisen Ford Anglian. Olipa söpö 🥰
Sähkis joka oli jäänyt tien varteen. En tiä oliko Tesla. Nauratti kun ajoin ohi.