Mikä auto kääntää pääsi?
Tesla Model x? Vai Pontiac Firebird? Kupla? Vai mikä. Kesällä näin liikenteessä Lincoln Continentalin, ja pakko sanoa, kyllä päät kääntyivät. Aikeessa ite ostaa tuunattavaksi jokin vanha helmi.
Kommentit (1344)
Monikin, mutta yksi on aina ollut haaveissani, mutta eihän minulla sellaiseen ole varaa, en siis halua mitään vanhaa linttaan ajettua autoa. BMW-500 sarjalainen on upea ilmestys, myöskin joskus valittu maailman parhaaksi autoksi ajaa.
Suoraan sanottuna ei mikään. Arvoni eivät ole maallisia.
60 - luvun pienet brittiläiset yms urheiluavoautot
MGB, Triumph, Austin Healey jne
Toivottavasti ei mikään, koska sen senhän voisi tehdä minulle vain sillä kohtalokkaalla tavalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei mikään
Tämä.
Auto on minulle kirjaimellisesti vain työkalu jolla mennään pisteestä A, pisteeseen B.
Nyt ei ollutkaan kyse sun autosta, vaan yleisesti autosta joka kääntää pään.
Jaahans kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Datsun Cherry 🍒
Missä päin asut. Mulla juuri katsastettu -81. Kirsikan värinen kirsikka.
Voi ei :-) Helsingissä.
Ei mikään.
No varmaan ehkä kuitenkin joku tosi vanha, kunnostettu amerikanrauta.
Tai sitten joku hirveää mekkalaa pitävä (hermot menee).
Maastokuorma-autot, tai esim. sähköyhtiöiden jokapyörävetoiset kuorma-autot. Ne ovat vaan niin upeita.
Kaikilla henkilöautoilla voi tehdä vain sitä samaa, eli ajaa tietä pitkin paikasta toiseen. Tarpeellista toki mutta niin äärettömän tylsää.
Yleensä kovaääniset paukkuvat äänet kääntää, että mikä hitto romu sieltä tulee nyt?
Bongaan rekkareita, nyt on hakusessa Aku Ankan numero 313. Se kääntää pään kun näen.
Vanhat antiikkiautot ja Porsche 911, etenkin jos on musta.
Vihreä auto jossa kermanväriset/vaaleanruskeat nahkapenkit. Yleensä ei löydy rutinoffeista. Esimerkiksi vanha mersu SL malli "pagoda", Porsche 911 tms
Vihreä lähellä brittien racing green -sävyä. Omistin joskus BMW E61:n tuolla yhdistelmällä.
Vierailija kirjoitti:
Mazda, kertoo kuskin älykkyydestä. Tutkitusti vähävikaisimpia merkkejä missä yhdistyy tyyli, alhaiset käyttökulut ja hyvä ajettavuus. Ainoa puute eli ruostesuojus on helppo korjata erillisellä suojauksella.
Sama.
Vierailija kirjoitti:
Bongaan rekkareita, nyt on hakusessa Aku Ankan numero 313. Se kääntää pään kun näen.
Mumma harrastaa samaa:) hänen hakee nyt 999. Siitä lähtee sitten takaisin alas päin. Ihan hauska harrastus:)
Wanhat Jenkit tietenkin !! Nämä nykyiset kyttyrän muotoiset
taulutelevisio lavetit ei kiinnosta palaneen puupennin vertaa..
Patteri kulkineista Polestar on tyylikäs.
Hyundai coupe