Miksi harrastat liikuntaa ja kulutat aikaa ja rahaa siihen?
Kommentit (20)
Mielenterveys etupäässä. Ja tulee siitä hyvä fiilis aina kun huomaa että on kehittynyt.
Silti mä tosin hullu olen.
Rakastan uimista, olen valmis siitä vähän maksamaankin, että talvella pääsen uimahalliin.
Myös lenkkeily ulkona metsäpoluilla on ihanaa ja saan siitä niin paljon, että olisin valmis vaikka maksamaan siitä, mutta nyt se on ilmaista.
Liikkumisen ilo on ihan parasta.
Liikunta on terveyden kannalta välttämätöntä.
Harrastan kävelylenkkejä ja niissä vain satunnaisia maksuja eli lenkkareiden ja vaatteiden ostoa ei edes joka kesä.
Kasvatan lihaksia jotta olisin naisten silmissä viehättävämpi.
Liikunta edistää merkittävästi fyysistä ja psyykkistä terveyttä.
Koska se on kivaa ja koska haluan olla kunnossa vielä vanhanakin.
Koska en saa mistään samanlaista mielihyvää. Kunnon rääkin jälkeen olo on niin mahtava!
Koska se on mukavaa, ja ei siihen nyt niin paljon rahaa mene kun treenaa kotona ja lenkkeilee.
En juurikaan kuluta rahaa liikuntaan. Käytän omaa kehoa painona ja uin järvessä. Fillari vanha ja vaatteet jotain pieruverkkareita.
Koska siitä tulee hyvä mieli ja olo
Hyvä olo sekä fyysisesti että psyykkisesti. Enkä voi kieltää, ettenkö harrastaisi liikuntaa edes vähän ulkonäön takia
Kyllähän noi yöjuoksut on hyvää liikuntaa.
Hauista treenaan kallistamalla tuoppia.
Täällä syrjäkylällä kuntosalikortti maksaa 50 euroa vuodessa, muita treenajia on harvoin ja siitä todellakin tykkään että saa treenata yleensä yksin.
Teen myös pitkiä kävelylenkkejä ja niiden jälkeen on aina hyvä olo.
Olen yli viiskymppinen ja vaatekoko ei ole muuttunut isommaksi 30-vuoteen.
En kuluta rahaa liikuntaan. Liikun, koska haluan siirrellä itseäni paikasta toiseen. Tykkään myös nostella itseäni maasta ja ilmaan. Nautin poltteesta lihaksissa ja pitkäaikaisesta hengästymisestä. Peilikuvani näyttää paremmalta, kun vatsassa on kuusi pientä muhkuraa yhden ison pallon sijaan. Tykkään käsivarsieni suonista. Ne ovat hienot.
Hyvä olo ja pysyy toimintakyky.